הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

   
|!|

 
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
ישן 09-10-05, 02:11   # 1
shev.com
עסק רשום [?]
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: תל-אביב
גיל: 55
הודעות: 1,490

shev.com לא מחובר  

[שימו לב!!! סעיפי התקנון אינם מעודכנים] תקנון הפורום

שימו לב:

סעיפי תקנון פורום Hosts המעודכנים. אנא לחצו כאן.

סעיפי התקנון המופיעים למטה אינם סעיפי תקנון מעודכנים - והסעיפי תקנון החדשים והמעודכנים הם סעיפי התקנון שיקבעו במידה ויש איזשהו שינוי בתקנון.

------------------------------------------------------------------------------------




סעיפי תקנון אתר פורום הוסטס:

פורום הוסטס הוא עסק מסחרי לכל דבר.
סעיפי התקנון המופיעים פה הינם סעיפי תקנון הכלליים של הפורום ועשויים להשתנות בכל עת ללא הודעה מקדימה.
מטרת הפורום היא לאפשר למבקרים מזדמנים וחברים קבועים לקבל מידע על אחסון אתרים, הצעות לאחסון אתרים, עזרה ותמיכה טכנית בנושאים שונים, הצגת עבודות
גרפיקה, הצעות עבודה, בקשות עבודה, עזרה בתכנות ונושאים אחרים נוספים אשר ישתנו או יתווספו מפעם לפעם.
על מנת לאפשר זרימת מידע בצורה אפקטיבית, הפורום חולק למספר קטגוריות ראשיות ובתוכן מספר תת-קטגוריות הנקראות "פורומים" המתמחים בנושאים שונים.
לעיתים, ימצאו נושאי שיחה המתאימים לקטגוריה אחת או יותר, ועל המפרסם של הנושא להחליט באיזה קטגוריה הוא מעוניין להופיע.
על מנת לעזור למבקרים בפורומים, נקבעו מספר חוקי יסוד אשר מאפשרים לחברים ולמבקרים בפורומים להכיר את החברים וללמוד את ההצעות המוצעות על ידי החברים בצורה שתאפשר לכל המבקרים בפורום להרגיש נוח עם ההצעות המוצעות.

להלן רשימת סעיפי התקנון הראשונית של הפורום:

1. כל חבר המעוניין לפרסם את עצמו או את עסקו, באמצעות הודעות או פרטים בחתימה (כולל באנרים ותמונות בחתימה) מחוייב לעבור תהליך הרשמה עם אישור על מנת שיוכל לפרסם הצעות שונות של מכירה, קידום אתרים, קידום עסק או הצעות עסקיות. (סייג לחוק זה הוא בנושא הגרפיקה - ראה סעיף 11)

2. תהליך ההרשמה עם האישור הינו פרטני לכל משתמש והינו תהליך של מספר ימים בהם יצטרך כל משתמש להמציא מסמכים שונים לאישור.




רשימת המסמכים לאישור כוללת אחד מהמסמכים הבאים:
א. צילום או סריקה של טופס מע"מ עם שם העסק או שם המשתמש. (לא מקבלים פקסים)
ב. צילום או סריקה של פנקס חשבוניות (לא מקבלים פקסים)
ג. צילום או סריקה של רישיון עסק (לא מקבלים פקסים)
כאמור דרוש רק אחד מהמסמכים הללו והצילום צריך להיות קריא וברור.


יש לשלוח צילום או סריקה אל האימיל: admin@hosts.co.il

(לא מקבלים פקסים)

יש לשלוח אתהפרופיל עם המסמך
.
אפשרות נוספת לחברים אשר אינם מעוניינים או יכולים להמציא את המסמכים הנדרשים על שמם היא באמצעות רישום של עסק קיים. אנו קוראים לאפשרות זאת "חסות" (על אף שהיא איננה כך מבחינה משפטית).

באפשרות זאת ניתן להשתמש ברישום עסק קיים של משתמש אחר או עסק של קרוב משפחה או חבר, אך זאת היא אפשרות עם הגבלות כבדות:

כל עסק שנרשם בפורום הוסטס, רשאי לפרסם את עצמו בלבד. לפיכך, אם מקבל חסות רוצה לפרסם עסק, הוא רשאי לפרסם אך ורק את עסקו של נותן החסות. (הכוונה היא לאפשר לעובדים באותו העסק לפרסם את העסק).

במקרה כזה, יש לצרף אישור מהעסק אשר נותן את החסות.
האישור של העסק שנותן חסות צריך לציין שהוא לוקח עליו את כל האחריות המשפטית והחוקית לפעילות החבר שמבקש את החסות.

יש לצרף במקרה כזה: גם את אחד האישורים הנזכרים בסעיף 2 (א',ב' או ג') וגם אישור של בית העסק הנותן חסות שמאשר שהוא נותן את הסכמתו ואת אישורו לקבלת אחריות משפטית וחוקית (מכתב אישור + חתימה בסוף המכתב).

מטרת החסות היא לאפשר לתת לעובדים של אותה החברה לפרסם גם. חשוב: החסות מאפשרת למקבלי החסות לפרסם אך ורק את העסק שנותן את החסות.
אם מקבל החסות יפרסם עסק נפרד, גם בעל העסק שנותן את החסות וגם מקבל החסות יאבדו את הזכות לפרסם בפורום.
בכל מקרה, האישור יהיה למקסימום של "בעל העסק + 2 מורשים נוספים" לכל היותר.

3. חברים אשר אינם יכולים להמציא את אחד המסמכים המוזכרים בסעיף 2, יוכלו עדיין לכתוב ולפרסם הודעות ותגובות בפורומים שונים אשר אין בהם עניין מסחרי הכולל הצעות אחסון אתרים, הצעות לגרפיקה בתשלום או הצעות מסחר שונות. מכאן, שבפורומים של תמיכה טכנית, תכנות, דיבורים והצגת עבודות (זוהי רשימה מדגמית), אין בעיה לשלוח הודעות ולהגיב. אין בכך רשימה מלאה של הפורומים, והשמות יתכן וישתנו בעתיד.
בנוסף משתמשים אלו יוכלו להציע את שירותיהם בפורום המותאם לאלו אשר אין להם חברה רשומה כחוק.


4. סעיף תקנון המערכות המוכנות, תוכלו למצוא אותו בלינק הבא:
http://www.hosts.co.il/forums/showthread.php?t=23224


5. כללי התנהגות בפורום:
א. אין לקלל, להשמיץ, לקרוא בכינויים מעליבים, לפגוע או לאיים על חברים בפורום.

ב. אין לפרסם ולאזכר פורומים מתחרים, לא בלינקים, לא בכינויים ולא בשמם המפורש. על מנת להסיר כל ספק: אין לפרסם אתרים בעלי מערכות מוכנות לסוגיהם השונים.
כדי להקל על המשתמש להבין אם לפרסם אתר אחר או לא, המשתמש צריך לשאול את השאלה הבאה:
האם פירסום של אתר אחר יביא משתמשים נוספים לפורום הוסטס, או יגרום למשתמשים מפורום הוסטס לבקר בפורומים אחרים.
אם התשובה לכך היא שהמבקרים ילכו לבקר בפורומים אחרים, התשובה היא: אין לפרסם אותם.
זה בתוקף לגבי כל סוגי אתרי המערכות המוכנות לסוגיהם השונים.
חוק זה מורחב באשכול הבא:
http://www.hosts.co.il/forums/showthread.php?t=23224

לפיכך, כאשר אתם שוקלים לפרסם פה אתר אחר, אם יש סיכוי שעקב הפרסום של האתר האחר, משתמשים ילכו להרשם במערכת מוכנה (פורומים) אחרת, הדבר נוגד את המדיניות של פורום הוסטס ולכן הוא אסור.

יוצא דופן לסעיף זה:

פורומים "סקריפטים ותכנות צד שרת" ו-"מדריכים" הם יוצאי דופן בהגדרתם. ישנם הרבה מאד מקורות מידע שנכתבו בעבר באתרים שונים, כולל פורומים שונים ואתרי מידע ושיכפולם הוא משימה מיותרת. בפורומים של "סקריפטים ותכנות צד שרת" ו-"מדריכים", מותר לפרסם לינקים ישירים למדריכים המפורסמים באתרים שונים גם אם הם מופיעים בפורומים ומערכות מוכנות אחרות.
קישורים לאתרים בעברית יש לצרף עם לינק ישיר אל מדריך כזה או אחר, אתרים באנגלית ניתנים לקישור לאתר כולו. במידה ומשתמש אינו בטוח אם הוא רשאי לפרסם לינק בפורומים "סקריפטים ותכנות צד שרת" ו-"מדריכים" יש לפנות אל המנהלים של הפורומים ולוודא איתם.



ג. על כל בעיה בין חברים רגילים, יש לנסות לפתור את הבעיה בין החברים באמצעות הודעות פרטיות ולא לפרסם אותם בפורום. הפורום לא נועד להיות זירת התגוששות בין חברים. חברים יקבלו אזהרות ואם לא ישמעו להן, הם יושעו.

ד. כל בעיה של עימות בין חברים אשר לדעת החברים דורשת יידוע של חברים אחרים, יש לקבל רשות מנהל פורום לפרסומה. מנהל הפורום יפתח את האשכול הדרוש. כל החוקים הקודמים עדיין תופסים - אין לקלל, להשמיץ ולקרוא בשמות או כינויים מעליבים.

ה. מנהלים הם קודם כל משתמשים רגילים ואחר כך מנהלים. לפיכך כל הכללים החלים על משתמשים, מתייחסים גם למנהלים. מעבר לכך, אם לדעתכם יש בעיה עם מנהל הפורום עצמו, העלו את הבעיה אל המנהל הכללי של הקטגוריה. במידה ואין מנהל כללי לקטגוריה ניתן להעלות את הנושא אל אדמין האתר. בפניה אל האדמין יש לציין את שרשרת האירועים ולציין מי המנהלים שלא הצליחו לטפל בבעיה קודם. ללא טיפול מנהל קודם, ההודעה לא תקבל התייחסות מהאדמין. אין לפרסם הודעות בפורומים עם ביקורת על המנהלים או תפקודם. אם לדעתכם מנהל פעל שלא כשורה, יש להעלות את הנושא בהודעה פרטית אל האדמין. הודעות על בעיות ניהול אשר יפורסמו בפורום, יזכו את המפרסמים בהשעיה מיידית. הדרך להגשת ביקורת על מנהל או התפקוד שלו היא רק באמצעות הודעות פרטיות לאדמין.

ו. כל עימות בין משתמשים מחוץ לפורום, דהיינו, אינו מופיע בהודעות בפורום או בהודעות פרטיות, אין להכניסו לפורום. למנהלי הפורום אין את הרשות ל"באן" למשתמשים אשר לא עברו על חוקי הפורום. לפיכך, אם משתמשים מתבקשים לא לפנות למנהלים בבקשת "מחיקת משתמש" על בסיס של עימות מחוץ לפורום. עימותים אשר יש להם אופי של איומים מחוץ לפורום צריכים לפנות למשטרת ישראל להגנה משפטית אזרחית.
פורום הוסטס לא יתערב בפעילות בין משתמשים מחוץ לפורום.

ז. חל איסור על פירסום הודעות שיש בהן פגיעה בדת (כל דת), סמלי דת, סמלי מדינת ישראל והעלבה או פגיעה על רקע מוצא משפחתי או עדתי, פגיעה בערכי היהדות או הכחשת או המעטת השואה.




6. סעיפי תקנון ספציפיים לפורום ביקורת חברות:
מטרת פורום ביקורת חברות הינו לאפשר לחברות אשר לא סיפקו שירות/מוצר שהן הבטיחו, לשפר את השירות/מוצר ולאפשר להן לפתור בעיות עם משתמשים ספציפיים.
אין זה מקום כדי להשמיץ או לנגח חברות.
פורום זה הינו במה לביטוי ניסיון של חברים עם שירותים של ספקים שונים.
מטבע הדברים ייתכנו מקרים בהם לקוח אינו מרוצה מהשירות/מוצר שסופק לו ומחפש דרכים ליידע את שאר הקהל על ניסיונו הלא מוצלח.
לפיכך, ייתכנו ביקורות רעות על ספקים שונים.
אין להשתמש בפורום זה כדי לנגח חברות שונות.

למי מותר להעביר ביקורת (חיובית או שלילית):
הזכאות לפרסום ביקורת ותגובות לביקורת ניתנת למשתמשים אשר יש להם וותק מעל 15 יום או מינימום של 30 הודעות לגיטימיות במונה ההודעות שלהם.



בתהליך הביקורת יש לציין את המקרה לפרטיו המלאים:
א. שם הספק (שם החברה ולינק אל אתר החברה).
ב. תאריכי וזמני שיחות עם הספק.
ג. ציון הבטחה שנמסרה בכתב על ידי הספק (הבטחות בעל פה לא מתקבלות), ניתן להדביק לוגים של אייסיקיו, אך לוודא שהם אינם נמשכים מעבר ל-10 שורות. ככלל, ככל שתצליחו לאסוף פרטים בכתב (העתקי תכתובות באימייל לדוגמה) כן תצליחו להוכיח את טענתכם.
ד. תיאור הבעיה אם הייתה או תיאור הטיפול ואיך הוא נוהל, לפי שביעות רצונכם או להיפך.


שוב, המטרה היא לאפשר לחברה לקבל כי היא פספסה בעסקה מסויימת ולאפשר לה לספק את השירות מחדש או לפתור את הבעיה של הלקוח.
למי מכם ששמע, זהו תהליך הדומה לBBB האמריקאי - Better Business Bureau ב-http://bbb.org אשר תפקידו לספק מידע על חברות ולעזור בגישור הבעיות ופתירת עימותים בין ספקים ללקוחות.


7. במידה ומשתמש מפרסם הצהרה כלשהי (לחיוב או לשלילה) אודות עסק, ותוך כדי כך מקיים יחסים עסקיים עם אותו עסק, עליו לציין זאת בגילוי נאות בתחתית ההודעה.
ולמען הסר ספק והבהרה: אם משתמש ממליץ על עסק, ואותו משתמש הוא גם ספק של אותו עסק, עליו לציין זאת. מטרת החוק הזה היא לשמור על אמינות ההמלצות.


8. עבירות על סעיפי התקנון ועונשים צפויים:
הפורומים צריכים להתנהל עם רגש. אבל, לפעמים רגשות מתעצמים בלהט הויכוח ובלי לשים לב, עוברים על חוק זה או אחר.
המנהלים יזהירו את המשתמשים ויתריאו בפניהם על חזרה על ביצוע העבירה. עבירות שונות גוררות תגובות / עונשים שונים.
פירסום פורומים מתחרים לדוגמה עשוי לגרור השעייה מיידית של המשתמש למספר שעות.
הצפת הפורום בספאם תלווה באזהרה ולאחר מכן בהשעיה.
ככלל, אין למנהלים רצון להשעות אף משתמש, אבל לפעמים התנהגות לא סבירה (לפי שיקול המנהל) מחייבת פעולה תקיפה.
מעבר להשעיה, יש בידי המנהלים את הכלים הבאים: מחיקת ההודעה, מחיקת האשכול והשעיית המשתמש לפרקי זמן שונים.
במקרים קיצוניים, זכאותו של המשתמש לפרסם הודעות פירסום או הודעות בכלל עשויה להשלל או הוא עשוי להיות מורחק לצמיתות מפורומים ספציפיים.



9. ביקורת על המנהלים ותפקודם:
המנהלים אוכפים את החוקים שהוגדרו על ידי האדמין. זה התפקיד שלהם. מותר להם להוסיף חוקים נוספים לפי הצורך.
כל המנהלים הם בני אדם והם משתמשים קודם ומנהלים אחר כך, ולטעות מותר גם למשתמשים וגם למנהלים (כן, אפילו לאדמין מותר לטעות לפעמים).
השיקול לפעולות כאלה ואחרות הוא בידיי המנהלים. אם מנהל פעל בדרך שפגעה במשתמש שלא לצורך, או חלה טעות, אזי ניתן לפנות לאדמין לבקשת ערעור על החלטת המנהל. אם הבקשה תהיה מוצדקת, הערעור יתקבל והמקרה יבוטל ויתוקן. אם הבקשה לא תהיה מוצדקת, תרשם הערה לגבי המערער לגבי התנהגותו בעתיד.
מדי פעם בפעם, יתקיים שאלון מטעם האדמין שיבקש מהמשתמשים לבטא את שביעות רצונם או שביעות רצונם מתפקוד המנהלים בפורומים.

10. הגדרות בנושא פריצות לאתרים, מדריכים על פריצות, עזרה להאקרים במדריכים או הודעות בפורום, עידוד לשימוש בתוכנות ללא רישיון, דרכים לעקוף רישום במערכות, שיטות איך ל"רמות" ו/או לפרוץ למערכות:
פורום הוסטס מכוון כלפי האוכלוסיה שומרת החוק. אין לפרסם הודעות, מדריכים, עזרה, לינקים אל, תמונות או העלאת קבצים אשר מטבעם אינו חוקי ו/או אינו אתי.
בכך, אנו כוללים פירסומים והפניות אל אתרי Warez, שרתי FTP פרוצים, מדריכים על איך לפרוץ לאתרים בין אם של מדינות אוייב וארגוני טרור ובין אם לאתרים ישראלים, פריצה ושימוש בתוכנות ללא רישיון, הפצה של תוכנות ללא רישיון, מספרים סידוריים Serial Number של תוכנות, KeyGen לתוכנות, ופרטי הרשמה המאפשרים הפעלת קודי הפעלה לתוכנות גנובות/פרוצות.
סייג לסעיף זה הינו פרסום של בעיות אבטחה ודרכים לאבטח אותן. והסייג הזה דורש אישור מנהל לפירסום הבעיה.


11. פרסום של יוצרי גרפיקה:
פורום הוסטס בעיקרו מטפל בנושאי אחסון אתרים. גרפיקה היא עיסוק המשולב היטב בבניית אתרים והוא חלק בלתי נפרד ממנו. בעוד שאחסון אתרים הינו עסק כלכלי לכל דבר, גרפיקה הינו תחום אשר עיסוקו יכול להיות לצרכי יצירה, ביטוי יכולת, ביטוי דיבור וגם עיסוק כלכלי.
ההפרדה והאבחנה בין בין העיסוק הכלכלי לבין ביטוי עצמי הינה לא ברורה. לפיכך, החוק לגבי גרפיקה הינו כדלקמן:
אם יוצר הגרפיקה מקים אתר מסחרי מחוץ לפורום הוסטס שבו הוא מפרסם מחירים לקבלת עבודות, הוא יוגדר כעסק.
אם יוצר הגרפיקה אינו מפרסם אתר בו הוא מפרסם את עסקו (דהינו, מותר לו לפרסם עבודות ויצירות ואף לפרסם שהוא מוכן לקבל עבודות בשכר, אבל ללא פירסום תעריפים והוא עצמו אינו עסק רשום), אני מגדיר אותו כיוצר עצמאי שיכול לבטא את עצמו ואף לבקש כסף עבור עבודתו ללא ההגבלה של חוק החברות בסעיף 2.

12. יצירת חתימות משתמש:
רוב משתמשי הפורום מכניסים חתימה על מנת שתייצג אותה בפני הקהילה ותייצג אותם / תתן עליהם עוד מידע.
להלן סעיפי התקנון העומדים על החתימות:
א. אין להכניס לחתימה מעל 4 שורות טקסט בגודל הרגיל ו6 בקטן. או 2 שורות טקסט + תמונה.
ב. אין לכתוב בטקסט בצבע אדום או על גווניו. אין לכתוב בטקסט גדול.
ג. חל איסור על הכנסת 2 תמונות לחתימה, גודל תמונה לא יעלה על: 320X160 או 470X65
ד. חל איסור על הכנסת חתימות או לינקים או באנרים אשר לחיצה עליהם מהווה מקור ישיר להכנסה כספית עבור מפרסם הלינק או הבאנר. ועל מנת להבהיר סעיף זה: אין להכניס חתימות אשר הקישור מהם והפירסום שלהם מאפשר רווח מגורם צד שלישי. בכך אנו כוללים אך לא מוגבלים לחברות כמו כסףקל ו-I-media.
ה. כל הלינקים, באנרים והחתימות חייבות להיות מופנות אל אתר הבית של המשתמש.

13. כל אשכול מכיל כותרת. הדיון באשכול צריך לתאום את הכותרת או את הנושא שמפורסם בהודעה הראשונה. אם האשכול מפרסם אתר או סוג חבילה או מבצע של חברה כלשהי, אין להציע חברות אחרות או הצעות של חברות אחרות באותו האשכול.

14.
ההנהלה שומרת לעצמה את הזכות להרחיק כל חבר או משתמש בכל רמה לפי שיקולה וללא צורך במתן פירוט, פירוש או הסבר. כמו-כן, ההנהלה שומרת לעצמה את הזכות למחוק הודעות, לצנזר, לשנות ולערוך הודעות בכל עת וללא הודעה מוקדמת וללא צורך במתן פירוט.

15. לכל חבר שנרשם מותר להרשם פעם אחת ופעם אחת בלבד עם שם משתמש אחד בלבד. במידה ומשתמש קיבל באן (הרחקה) אסור לו להרשם מחדש עם שם משתמש אחר. למען הסר ספק, אין ליצור יותר מחשבון אחד לכל משתמש. יצירת חשבונות כפולים הינה עבירה על חוקי הפורום. משתמש שיצור חשבונות נוספים לאחר שהורחק, חשבונותיו הנוספים ימחקו, והמשתמש יורחק לתקופת זמן ארוכה יותר. במידת הצורך הנושא יועבר לעיון משפטי על השגת גבול וחדירה למערכת ללא הרשאה.

16. חשבונות שלא יהיו פעילים במשך יותר מ-45 יועברו למצב מוקפא עד להחלטת ההנהלה על מחיקתם. לא ימסרו הודעות ולא ישלחו הודעות תזכורת למשתמשים שלא יבקרו בפורום וחשבונם הוקפא לאחר 45 יום של אי פעילות.

17. השימוש בפורום הוא זכות והמשתמשים המפרסמים בפורום מסירים מהנהלת הפורום כל אחריות שהיא לרבות נזיקין לצד שלישי. הפורום או ההנהלה של הפורום אינם נושאים באחריות לתוכן ההודעות או המפרסמים של ההודעות ולא לנזקים הנגרמים בגין ההודעות.

18.אין לבקש/להציע בקשות/הצעות בשם אדם אחר,במידה והאדם ירצה לבקש/להציע הוא ייאלץ להירשם ולעשות זאת בעצמו.
הדבר נועד למנוע בקשות/הצעות מרחוק של אנשים אשר מורחקים מהוסטס מסיבות כלשהן.
העונש הוצפוי על עבירה מסוג זה הוא אזהרה,ראו הוזהרתם.

19.
על המשתמש חובה לפרסם היכן ברצונו לקבל את הצעות המחיר,
במידה ואינו מפרסם היכן הוא רוצה את ההצעות מחיר אנו רואים זאת כך שהוא רוצה זאת בתגובות באשכול.
במידה והמשתמש רוצה את הצעות המחיר במייל/פרטי, יש על השולח לציין בנושא "נשלחה הודעה במייל/פרטית"
אחרת, ההצעה חייבת להופיע במלואה בנושא עצמו.
הודעות בסגנון "צור קשר" יזכו את בעליהן באזהרה במערכת.
במידה וברצונך להציע הצעה בצורה אישית ושלא תראה על גבי הפורום, אתה מוזמן לעשות את זה, אל תודיע על כך באשכול באמצעות "נוצר קשר",
מבחינתנו, זהו ספאם מיותר שיגרור אזהרה.
ראו אוזהרתם, אי ידיעת החוק אינה פוטרת מעונש.

20. חוק תוכניות השותפים:
מותר לפרסם תוכניות שותפים, אך במקרים מסויימים ואך ורק כתגובה.
זאת אומרת, אשכולות על תוכניות שותפים כאלה ואחרות לא ייפתחו בשום פנים ואופן בפורום, אך מנגד לכך, במידה ותרצו להציע מוצר של תוכנית שותפים שאתם שותפים בה, ושאותו מוצר עונה על דרישות פותח האשכול (כמובן רק בפורומים המותרים לפרסום), מותר לכם להציע כתגובה.
[חובה שתוכנית השותפים אותה אתם מפרסמים תהיה תוכנית בעל מוצר מוחשי ולא תוכנית של כסף קל, לדוגמא תוכנית השותפים של goddady מורשית לפרסום משום שהיא מציעה דומיין (משהו מוחשי כביכול) ולעומת זאת תוכנית השותפים של SMSER אינה מציעה משהו מוחשי אלא כסף קל שאסור ע"פ הגדרת הפורום ולכן אינה מורשית.]
  • במידה וראיתם תגובה (חובה לעבור על כל התגובות באשכול לפני שמפרסמים את אותה תוכנית) עם קישור לתוכנית שאתם שותפים בה, אך של משתמש אחר, חל איסור לפרסם את התוכנית שוב פעם. במילים אחרות, מותר לפרסם את התוכנית אך ורק פעם אחת באשכול מסויים.
  • אסור בתכלית האיסור לפתוח אשכול חדש שמפרסם את התוכנית.
  • במידה ואתם מפרסמים את התוכנית, אסור בתכלית האיסור לפרסם אותה בפורומים של העסקים הרשומים.
 
 

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 

כלים לאשכול
תצורת הצגה

חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מופעל

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 09:55.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ