ציטוט:
נכתב במקור על ידי CaIPFree
יאיר, כשאני הייתי מנהל של GameXpress אז הלקוחות שלא כתבו ביקורת בהוסטס והיו להם בעיות תמיד קיבלו פיצוי כמו שצריך.
אתה מוזמן לבדוק אצל כול הלקוחות שהיו להם בעיות, ואני לא אומר שאין את זה עכשיו !
יש רק 2 מקרים שרשמו ביקורת בהוסטס ולא קיבלו פיצוי כמו שצריך, דוגמא : נועם ומאיר.
תאמין לי אם לא היית רושם ביקורת עליהם והיית פותר את זה מול GX היית מקבל פיצוי כמו שצריך.
חוץ מי זה אין לי מה לומר.
|
סליחה? לא ניסתי להשיג אותם? שבועים שאני מתקשר מתקשר מתקשר ושעונים צועקים עליי עובדה שחיכתי שבועים וזה שבר את הקש האחרון שלחתי להם סכום מאוד יפה של כסף ושהם קיבלו הם ידעו לענות ושבועים כבר שהם לא עונים לטלפונים ואם הם עונים אז צועקים אלי... אולי ככה מישהו שם יחליט לעזור ללקוח הקטן ששילם הרבה בהתחייבות ל3 חודשים ומקבל סליחה על הביטוי רק חרא..!!