|
הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
![]() |
![]() |
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
![]() |
# 11 |
חבר בקהילה
|
אנשים מדברים פה על פיצויים גדולים,דומיין חינם לשנה?
תגידו אתם בסדר?!?!?? משהוא קרה להארד-דיסק. העולם אף-פעם לא יהיה מושלם. דברים קורים. הוא צריך רק לתת את הזמן שנעלם כדי שיהיה הוגן והלקוחות יקבלו את הזמן עליו שילמו. לא יותר מזה. |
![]() |
# 12 | |
חבר בקהילה
|
ציטוט:
צודק. מה לעשות מחשב זה לא באן אדם שאומר לנו מה קורה לו.. |
|
![]() |
# 13 | |
מנהל ראשי
|
ציטוט:
כשלקוח רוכש אכסון הוא רוכש יותר מ"30 יום אכסון בחודש", הרי אין טעם לרכוש לדוגמא אכסון בחברה שהאכסון עובד יום כן ויום לא. אני מבין ומכיר בעובדה שתקלות קורות לכולם, אבל.. בלי קשר לגיבויים אם הם קיימים או לא, הייתי מעלה שרת גיבוי (או מחליף דיסק קשיח בקיים) ונותן ללקוחות מקום לעבוד בו שיעלו גיבויים שקיימים אצלם. כל יום שהשרת לא למעלה הנזק שנגרם הוא גבוהה יותר ו"פיצוי" לא יעזור לתקן את עוגמת הנפש. |
|
![]() |
# 14 |
חבר מתקדם
|
האמת לא מפתיע שיש בעיות בשרת...
אני כבר כמה זמן אצלך חצי שנה?! לא עבר חודש שלא היה בעיה ובעיה דיי רצינית... אני נשאר האמת רק בגלל המחיר... ודניס לא זמין בפאלפון דווקא שיש בעיה בשרת כבר שבוע וחצי... לא שבוע! בהתחלה הוא אמר שזו בעיה בארון לא קשור לשרת ולא כלום והכל נשמר הבטיח לי והכל... עכשיו אני נכנס להוסטס שבוע אחרי שהבעיה התחילה הוא רק הזכיר פה שישנה בעיה... אבל מה פאתום אני מגלה שזה בשרת הבעיה הייתה. כמובן שאת הלקוחות הוא לא מעדכן... בכלל אלא הלקוחות צריכים לרדוף אחריו כדי לדעת אם יש משהו חדש או בעיה. עד שהוא מעדכן זה שבוע אחרי וגם בפורום הזה ולא אפילו באימיילים של הלקוחות! אבל שצריך לשלם אדון דניס כבר שבוע מראש משגע את הלקוחות שלו שעוד מעט מתקרב זמן התשלום,כמובן שולח אין ספור אס אמ אסים (דרך האיי סי קיו,כמובן לא ישלם עבור זה),משגע את השכל בהודעות כמה יימיןם לפני מועד התשלום). אבל שיש בעיה או שהוא צריך להביא דין וחשבון ללקוחות שלו הוא אף פעם לא זמין ולא עונה. אני מנסה להשיג את אדון דניס כבר 5 ימים עם שאלות שהוא מסרב לענות עליהם הוא בכלל להתייחס על משהו! \כמובן שאני ניסיתי בפאלפון וגם באימייל ניסיתי כמה פעמים בכמה ימים... וגם חברה פה בה"פ בםפורום לפני יום אתמול! ונחשו מה? הוא לא עונה! גם כשאני רואה אותו כאן מחובר ושולח הודעות. אז דניס חמוד תתקשר אליי עכשיו ומיד,לא לשלוח אזס אמ אסים דרך האיי סי קיו (אתה לא תתקמצן עליי כמו תמיד),אני ניסיתי לתפוס אותך לא הלך. עכשיו תורך לחפש אותי כמו שצריך לשלם אתה יודע טוב מאוד. תתקשר אליי ולא הקטע של "הפאלפון" פתאום לא עובד לא מאמין לשיט הזה,תתקשר אליי מהבית שלך מחסום או לא יודע מה. אני רוצה תשובות. ולמי שאמר זה קורה... נכון קורה מדי פעם לא כל חודש שהשרת לא עובד כמה ימים טובים. זה קורה נכון אבל לא שבוע וחצי שהשרת מושבת ואין שרת חלופי ללקוחות. וזה קורה נכון מדי פעם אבל במצב כזה מודיעים ללקוחות... וכמובן שלא מתעלמים מהם! עריכה: וזה שאמר לא צריך לתת פיצוי על הזמן הזה... אלא רק את הזמן שמגיע לחשבון! אוויי כמה שאתה טועה... אני מחכה לפיצוי שיקפיץ לי את הראש לשמיים... בטח שמגיע פיצוי ופיצוי שבאמת יהיה תחליף לסם. כי זה פאקינג שבוע וחצי לא שעה לא שעתיים,לא יום לא יומיים. תחשוב שאתר עם מעל אלף כניסות ייחודיות ביום לא עובד שבוע וחצי.. והוא מקודם בגוגל... תחשוב מה זה שבוע וחצי עבורו... תחשוב על נזק מבחינת כמות הגולשים שתרד... תחשוב על הפגיעה מבחינת קידום האתר בגוגל... תחשוב על הפסד הרווחים בימים האלה או יותר נכון לומר בשבועות האלה... אתר שלא פ]ועל שובע וחצי זה הפסד אדיר שלא יאמן... וזה עוד לאתר קטן של כאלף ייחודיות ביום.. תחשוב על אתרים יותר גדולים. ושלא נדבר על זה שכל מה שהיה על הדיסק קשיח הלך לעולמו. בגלל אי ידע של הבעלים לתחזק את העסק הכושל שלו. Last edited by ozsason; 17-08-09 at 15:43.. |
![]() |
# 15 |
עסק רשום [?]
|
אני מחזק את כל מה שאמרת עוז, במיוחד אתר של הצוות שלי שאנחנו מפתחים אתרים בעקבות ירידת השרת לא יכולנו לקבל עבודות ולעסוק בהן כבר יותר משבועיים , בנוסף בגלל פרויקט שהייתי חייב להקים במהרה מכיוון שהשותף שלי לפרויקט זה התגייס אתמול לצבא והשרת לא היה זמין נאלצתי לרכוש אחסון מחברה אחרת אני מוכן לשלוח לך גם קבלה שלו , במקום שאתה תספק משהו חלופי או תעלה את השרת נאלצתי לרכוש מכספי בנוסף אחסון.
הבטחת שלא יהיו תקלות כל הזמן וזה הגיוני שיהיו תקלות מדי פעם , בעיה כזאת מחייבת לעשות דברים במצב כזה. כשהשרת היה איטי בשעות 1-3 לפנות בוקר טענת שזה בגלל גיבויים של השרת שבכלל לא קשורים לשרת הVPS שלי אז למה אני צריך לסבול את השרת האיטי בגלל גיבויים של אנשים אחרים. בנוסף שילמתי לך למספר חודשים מראש בשביל לעזור לך אך לא מעבר , הייתי מאוד שמח לקבל פשוט החזר כספי ולא צריך יותר שום פיצוי ממך , אני מוכן להפסיד את השבועיים האלה מאשר לסבול עוד פעמים בעתיד כי אני לא יכול להפסיק לעבוד שבועיים , שהאתרים שלי שאני מקדם ירדו בתוצאות בגוגל ועוד.. Last edited by daromri; 17-08-09 at 16:09.. |
![]() |
# 16 | |
חבר על
|
ציטוט:
אף אחד אפילו לא טרח לשאול על שרת חלופי בכלל. אם היית מבקש הייתי נותן שרת לך שרת חלופי לבינתיים עד שהשני יסודר. אין לי אפשרות להביא שרת חלופי חדש לכל הלקוחות כי הרבה והשרת החלופי לא יחזיק את כולם, אבל בכל מקרה כל מי שצריך איחסון זמני יכול תמיד לבקש.
__________________
דניס טוקלנקוב, בעל העסק InetKey.Net. לתמיכה והזמנות חייגו: 0547177783 *עסק חוקי אשר רשום במע"מ ומספק קבלות. איינטקי - InetKey - אירוח אתרים - שרתים יעודיים - שמות מתחם - שרתי VPS |
|
![]() |
# 17 | |
חבר מתקדם
|
ציטוט:
אני מבקש ממך לענות או לאימייל ששלחתי לך או להודה הפרטית. וצור איתי קשר ב 0522614266. ואתה אומר למה לא שאלו אם יש שרת חילופי,למה לא אמרת? וכן אני אשמח לvps חילופי. אז אני מחכה ממך לתשובה בהפ או אימייל. ובחי שום קשר תתקשר אליי אני חייב לדבר איתך. אני לא אהיה זמין הרבה במחשב,כי נשרף בו משהו. |
|
![]() |
# 18 |
אושיית הוסטינג
|
אני אנסה להיות מאוד עדין, מאחר ואני בסוג של ניגוד עניינים בטארד הזה.
אני קניתי את SteamFree מהבעלים הקודמים שלו, הכל הועבר לרשותי, כולל ההוסטינג אצל דניס. לא שילמתי עדיין לדניס. החשבון היה בסוג של חסות כלשהי, הגעתי להסכם עם דניס ואז הכל קרס. בנוסף, שמתי לב לבעיית DNS קטנה, שאני לא ארחיב עליה, אך לטענת דניס הכל תקין. אבל ראבק, שבוע וחצי השרת כבר למטה? בגלל מה? הארדיסק? ע"פ הזיכרון של גוגל, ההארדיסק של השרת הזה הוא: WD 250GB SATA2[מדובר בהארדיסקים מעולים, יש ברשותי 3 מסדרת ה-250GB] כאן אפשר למצוא 12 סוגים שונים של כוננים קשיחים של WD[אם באמת רוצים להתאים 1 ל-1], אני לא יודע מה הדגם הספציפי של ה-HD כי ל-WD יש המון סדרות, אקולוגי, הארדיסק שקט, הארדיסק ל-RAID, הארדיסק עם BUFFER גדול וכו' וכו', זה גם לא ממש משנה, כי ב-300 שקל[בממוצע, כמובן], אפשר לקנות כונן קשיח חדש, להרים בחזרה את השרת, להחזיר את רשימת המשתמשים, אלו שגיבו בעצמם יכולים לשחזר את האתרים שלהם, ואלה ששילמו על גיבוי יכולים לבכות בגלל שלא שמים גיבוי ומקור על אותו הארדיסק, או שרת. אני לא ארחיב יותר מדי, אני אסכם בכך שאצל inetkey אני לא אשאר. בגלל בעית בילינג מול Goddady, נמנע ממני עד לסיום בירור הבעיה לשנות את ה-NS של הדומיינים שברשותי ולעבור להוסטינג אחר.
__________________
אבי |
![]() |
# 19 | |
עסק רשום [?]
|
ציטוט:
|
|
![]() |
# 20 | |
חבר על
|
ציטוט:
החשבון שלך מזמן נגמר (אצל הלקוח הקודם) והוא פעל שבוע סתם , לא שילמת אפילו. אז אתה לא יכול לבוא אלי בטענות בכל מקרה. ולגבי הDNS לא אמרת לי שום דבר , אז למה אתה מזכיר את זה בכלל? עוז, אני אצור איתך קשר. כל מי שצריך שרת חלופי שישלח מייל עם הפרטים ל inetkey.net@gmail.com דניס.
__________________
דניס טוקלנקוב, בעל העסק InetKey.Net. לתמיכה והזמנות חייגו: 0547177783 *עסק חוקי אשר רשום במע"מ ומספק קבלות. איינטקי - InetKey - אירוח אתרים - שרתים יעודיים - שמות מתחם - שרתי VPS |
|
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|