הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה הודעות מהיום

חזור   הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל > Hosting ושירותים נלווים > עסקים מורשים - הודעות ושירות

   
|!|

סגור את ההודעה
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
ישן 17-08-09, 12:33   # 1
gaming-pc
חבר בקהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Mar 2009
הודעות: 221

gaming-pc לא מחובר  

אנשים מדברים פה על פיצויים גדולים,דומיין חינם לשנה?

תגידו אתם בסדר?!?!??

משהוא קרה להארד-דיסק.
העולם אף-פעם לא יהיה מושלם.
דברים קורים.

הוא צריך רק לתת את הזמן שנעלם כדי שיהיה הוגן והלקוחות יקבלו את הזמן עליו שילמו.
לא יותר מזה.
 
ישן 17-08-09, 13:15   # 2
EroFlex1
חבר בקהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: ערד
גיל: 33
הודעות: 247

EroFlex1 לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי gaming-pc צפה בהודעה
אנשים מדברים פה על פיצויים גדולים,דומיין חינם לשנה?

תגידו אתם בסדר?!?!??

משהוא קרה להארד-דיסק.
העולם אף-פעם לא יהיה מושלם.
דברים קורים.

הוא צריך רק לתת את הזמן שנעלם כדי שיהיה הוגן והלקוחות יקבלו את הזמן עליו שילמו.
לא יותר מזה.
זה מה שיקרה...
צודק.
מה לעשות מחשב זה לא באן אדם שאומר לנו מה קורה לו..
 
ישן 18-08-09, 12:04   # 3
נריה
הוסטסניון
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Nov 2005
מיקום: מרכז
גיל: 34
הודעות: 2,122

נריה לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי EroFlex1 צפה בהודעה
זה מה שיקרה...
צודק.
מה לעשות מחשב זה לא באן אדם שאומר לנו מה קורה לו..
אני מגיב לא כי אני לקוח
אני מגיב מתוך צורך אנושי ופשוט לאור זה שקראתי את כל האשכול הנ"ל
אני לא יודע עד כמה בעלי החברה מבינים בתחום האינטרנט-הקמת אתרים,קידום אתרים ועוד ועוד
הנזק מבחינת קידום לאתר יכול להיות עצום מכך ששבוע וחצי השרת למטה, בנוסף גולשים קבועים שהיו לאתר יעזבו אותו כיוון שהם יראו שהאתר לא פעיל
ואני לא מדבר על הכנסות מפירסום שכמובן נעלמות חלוטין
הנזק הכולל יכול להסתכם בסכום רב מאוד (תלוי בגודל האתר)
אני ממש ממש לא בטוח שדומיין לשנה שעולה שקלים בודדים איכשהו יפצה על זה.

וגם מבחינתך אם אפשר שתי עצות
1) אני לא יודע מה השיקול שלך לא לקנות הארדיסק חדש אבל תעשה את זה, שווה 300 שקל בשביל השם שלך ,בשביל האמון של הלקוחות שלך ובשביל אפשרות שאחד הלקוחות שלך באמת יתעצבן ויתבע אותך על כך שאולי במקרה(כמו שהרבה חברות עושות) התחייבת לאפטיים מסויים

2)תפצה כהוגן, לפי התגובות כאן אנשים בדרך לעזוב אותך, אז יעזור לך אם תחסוך את הכסף של הארדיסק ופיצוי רציני ואז יעזבו אותך מספר רב של לקוחות ויותר חשוב מזה השם שלך יפגע?

תחשוב על זה.
 
ישן 18-08-09, 12:52   # 4
ozsason
חבר מתקדם
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Apr 2007
מיקום: הרצליה
גיל: 34
הודעות: 634

ozsason לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Yuri198 Services צפה בהודעה
תגידו שניה למה אנשים מתאחסנים אצל ספקי אירוח פרטים (לא חברות כמו 012,013,014 וכן אלה..)
בגלל המחיר,
עכשיו בחברות הגדולות אתם סוגרים חוזה מסודר והשרתים שלהם מגובים מכל מני דברים.
אצל ספקי אירוח פרטים לא תמיד יש את האפשרות לעשות את זה.
עכשיו יש תקלה בהארדיסק,
זה לא שדניס בא ואמר "וואי, בואו נהרוס להרבה אתרים! (לקוחות)"
תבינו דברים כאלה קורים,
אף אחד לא אשם,
אפילו בתקנון של דואר ישראל כתוב בפיצויים שהם יתנו פיצויים אם זה לא גורם עלייון..
לדוגמא מי שקונה דומיין בספקית חדשה היא יכולה לקרוס, לא לעשות,לגנוב את פרטי האשראי,
ואפילו לא לספק את הדומיין
בקצרה מי שחושב שדניס אשם הוא לא.

נ.ב: אני לא קשור לדניס בשום דרך,
(את השם אפילו אני לא יודע, הסתכלתי בתגובות)
וגם אני ספק אירוח פרטי. שלא תחשבו.

המשך יום טוב ונעים,
יורי.
אתה צודק כאשר מדובר במקרה של פעם ביובלולא במקרה קבע.
אתה צודק כאשר נותנים ללקוח משהו חילופי,ומחר זה יהיה שבועיים בלי שרת! שבועיים זה ים סוף של זמן.
אתה צודק כאשר ישנה אפשרות להחזיר את השרת באמצעות דיסק קשיח אחר... ובשביל לחסוך את הכמה שקלים לדיסק קשיח הם משאירים לקוחות עזובים במשך שבועיים שלמים.
אז נכון קורה "כוח עליון" נכון,אבל לא כאשר בעלי העסק מבטיחיםשזה בעיה במאה אחוז בארון שרתים,ואין קשר לדיסק קשיח (לי באופן אישי הבטיחו כמה פעמים שהכל שמור ולא נפגע\כי היו לי רה דברים בשרת שווי ערך!
וזה שבועיים שוב לא יום לא יומיים,שבועיים זה לא בעיה בלתי אפשרית לפיתרון כולה להכניס דיסק קשיח לשרת ופיניטו לקומדיה!

ציטוט:
נכתב במקור על ידי EroFlex1 צפה בהודעה
מה קרה אתה יפית ג? לך תמליץ לה..
לא ביקשו המלצות שלך פה!
תשאיר את הערות שלך לעצמך!
מנהלים למחוק תתגובה שלו בבקשה
מה קרה כולם פתחו פה דיון על מה שאנחנו חייבים להביא לא מביאים כלום חוץ מהימים של הנפילה!
למה למחוק את התגובה שלו?
קודם כל תירגע ומהר! וחבוב נא לדייק לא ימים של נפילה שבועות של נפילה אני מבקש.
וכן פיצוי כי אם תיתנו עוד שבועיים לחשבון זה לא נקרא פיצוי,זה נקרא מה שמגיע לאדם...
אבל מגיע פיצוי באמת יפה... לשבועיים של נפילה.

וכמובן אדון דניס עוד לא יצר איתי קשר! אחרי 6 ימים שאני רודף אחריו בכל דרך אפשרית,אימיילים,טלפון,הודעותך פרטיות כאן,הודעות באשכול הזה...
ואחרי שהוא הבטיח שהוא יצור איתי קשר עדיין לא יצר.
אז דניס,זה לא בסדר,אל תיקח את הזמן... אני קצר בזמן... צור איתי כבר קשר ראבק!
אני לא צרךי לחכות לך! כמה חוצפה באשכול אחד!
עריכה:
ואני לא אדם שמבקש פיצויים,אף פעם לא ביקשתי...
ודניס אפ]ילו יכול לומר זאת,כמה בעיות שהיו (והיו המוון ים של בעיות),אף פעם לא ביקשתי פיצוי...
ודניס יכול לומר כמה בעיות בשרת היו אצלי שבמשך חודש וחצי דניס העביר אותי 4 שרתים,ולא ביקשתי אפילו פיצוי קטן,אלא הוא הציע!
אז עכשיו זכותי המלאה לבקש פיצוי מלאה שישביע אותי.

Last edited by ozsason; 18-08-09 at 12:54..
 
ישן 18-08-09, 13:09   # 5
EroFlex1
חבר בקהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: ערד
גיל: 33
הודעות: 247

EroFlex1 לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי ozsason צפה בהודעה
אתה צודק כאשר מדובר במקרה של פעם ביובלולא במקרה קבע.
אתה צודק כאשר נותנים ללקוח משהו חילופי,ומחר זה יהיה שבועיים בלי שרת! שבועיים זה ים סוף של זמן.
אתה צודק כאשר ישנה אפשרות להחזיר את השרת באמצעות דיסק קשיח אחר... ובשביל לחסוך את הכמה שקלים לדיסק קשיח הם משאירים לקוחות עזובים במשך שבועיים שלמים.
אז נכון קורה "כוח עליון" נכון,אבל לא כאשר בעלי העסק מבטיחיםשזה בעיה במאה אחוז בארון שרתים,ואין קשר לדיסק קשיח (לי באופן אישי הבטיחו כמה פעמים שהכל שמור ולא נפגע\כי היו לי רה דברים בשרת שווי ערך!
וזה שבועיים שוב לא יום לא יומיים,שבועיים זה לא בעיה בלתי אפשרית לפיתרון כולה להכניס דיסק קשיח לשרת ופיניטו לקומדיה!


למה למחוק את התגובה שלו?
קודם כל תירגע ומהר! וחבוב נא לדייק לא ימים של נפילה שבועות של נפילה אני מבקש.
וכן פיצוי כי אם תיתנו עוד שבועיים לחשבון זה לא נקרא פיצוי,זה נקרא מה שמגיע לאדם...
אבל מגיע פיצוי באמת יפה... לשבועיים של נפילה.

וכמובן אדון דניס עוד לא יצר איתי קשר! אחרי 6 ימים שאני רודף אחריו בכל דרך אפשרית,אימיילים,טלפון,הודעותך פרטיות כאן,הודעות באשכול הזה...
ואחרי שהוא הבטיח שהוא יצור איתי קשר עדיין לא יצר.
אז דניס,זה לא בסדר,אל תיקח את הזמן... אני קצר בזמן... צור איתי כבר קשר ראבק!
אני לא צרךי לחכות לך! כמה חוצפה באשכול אחד!
עריכה:
ואני לא אדם שמבקש פיצויים,אף פעם לא ביקשתי...
ודניס אפ]ילו יכול לומר זאת,כמה בעיות שהיו (והיו המוון ים של בעיות),אף פעם לא ביקשתי פיצוי...
ודניס יכול לומר כמה בעיות בשרת היו אצלי שבמשך חודש וחצי דניס העביר אותי 4 שרתים,ולא ביקשתי אפילו פיצוי קטן,אלא הוא הציע!
אז עכשיו זכותי המלאה לבקש פיצוי מלאה שישביע אותי.

טוב מנהלים לנעול את הנושא סתם פתחו פה דיון בלי שום מטרה גם אם הם ירשמו סיפור בעל 100000
עמודים השרת לא יחזור ...
:P ועוז "חודש וחצי דניס העביר אותי 4 שרתים" תלמד לשקר נדבר =]
כי יש לנו רק 2 שרתים חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 
ישן 18-08-09, 13:13   # 6
Gak | WebPower.co.il
חבר וותיק
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Jun 2006
הודעות: 1,002

Gak | WebPower.co.il לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי EroFlex1 צפה בהודעה
:P ועוז "חודש וחצי דניס העביר אותי 4 שרתים" תלמד לשקר נדבר =]
כי יש לנו רק 2 שרתים
כמו שהבנתי יש לו VPS, הוא כנראה 4 פעמים הריץ לו VPS מחדש
 
ישן 18-08-09, 13:17   # 7
דניאל
מנהל ראשי
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: ראשון לציון
גיל: 40
הודעות: 6,503
שלח הודעה באמצעות MSN אל דניאל

דניאל לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי EroFlex1 צפה בהודעה
טוב מנהלים לנעול את הנושא סתם פתחו פה דיון בלי שום מטרה גם אם הם ירשמו סיפור בעל 100000
עמודים השרת לא יחזור ...
:P ועוז "חודש וחצי דניס העביר אותי 4 שרתים" תלמד לשקר נדבר =]
כי יש לנו רק 2 שרתים חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
צורת הכתיבה שלך לא מוסיפה לך הרבה כבוד,
לזלזל בלקוחות שלך (במיוחד כשהם במצוקה) לא יעזור לך במיוחד כאשר המשבר הזה יסתיים.

תעמיד את עצמך במקום ותחשוב מה אתה היית עושה במצב הזה.

בכל אופן,
ברגע שפותח האשכול יבקש.. האשכול ינעל,
אחרי הכול, הוא פתח אותו והודיע משהו.. אי אפשר שלא לתת לאנשים להגיב נכון?
__________________
דניאל
דוא"ל:
dannyg@sPD.co.il

sPD Hosting בע"מ | אחסון אתרים | בלוג אחסון אתרים
טלפון להזמנות: 1-599-559977
 
ישן 18-08-09, 13:20   # 8
EroFlex1
חבר בקהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: ערד
גיל: 33
הודעות: 247

EroFlex1 לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי TelecarT צפה בהודעה
צורת הכתיבה שלך לא מוסיפה לך הרבה כבוד,
לזלזל בלקוחות שלך (במיוחד כשהם במצוקה) לא יעזור לך במיוחד כאשר המשבר הזה יסתיים.

תעמיד את עצמך במקום ותחשוב מה אתה היית עושה במצב הזה.

בכל אופן,
ברגע שפותח האשכול יבקש.. האשכול ינעל,
אחרי הכול, הוא פתח אותו והודיע משהו.. אי אפשר שלא לתת לאנשים להגיב נכון?
זה לא הקטע של הזלזול..
וגם אני מנהל בעסק
ולפי דעתי מיצינו את העניין
אז אפשר לנעול..
אם אתה רוצה מדניס אישור אני יבקש ממנו לשלוח לך הודעה.
 
ישן 17-08-09, 15:33   # 9
דניאל
מנהל ראשי
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: ראשון לציון
גיל: 40
הודעות: 6,503
שלח הודעה באמצעות MSN אל דניאל

דניאל לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי gaming-pc צפה בהודעה
אנשים מדברים פה על פיצויים גדולים,דומיין חינם לשנה?

תגידו אתם בסדר?!?!??

משהוא קרה להארד-דיסק.
העולם אף-פעם לא יהיה מושלם.
דברים קורים.

הוא צריך רק לתת את הזמן שנעלם כדי שיהיה הוגן והלקוחות יקבלו את הזמן עליו שילמו.
לא יותר מזה.
אני לא בטוח שאני מסכים,

כשלקוח רוכש אכסון הוא רוכש יותר מ"30 יום אכסון בחודש",
הרי אין טעם לרכוש לדוגמא אכסון בחברה שהאכסון עובד יום כן ויום לא.

אני מבין ומכיר בעובדה שתקלות קורות לכולם,
אבל.. בלי קשר לגיבויים אם הם קיימים או לא, הייתי מעלה שרת גיבוי (או מחליף דיסק קשיח בקיים) ונותן ללקוחות מקום לעבוד בו שיעלו גיבויים שקיימים אצלם.

כל יום שהשרת לא למעלה הנזק שנגרם הוא גבוהה יותר ו"פיצוי" לא יעזור לתקן את עוגמת הנפש.
__________________
דניאל
דוא"ל:
dannyg@sPD.co.il

sPD Hosting בע"מ | אחסון אתרים | בלוג אחסון אתרים
טלפון להזמנות: 1-599-559977
 
ישן 18-08-09, 12:01   # 10
gaming-pc
חבר בקהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Mar 2009
הודעות: 221

gaming-pc לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי TelecarT צפה בהודעה
אני לא בטוח שאני מסכים,

כשלקוח רוכש אכסון הוא רוכש יותר מ"30 יום אכסון בחודש",
הרי אין טעם לרכוש לדוגמא אכסון בחברה שהאכסון עובד יום כן ויום לא.

אני מבין ומכיר בעובדה שתקלות קורות לכולם,
אבל.. בלי קשר לגיבויים אם הם קיימים או לא, הייתי מעלה שרת גיבוי (או מחליף דיסק קשיח בקיים) ונותן ללקוחות מקום לעבוד בו שיעלו גיבויים שקיימים אצלם.

כל יום שהשרת לא למעלה הנזק שנגרם הוא גבוהה יותר ו"פיצוי" לא יעזור לתקן את עוגמת הנפש.
ב"ה.
אני מקווה בשביל בעל החברה הזאת,שהוא לא מאכסן אתרים "רציניים" מדי שיפגעו קשות מזה.
אם כן אז זה כן חמור.

אבל תכלס,אתר כזה,עושה לעצמו גיבויים פעם ב-24 שעות לפחות,אם לא גיבוי אוטמתי,ויש לו שרת ספייר.

אותו דבר יכול להיאמר לגבי חברה^^
 
סגור את ההודעה

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 


חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 15:38.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ