הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה הודעות מהיום

חזור   הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל > Hosting ושירותים נלווים > עסקים מורשים - הודעות ושירות

   
|!|

סגור את ההודעה
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
ישן 17-08-09, 19:10   # 21
Kernel
אושיית הוסטינג
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: בקעת אונו
הודעות: 2,429

Kernel לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי InetKey.Net צפה בהודעה
כרגע יש לי סיבות לא להחליף הארד דיסק ולא להוסיף אחר, וזה לא צריך לעניין אף אחד.
החשבון שלך מזמן נגמר (אצל הלקוח הקודם) והוא פעל שבוע סתם , לא שילמת אפילו.

אז אתה לא יכול לבוא אלי בטענות בכל מקרה. ולגבי הDNS לא אמרת לי שום דבר , אז למה אתה מזכיר את זה בכלל?

דניס.
דניס, זה מאוד פוגע שאדם משקר.
זו תהיה התגובה האחרונה שלי בטארד זה, מאחר ואני ממלא תפקיד פעיל בפורום ואני רוצה לשמור על ניהול תקין.



אומנם עדיין לא שילמתי, הייתה לי כוונה לשלם אחרי השבוע הזה, אתה מוזמן לדלג על החשבון שלי בשיחזור.

אבי
Attached Images כדי לראות קבצים מצורפים, מספר ההודעות שלך חייב להיות גדול מ,.. או שווה ל 10
__________________
אבי
 
ישן 17-08-09, 19:18   # 22
EroFlex1
חבר בקהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: ערד
גיל: 33
הודעות: 247

EroFlex1 לא מחובר  

אני רוצה להבין מה הבעיה שלך מי שיקר לך? השרת הזה עבד 4 חודשים בלי נפילה אחת בלי בעיה אחת!
Kernel אני רוצה לדעת אפשר לשאול אותך אם אתה תיהיה חולה עוד יומיים?
אם את יכול לענות לי על זה אני ישמח..
אני לא יכול לשאול את המחשב מה קורה לו? מערכת הפעלה יכולה ליפול זה קורה תמיד גם במחשב בבית .
ועכשיו לשאלה שלך.. מה לעשות שיש על השרת עוד אנשים ולא רק אתה על השרת ויש כאלה שעושים גיבויים, אנחנו לא נגיד להם לא לעשות גיבויים .
אין מה לעשות השרת נתקע כשיש גיבוי גם השרת הכי חזק בעולם עם השרת מלא השרת יתקע!

נ.ב אני עם דניס בחברה!..
Kernel תוכל לענות לי בבקשה!...
ודרך אגב ההארד דיסק בסדר גמור ולא צריך לקנות עוד אחד בגלל ש2 לקוחות רוצים לעלות אתר ועוד 80 לא יכולים כי אין להם גיבוי!

ועוד משהו אתה לקוח?
תראה לי קבלה בבקשה..

Last edited by EroFlex1; 17-08-09 at 19:58..
 
ישן 17-08-09, 19:23   # 23
דור
אחראי קהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
גיל: 33
הודעות: 3,724

דור לא מחובר  

שיהיה בהצלחה,
אני חושב שהאשכול הזה ממש מיותר.
 
ישן 17-08-09, 19:51   # 24
InetKey.Net
חבר על
 
InetKey.Net's Avatar
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: ערד
גיל: 34
הודעות: 963
שלח הודעה באמצעות ICO אל InetKey.Net שלח הודעה באמצעות MSN אל InetKey.Net

InetKey.Net לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Kernel צפה בהודעה
דניס, זה מאוד פוגע שאדם משקר.
זו תהיה התגובה האחרונה שלי בטארד זה, מאחר ואני ממלא תפקיד פעיל בפורום ואני רוצה לשמור על ניהול תקין.



אומנם עדיין לא שילמתי, הייתה לי כוונה לשלם אחרי השבוע הזה, אתה מוזמן לדלג על החשבון שלי בשיחזור.

אבי
קודם כל אני לא משקר.
אני שונא כשאומרים לי שאני משקר.

כששלחתי לך את ההודעה הזאת במייל זאת הייתה תקיעה קטנה בשרת.

לא נפילה ענקית, וכן, בד"כ השרת באמת פועל סבבה.
אבל מה לעשות , ישנה תקלה כרגע.
__________________
דניס טוקלנקוב, בעל העסק InetKey.Net.
לתמיכה והזמנות חייגו: 0547177783
*עסק חוקי אשר רשום במע"מ ומספק קבלות.

איינטקי - InetKey - אירוח אתרים - שרתים יעודיים - שמות מתחם - שרתי VPS
 
ישן 17-08-09, 21:35   # 25
Alon Abergil
עסק רשום [?]
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: ירושלים
הודעות: 810
שלח הודעה באמצעות ICO אל Alon Abergil שלח הודעה באמצעות MSN אל Alon Abergil

Alon Abergil לא מחובר  

inetkey - לפי דעתי הפיצוי שאתם צריכים לשלם לקוחות הוא כזה :
1. הרווח שהם הפסידו מהפרסומות באתר, בזמן שהאתרים לא היו פעילים -אם בממוצע בן אדם מרוויח מהאתר 200 שקל בשבוע - אתם חייבים לשלם את זה.
2. ימי אחסון שבהם השרת לא היה פעיל - לא היה פעיל 10 ימים - 10 ימים פיצוי.
3. הערכת נזק גולשים וקידום בגוגל ע"פ סקר קהל או משהו שתעשו - לא יכול להיות מצב כזה..
__________________
אלון אברג'ל 050-555-66-93

בניית אתרים | קידום עסקים ברשת | שיווק ויזמות | ניהול פרויקטים

 
ישן 17-08-09, 23:35   # 26
daromri
עסק רשום [?]
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Aug 2006
מיקום: נתניה
גיל: 30
הודעות: 590

daromri לא מחובר  

siteserv.co.il אתה די מגזים ,
סה"כ הוא צריך להחזיר ימי פיצויים,
בכ"א דניס אני הייתי מעדיף פשוט החזר כספי וזהו.( על התקופה שנשארה כולל התקופה שהשרת לא עבד..)
 
ישן 18-08-09, 05:46   # 27
WCMS
חבר מתקדם
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: May 2007
הודעות: 629

WCMS לא מחובר  

תגידו שניה למה אנשים מתאחסנים אצל ספקי אירוח פרטים (לא חברות כמו 012,013,014 וכן אלה..)
בגלל המחיר,
עכשיו בחברות הגדולות אתם סוגרים חוזה מסודר והשרתים שלהם מגובים מכל מני דברים.
אצל ספקי אירוח פרטים לא תמיד יש את האפשרות לעשות את זה.
עכשיו יש תקלה בהארדיסק,
זה לא שדניס בא ואמר "וואי, בואו נהרוס להרבה אתרים! (לקוחות)"
תבינו דברים כאלה קורים,
אף אחד לא אשם,
אפילו בתקנון של דואר ישראל כתוב בפיצויים שהם יתנו פיצויים אם זה לא גורם עלייון..
לדוגמא מי שקונה דומיין בספקית חדשה היא יכולה לקרוס, לא לעשות,לגנוב את פרטי האשראי,
ואפילו לא לספק את הדומיין
בקצרה מי שחושב שדניס אשם הוא לא.

נ.ב: אני לא קשור לדניס בשום דרך,
(את השם אפילו אני לא יודע, הסתכלתי בתגובות)
וגם אני ספק אירוח פרטי. שלא תחשבו.

המשך יום טוב ונעים,
יורי.
 
ישן 18-08-09, 08:37   # 28
EroFlex1
חבר בקהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: ערד
גיל: 33
הודעות: 247

EroFlex1 לא מחובר  

Exclamation

ציטוט:
נכתב במקור על ידי siteserv.co.il צפה בהודעה
inetkey - לפי דעתי הפיצוי שאתם צריכים לשלם לקוחות הוא כזה :
1. הרווח שהם הפסידו מהפרסומות באתר, בזמן שהאתרים לא היו פעילים -אם בממוצע בן אדם מרוויח מהאתר 200 שקל בשבוע - אתם חייבים לשלם את זה.
2. ימי אחסון שבהם השרת לא היה פעיל - לא היה פעיל 10 ימים - 10 ימים פיצוי.
3. הערכת נזק גולשים וקידום בגוגל ע"פ סקר קהל או משהו שתעשו - לא יכול להיות מצב כזה..
מה קרה אתה יפית ג? לך תמליץ לה..
לא ביקשו המלצות שלך פה!
תשאיר את הערות שלך לעצמך!
מנהלים למחוק תתגובה שלו בבקשה
מה קרה כולם פתחו פה דיון על מה שאנחנו חייבים להביא לא מביאים כלום חוץ מהימים של הנפילה!

Last edited by EroFlex1; 18-08-09 at 09:02..
 
ישן 18-08-09, 12:01   # 29
gaming-pc
חבר בקהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Mar 2009
הודעות: 221

gaming-pc לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי TelecarT צפה בהודעה
אני לא בטוח שאני מסכים,

כשלקוח רוכש אכסון הוא רוכש יותר מ"30 יום אכסון בחודש",
הרי אין טעם לרכוש לדוגמא אכסון בחברה שהאכסון עובד יום כן ויום לא.

אני מבין ומכיר בעובדה שתקלות קורות לכולם,
אבל.. בלי קשר לגיבויים אם הם קיימים או לא, הייתי מעלה שרת גיבוי (או מחליף דיסק קשיח בקיים) ונותן ללקוחות מקום לעבוד בו שיעלו גיבויים שקיימים אצלם.

כל יום שהשרת לא למעלה הנזק שנגרם הוא גבוהה יותר ו"פיצוי" לא יעזור לתקן את עוגמת הנפש.
ב"ה.
אני מקווה בשביל בעל החברה הזאת,שהוא לא מאכסן אתרים "רציניים" מדי שיפגעו קשות מזה.
אם כן אז זה כן חמור.

אבל תכלס,אתר כזה,עושה לעצמו גיבויים פעם ב-24 שעות לפחות,אם לא גיבוי אוטמתי,ויש לו שרת ספייר.

אותו דבר יכול להיאמר לגבי חברה^^
 
ישן 18-08-09, 12:04   # 30
נריה
הוסטסניון
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Nov 2005
מיקום: מרכז
גיל: 34
הודעות: 2,122

נריה לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי EroFlex1 צפה בהודעה
זה מה שיקרה...
צודק.
מה לעשות מחשב זה לא באן אדם שאומר לנו מה קורה לו..
אני מגיב לא כי אני לקוח
אני מגיב מתוך צורך אנושי ופשוט לאור זה שקראתי את כל האשכול הנ"ל
אני לא יודע עד כמה בעלי החברה מבינים בתחום האינטרנט-הקמת אתרים,קידום אתרים ועוד ועוד
הנזק מבחינת קידום לאתר יכול להיות עצום מכך ששבוע וחצי השרת למטה, בנוסף גולשים קבועים שהיו לאתר יעזבו אותו כיוון שהם יראו שהאתר לא פעיל
ואני לא מדבר על הכנסות מפירסום שכמובן נעלמות חלוטין
הנזק הכולל יכול להסתכם בסכום רב מאוד (תלוי בגודל האתר)
אני ממש ממש לא בטוח שדומיין לשנה שעולה שקלים בודדים איכשהו יפצה על זה.

וגם מבחינתך אם אפשר שתי עצות
1) אני לא יודע מה השיקול שלך לא לקנות הארדיסק חדש אבל תעשה את זה, שווה 300 שקל בשביל השם שלך ,בשביל האמון של הלקוחות שלך ובשביל אפשרות שאחד הלקוחות שלך באמת יתעצבן ויתבע אותך על כך שאולי במקרה(כמו שהרבה חברות עושות) התחייבת לאפטיים מסויים

2)תפצה כהוגן, לפי התגובות כאן אנשים בדרך לעזוב אותך, אז יעזור לך אם תחסוך את הכסף של הארדיסק ופיצוי רציני ואז יעזבו אותך מספר רב של לקוחות ויותר חשוב מזה השם שלך יפגע?

תחשוב על זה.
 
סגור את ההודעה

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 


חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 10:39.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ