|
||||||||||
| הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
|||||||
|
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
|
|
# 11 |
|
משתמש - היכל התהילה
|
מי שפתח את האשכול חושב שמנהלים צריכים להתחנן שלקוחות ישארו אצלו??
אם הבעל העסק או חברה עושה הכל טוב ואין נפילות ואין תקלות כמעט אז לדעתי המנהל צריך להגיד בסגנון הבא: "לא רוצה אז בהצלחה ושלום". במידה ולקוח מעוניין לעזוב בגלל בעיה אז אפשר לתת לו פיצוי או משהו בסגנון... מנהלים לא צריכים להתחנן ללקוחות בשביל שהם ישארו ... יבגני |
|
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|