|
||||||||||
| הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
|||||||
|
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
|
|
|
|
# 1 |
|
מקום שלישי בתחרות קידום אתרים
|
אביב אני לא יודע מאיפה הרושם וכל הידע שאתה מפגין פה או לפחות ההחלטיות, אבל אני לא מדבר סתם. אני מדבר מניסיון.
שובל: * עמוד פנימי של לייבגיימס (וותק של 7 שנים) טלספורט (וותק של 4 וחצי שנים) , NRG (העיתון מעריב) , ו one זה לא אתרים שאתה יכול לזלזל בהם. עמוד פנימי שלהם בביטוי "סקס" עם היררכיה נכונה יגיע לעמוד הראשון בסופו של דבר. אנחנו כנראה מתווכחים על קושי הביטוי "ווינר" מול קושי הביטוי "סטטוסים לפייסבוק" אוקי נתחיל בברור מאליו: 1. שילוב של שני מילים או יותר זה ביטוי שהרבה יותר קל לקדם מאשר ביטוי עם מילה אחת. 2. סביר להניח שמותג העונה לשם ווינר הוא מותג עם הכי הרבה וותק, הכי הרבה אמינות ולכן גם התחרות קשה יותר. עכשיו לנתונים היבשים (זה נעשה ב 10 דק' עבודה) לא התעמקתי יותר מדי : 1. שלושת המקומות הראשונים בביטוי "סטטוסים לפייסבוק" הם רק עמוד ראשי אחד ו 2 פנימיים. 2. מקום ראשון בביטוי סטטוסים לפייסבוק (עמוד ראשי) הוא הנתונים הבאים: PR0 , עם 27 דפים מאונדקסים , 29 באקלינקס רובם מהוסטס , אופטימיזציה גרועה. 3. מקום 26 בביטוי ווינר - ויכלתי ללכת יותר אחורה פשוט לא רציתי כי הנקודה הובהרה (עמוד ראשי) עם הנתונים הבאים: PR1 , מעל 20 אלף דפים מאונדקסים , אופטימיזציה סבירה , ועם מעל 500 קישורים נכנסים , וכמובן וותק של שנתיים. Last edited by kondason; 21-05-11 at 18:46.. |
|
|
# 2 | |
|
עסק רשום [?]
|
ציטוט:
|
|
|
|
# 3 | |||||||
|
מנהל פורום קידום ושיווק אתרים. עסק רשום [?]
|
אחרי הDELAY הגדול ו2 הודעות פרטיות ששלחו לי "למה אתה לא מגיב" אני אגיב עכשיו לכולכם ביחד.
אני מפריד בין תגובה לתגובה על ידי: ---------------------------------------------------------------------------- ציטוט:
---------------------------------------------------------------------------- ציטוט:
חברות כאלה מעוניינות בלקוחות לטווח ארוך, הם לרוב פועלות לפי שלבים שלפעמים עובדים ולפעמים לא, ובעצם הם מתחייבים לך על השקעת זמן עבודה ולא על תוצאות, אני רואה את זה כמשהו לגיטימי. לגבי מחיר, זה כבר החלטה של הלקוח אם זה יקר לו מדי או לא. ציטוט:
---------------------------------------------------------------------------- ציטוט:
---------------------------------------------------------------------------- אל תענה לו בפרטי, זה דיון, תשתף את כולם זה מה שהופך את זה לכיף. ---------------------------------------------------------------------------- ציטוט:
דבר נוסף, מה שאמרת נכון רק בחלק מהמקרים, קישור מONE גם לאתר שאין לו שום קשר לספורט יהיה שווה הרבה יותר מאתר באותו תחום אבל לא מקודם (נניח אתרי סרק שנפתחים תוך דקה). ---------------------------------------------------------------------------- ציטוט:
---------------------------------------------------------------------------- ציטוט:
---------------------------------------------------------------------------- ועכשיו תגובה אחת כללית, קידום אתרים זה מקצוע לכל דבר, גם אם יש ילדים שעושים את זה במחירי זנות זה לא אומר שזה לא מקצוע. נכון שכל אחד יכול ללמוד את זה אבל זה לא משנה שום דבר, גם תכנות כל אחד יכול ללמוד, ואתה לא תלמד (לדוגמה) PHP רק בשביל לפתח טופס צור קשר לאתר, נכון? אתה תשלם איזה 200 שקל למתכנת שיעשה את זה עבורך. אתה גם לא תלמד ותתמחה בפוטושופ כדי לעצב לך את האתר, וגם לא HTML וCSS כדי לחתוך (לקודד) אותו. אני לא הייתי מקדם ביטוי כמו ווינר או סטטוסים לפייסבוק בפחות מאלף שקל לחודש, גם אם בכסף הזה שווה ללקוח לשלם לי עבור ביטוי אחר ריווחי יותר, זה החלטה שלו הוא יודע מה התוכנית עסקית שלו. ---------------------------------------------------------------------------- לגבי קושי ביטויים: קושי הביטוי לא מחושב לפי מספר המילים בביטוי או ההתמקדות שלו, קושי ביטוי אפשר להעריך לפי ערך משוער של האתרים שעומדים בתוצאות הראשונות. חישוב ערך של אתר הוא אחד מהדברים של ניתוח תוצאות שזה דבר מאוד מאוד חשוב בקידום אתרים והוא דורש ניסיון. עם הזמן אני פוגש עוד ועוד מקדמי אתרים שהגיעו למסקנה שהם יודעים כבר את הכל ואפשר לראות מפאת חוסר נסיונם או חוסר ידע שיש דברים שהם לא יודעים לעשות, זאת הסיבה העיקרית למחירים נמוכים - הערכה מוטעת של ערך האתרים בתוצאות הראשונות, הערכת מוטעת של שווי הקישורים שביכולת מקדם האתרים ליצור, וגם לפעמים חוסר יכולות ביצירת אופטימיזציה איכותית לאתר עקב מערכת שלא תומכת ביותר מדי אופציות.
__________________
מנהל פורום קידום אתרים |
|||||||
|
|
# 4 | |
|
מקום שלישי בתחרות קידום אתרים
|
ציטוט:
שצימר בצפון זה ביטוי יותר קל מצימר. סקס בחינם יותר קל מסקס. וכך הלאה. אין ספק בכלל שביטוי ארוך יותר קל יותר לקדם (לא בגלל שהוא ארוך יותר, בגלל שיש עליו פחות תחרות). |
|
|
|
# 6 | |
|
מקום שלישי בתחרות קידום אתרים
|
ציטוט:
אתר שמדבר על פייסבוק ומקדם את הביטוי פייסבוק, יקרא לביטוי סטטוסים לפייסבוק זנב ארוך. אתר שמדבר על צימרים בצפון בלבד, ואחראי על צימרים בצפון יקרא לביטוח צימרות בצפון כביטוי ראשי. הכל בעיני המתבונן. |
|
|
|
# 7 |
|
חסום
|
ברור שיהיה אבל יותר תחרות למילה פייסבוק מסטטוסים לפייסבוק.. לפני כמה זמן קידמתי את המילה פייסבוק למקום 4 והיו לי מזה 2000 כניסות ביום, מסטטוסים לא יהיה יותר מ 120 למקום 4.
|
|
|
# 8 | |
|
חבר בקהילה
|
ציטוט:
"קידום אתרים" - קשה יותר מ"קידום" "בתי מילון באילת" - קשה יותר מ "בתי מלון" וכו' וכו'... |
|
|
|
# 9 | |
|
חבר מתקדם
|
ציטוט:
__________________
משחקי אונליין ספינר לשבועים בחינם (כולל עיברית) דרך מהירה ליצירת תוכן בעלות אפסית !דוגמה למאמר מסובב .האם תמשיכו להשקיע 50 ש"ח למאמר באתר מאמרים ? |
|
|
|
# 10 |
|
מקום שלישי בתחרות קידום אתרים
|
הביטוי הוא :"ווינר"
רשמת: לא תמיד. להפך, ככל שהביטוי יותר ממוקד התחרות עליו תיהיה יותר קשה. אני אשמח לקבל ממך דוגמא. כמובן שאם תרשום לי "סקס בחינם" לעומת "מחברת" אתה תיהיה צודק. אבל זאת לא הייתה הכוונה שלי. |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 2 (0 חברים ו- 2 אורחים) | |
|
|