|
הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
![]() |
![]() |
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
![]() |
# 4 |
מנהל פורום, עסק רשום
דירוג מסחר: (0)
|
אני זוכר עוד כשהייתי עובד מול ישירות, כדי לבצע עדכון פרטים אתה נותן כתובת אימייל כלשהי בתור אימייל יצירת קשר ואתה מקבל לשלם טופס שצריך לשלוח בפקס ובעל הדומיין אמור לחתום עליו.
וביחד עם האימייל לשם, ה-administrative contact מקבל אימייל עם קישור לאישור הפעולה. תוכל לנסות לבצע את העדכון בפקס. |
![]() |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|