הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה הודעות מהיום

חזור   הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל > Hosting ושירותים נלווים > עסקים מורשים - הודעות ושירות

   
|!|

השב
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
ישן 10-03-08, 19:34   # 1
Omer
משתמש - היכל התהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 2,027

Omer לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי shreder צפה בהודעה
תמיכה ב-48 שעות?!?!
פשוט מגוחך, אני רוצה לראות כל חברה בחו"ל שתאמר לך שתקבל תמיכה עד 48 שעות.
כל חברה שמכבדת את עצמה תיתן תמיכה עד 3 שעות מקסימום.
זה ממש לא מגוחך מכמה סיבות ואני אסביר לך אותן,

א. קיימת היררכיה בסוג התקלות ובזמן המושקע לפתרונן, במקרים דחופים תמיד קיימת תמיכה טלפונית.

ב. מרבית הבעיות או תקלות שלקוחות נתקלים בהן אינן תקלות שדורשות טיפול מיידי וסובלות דיחוי, עקב כך ההבדל בין שעה לחמש שעות בזמן הפתרון אינו משמעותי.

ג. אתה מוזמן לשאול את הלקוחות שלנו אם למישהן ששלח אימייל באמת לקח 48 שעות עד שהוא קיבל תגובה, בדרך כלל זה עניין של שעה עד ארבע שעות מעת שליחת המייל, אבל אנחנו מעדיפים שתהיה תקופת הארכה למקרים שבהם אנו צריכים להשקיע יותר זמן במציאת פתרון לסוגייה.

עומר
  Reply With Quote
השב

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 


חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 11:17.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ