הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה הודעות מהיום

חזור   הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל > Hosting ושירותים נלווים > ניהול עסק ומודעות דרושים לעסקים רשומים בלבד

   
|!|

השב
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
ישן 22-01-06, 18:27   # 1
IgalSt
מנהל פורום, עסק רשום
 
IgalSt's Avatar
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: המרכז
גיל: 38
הודעות: 1,432
Send a message via Skype™ to IgalSt

IgalSt לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי View
זה יותר מדי לחרטט בשכל , עד שתעשה את כל השלבים האלה תקבל Ignore (או שלא...), אבל אני לא ממש מסכים. להוריד את המחיר בלי שום סיבה, זה טפשי וחובבני - יוצא מכך שלקוח אחד משלם, מחיר כזה ואחר מחיר אחר על אותה חבילה. כשהלקוח ששילם יותר יגלה (אם יגלה...) הוא יתעצבן ויעזוב...
יוצא שהתחננת ועוד הפסדת....
זה לא סוד שחברות כמו HOT, YES, NETVISION, Smile, 012.net וכו' נוהגות במדיניות דומה. כשאתה מתקשר ומבקש להתנתק אומרים לך שיחזרו אליך תוך כמה ימים ממחלקת קשרי/שימור לקוחות(או מעבירים אותך ישירות למחלקה). שם אתה מקבל הצעות הרבה יותר טובות. יתרה מזאת, אפשר ואף מומלץ להתמקח איתם ולא להסכים מיידית להצעה שלהם. יש סיכוי גדול מאוד שתוכל להוציא מהם מבצע יותר טוב מההצעה הראשונית שלהם.

כך שעם כל הכבוד, אתה לא יכול להגיד שזה חובבני.
עם זאת, אני לא מסכים עם השיטה הזאת בעולם ההוסטים.
  Reply With Quote
ישן 22-01-06, 20:59   # 2
Vitalist
חבר וותיק
 
Vitalist's Avatar
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Dec 2005
מיקום: קרית אתא
גיל: 34
הודעות: 1,579

Vitalist לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי xoxSoft
זה לא סוד שחברות כמו HOT, YES, NETVISION, Smile, 012.net וכו' נוהגות במדיניות דומה. כשאתה מתקשר ומבקש להתנתק אומרים לך שיחזרו אליך תוך כמה ימים ממחלקת קשרי/שימור לקוחות(או מעבירים אותך ישירות למחלקה). שם אתה מקבל הצעות הרבה יותר טובות. יתרה מזאת, אפשר ואף מומלץ להתמקח איתם ולא להסכים מיידית להצעה שלהם. יש סיכוי גדול מאוד שתוכל להוציא מהם מבצע יותר טוב מההצעה הראשונית שלהם.

כך שעם כל הכבוד, אתה לא יכול להגיד שזה חובבני.
עם זאת, אני לא מסכים עם השיטה הזאת בעולם ההוסטים.
התגובה שלי מכוונת אך ורק אל האחסון ושירותים נוספים בהם יש קשר תמידי עם הלקוח...
  Reply With Quote
ישן 23-01-06, 14:35   # 3
ניר אדר
משתמש חדש
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Jan 2006
הודעות: 20

ניר אדר לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי xoxSoft
זה לא סוד שחברות כמו HOT, YES, NETVISION, Smile, 012.net וכו' נוהגות במדיניות דומה. כשאתה מתקשר ומבקש להתנתק אומרים לך שיחזרו אליך תוך כמה ימים ממחלקת קשרי/שימור לקוחות(או מעבירים אותך ישירות למחלקה). שם אתה מקבל הצעות הרבה יותר טובות. יתרה מזאת, אפשר ואף מומלץ להתמקח איתם ולא להסכים מיידית להצעה שלהם. יש סיכוי גדול מאוד שתוכל להוציא מהם מבצע יותר טוב מההצעה הראשונית שלהם.

כך שעם כל הכבוד, אתה לא יכול להגיד שזה חובבני.
עם זאת, אני לא מסכים עם השיטה הזאת בעולם ההוסטים.
מאוד מסכים, ולדעתי אפשר בקלות לעלות על ההבדל: שווי לקוח.

אם הלקוח משלם לך סכום גדול אפשר בהחלט לתת הנחה ללקוחות מסויימים או להתאים משהו אישי לכל לקוח. מצד שני - אם כל הרווח שלך מהלקוח הוא 10-50 שקלים לחודש, יוצא שאם אתה מנהל עם הלקוח שיחה אחת בחודש שנמשכת יותר מכמה דקות, אתה מפסיד כסף (זמן=כסף, כאמור), ובגלל זה הרדיפה אחרי לקוחות קטנים של hosting לא תעזור לך להתקיים אלא רק להפסדים.
לעומת זאת אני בטוח שלכל אחד כאן יהיה הרבה זמן לשיחות טלפון אם יהיה מדובר בלקוח שמביא 20000 שקל לחודש. ואפילו נשמע לתת לו הנחה של 10 שקלים או 15
__________________
ניר אדר
קידום אתרים בע"מ
  Reply With Quote
השב

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 


חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 07:12.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ