הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל

הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל (https://hosts.co.il/forums/index.php)
-   ניהול עסק ומודעות דרושים לעסקים רשומים בלבד (https://hosts.co.il/forums/forumdisplay.php?f=20)
-   -   איך לקנות את לקוחתיך? איך לשמור עליהם ואיך לא לאבד אותם. (https://hosts.co.il/forums/showthread.php?t=13577)

Sketch 21-01-06 12:03

איך לקנות את לקוחתיך? איך לשמור עליהם ואיך לא לאבד אותם.
 
נניח ואני לקוח של חברה מסוימת, נניח HostHost.com, ואני משתמש בשרת החברה בנפח מסוים ואני מאוד מרוצה אך אני רוצה לעזוב בגלל מחירים, מה תעשה?
  • תפנה אליי מיידית לאחר שהודעתי לך על העיזבה, נסה לשכנע אותי להישאר ופרט סיבות מנומקות, לקוחות אוהבים שמפרטים ותוכנים בשכל. עדיף אל תגיע לפשרה או הנחה כלשהיא! נסה לשכנע אותי להמשיך להאמין בחברה ע''י הדיבור שלך בלבד.
  • במידה והסכמתי להמשיך חברה עוד חודש, נסה להפעיל את הקסם האישי שלך. תוריד מהמחיר החודשי שעולה לי כ-5-8 שקלים.
  • במידה והלקוח מתעמק ומתעקב לעזוב, לא. אל תתיאש ותוותר עליו, כל לקוח נחשב.
  • נסה ללכת על הפן העיסקי, הציע לו לעבוד אצלך בתמורה להנחה גדולה במחיר. שירגיש שאתה רוצה אותו לצידך תמיד.
  • במידה והוא אינו מעוניין בעבודה, לא נורא. הוסף לו דומיין Org / Biz בחצי מחיר.
  • במידה והוא בעל פורום, אל תתביש להציע את שירותך במידה ואתה מבין בנושא מודים וכו'.
  • במידה והלקוח עדין מתעקש לעזוב, אל תתעצבן. ממולץ לך לנסות ולהמשיך לשכנע אותו בחום רב, בקסם, ברכות. בהידברות.
  • אנא בקש ממנו משוב לחברה, ז''א מדוע הוא עוזב את החברה.
  • לפני שאתם נפרדים לשלום, הצעה לו הצעה אחרונה של הנחה של 10-13 . אתה מפסיד זה נכון אך אתה מרוויח לקוח.
  • בקש ממנו בחום שיפרסם את החברה וההנחה תוגדל ל14 שקלים, הוא יסכים לזה!
  • יופי, הוא הסכים. הוא מפרסם את החברה ומביא לך 2-3 קונים, הרווחת! אבל לא, הוא לא נציג מכירות מכייון שהוא אינו רוצה . הצעת לו כבר .
  • והינה הוא הופך מלקוח שלך, לחברך והוא אינו פקיד פירסום, אל תבקש ממנו לפרסם עוד וזכור כי לא מגיע לו תמורה כלשהיא.
  • במידה ואחרי זמן מה הוא מבקש תמורה לפירסום הקבוע שלו, סכם איתו כי הוא נשאר עוד כשנה/חצי בחברה הוא מקבל את המחיר נניח 40 (נניח והורדנו אותו ל30 שקלים) (במידה והתחלתנו מ50 שקלים).
  • הוא רוצה לעזוב שוב? אוקיי, זה השלב שאתה נפרד מלקוח אינו מרוצה לשלום.
זה נשמע טיפשי בעיינכם כל ההנחות והדיבורים? אתם עושים טעות, זה ידוע שאתה צריך להיות נחמד אבך יש מנהלים שישיר אומרים ביי ומנתקים אותך. לא. אני לא מדבר על הנחה קבועה אלא הנחה של חודש מסוים, דבר על לב הלקוח. למד אותו. שכנע אותו ועשה מה שהוא אהוב. אם אתם חושבים שאני טועה ושצריך להיות נוקשה אם הלקוח, תחשבו מה שבא לכם. אני חושב שככה צריך לנהוג.

Dima 21-01-06 12:16

יופי, עכשיו כולם יוכלו לראות את זה ולדעת בדיוק איך לענות למנהל חברת אחחסון כשהוא יירצה לעזוב, אחלה מדריך הא?

Sketch 21-01-06 16:11

אבל לא כל מנהל יכול או רוצה לעבוד ככה ואני לא מאמין שמישהו יפעל ככה באמת.

Tal 21-01-06 16:50

ציטוט:

לפני שאתם נפרדים לשלום, הצעה לו הצעה אחרונה של הנחה של 10-13 . אתה מפסיד זה נכון אך אתה מרוויח לקוח.
למה שהמנהל בדיוק ישקיע ויתמוך בלקוח כאשר הוא משלם לו סכום מיזערי במיוחד? עדיף לחפש לקוח אחר שיכבד אותך ואת השרת שלך, שישלם לך כמו שצריך ולא להתעסק עם סכומים של שקל תשעים.

matan 21-01-06 17:27

"במידה והוא בעל פורום, אל תתביש להציע את שירותך במידה ואתה מבין בנושא מודים וכו"..
'אם..בזה אני לא ממש מסכים איתך..כי חברות איכסון מקצועיות לא מתעסקות עם מודים וכל השטויות האלה..תראה לי חברת איכסון של אנשים מבוגרים שתתחיל להתקין לך מודים וכו'..
עם כל השאר אני מסכים איתך..

VhostCoIL 21-01-06 17:33

אהבתי את המחירים שאתה מוכר בהם ;)
למרות שלא ניראה לי שאני יוריד מהמחיר בשביל לשמר לקוח...
תחשוב יבואו אליך פתאום כל הלקוחות שלך ויתחילו להגיד לך אם אתה לא מוריד אנחנו עוזבים,
אז מה שיקרה שאני רק יפסיד במקום להרוויח תחשוב על זה :)

ShAkShUkA 21-01-06 18:45

אני חושב שאתה צודק
אבל דעתי בכללי:
מנהלי חברות איחסון לא צריכים להגזים עם המחירים
שישימו מחירים שמשתלם להם אבל לא להפציץ על 100 מגה 50 ש''ח לחודש
אני לא מסכים עם זה
וכל השאר נכון אני כבר פעלתי בעבר עם כמה דברים שאמרת פה

k.machine 21-01-06 18:54

ואני חושב שפותח האשכול חרטטן בשכל.


כל מה שכתוב כאן זה שטויות במיץ.

הלקוח רוצה לעזוב? לא לחפור! לומר שלום ונגמר הסיפור!

Dima 21-01-06 18:56

ציטוט:

נכתב במקור על ידי ShAkShUkA
אני חושב שאתה צודק
אבל דעתי בכללי:
מנהלי חברות איחסון לא צריכים להגזים עם המחירים
שישימו מחירים שמשתלם להם אבל לא להפציץ על 100 מגה 50 ש''ח לחודש
אני לא מסכים עם זה
וכל השאר נכון אני כבר פעלתי בעבר עם כמה דברים שאמרת פה


אתה יכול לא להסכים עם זה עד מחר, יש חברות אחסון שזאת הפרנסה שלהם והם נותנים מחירים כאלה כדי גם לשלם לעובדים שלהם שכר מינומום וגם להתפרנס מזה בכבוד.
הם לא משחקים משחקים.

eur2 21-01-06 19:05

מי שפתח את האשכול חושב שמנהלים צריכים להתחנן שלקוחות ישארו אצלו??
אם הבעל העסק או חברה עושה הכל טוב ואין נפילות ואין תקלות כמעט אז לדעתי המנהל צריך להגיד בסגנון הבא: "לא רוצה אז בהצלחה ושלום".

במידה ולקוח מעוניין לעזוב בגלל בעיה אז אפשר לתת לו פיצוי או משהו בסגנון...

מנהלים לא צריכים להתחנן ללקוחות בשביל שהם ישארו ...

יבגני


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 23:33.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ