ציטוט:
נכתב במקור על ידי maor
אני מניסיון בעיות היו רק ב HOT עצמם ולא בנטוויז'ן
עומר בטח התכוונת 300 ש"ח ולא דולר.. למה כל כך יקר?
בנטוויז'ן אני משלם 40 ל 1.5
|
ממש לא בשקלים, 300$.
זה שירות נורא ספציפי שבזק היחידים שמורשים לספק אותו היום בארץ (למרות שיש עוד שמספקים אותו, אבל גיליתי על זה רק אחרי שהתחייבתי ל"חברה" בזק בינ"ל). אני דיי מנוע מלפרט על השירות הזה כרגע.
מה שיותר מצחיק זה שאחרי הרבה צעקות והפסדים של 1000-2000$ בזמנים של נפילות שלהם , לקח לי שבוע של כל יום טלפון אליהם עד שנציג בכיר חזר אליי, ואז בכלל הוא התעקש שלא הייתה שום נפילה (אחרי ששבוע אומרים לי שיש בעיה בתשתית), שאין שום עבירה על חוזה מצדם (למרות שהחוזה מול העיניים שלי, ושיש לי הקלטות של הכל), שהאנשים שדיברתי איתם לא עובדים בבזק בינ"ל (נכון, פשוט התקשרתי לשירותי ליווי..) ועוד כל מיני שטויות שלא קשורות למציאות בכלל. מטומטמים.
בסוף אמרו לי שאם אני רוצה לעזוב אותם אני אצטרך לשלם את כל החשבון עד סוף ההתחייבות שלי (עוד 300$*12 חודשים) + 2000$ דמי הפרת חוזה...
לא מבין איך לעזאזל נתתי לעצמי לחתום אצלהם על משהו.
אם העורך דין לא יצליח להעיף אותי משם, עוד שנה נגמרת ההתחייבות ואני עף משם כמו טיל.
ושתבינו, כל זה
במחלקה עסקית.. אני לא רוצה לדמיין איך הלקוחות הרגילים שלהם צריכים לסבול!