|
![]() |
# 1 |
חבר בקהילה
|
אני מסכים איתך שספק שירות צריך להיות זמין ולתת עדכונים והסברים שוטפים לגבי התקדמות העבודה.
אבל עדיין, היית צריך לחכות עוד שבוע, ורק אז לפרסם את הביקורת.
__________________
מעצב אתרים |
![]() |
# 2 |
חבר מתקדם
|
אני לא מבין על מה אתה נותן כאן ביקורת ?
הבן אדם נתן לך דד-ליין , נשאר לו עוד שבוע שלם .. על מה אתה מפרסם ביקורת רק אם לאחר השבוע הוא לא היה מכין את העבודה אז היה על מה לדבר זאת ביקורת כל כך לא רלוונטית.. ואני כפרילנסר כבר קרו לי אותם הדברים ואני יודע על מה אני מדבר.
__________________
|
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|