|
הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
![]() |
![]() |
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
|
![]() |
# 1 | |
אקס מנהל
|
ציטוט:
אתה יכול לא להסכים עם זה עד מחר, יש חברות אחסון שזאת הפרנסה שלהם והם נותנים מחירים כאלה כדי גם לשלם לעובדים שלהם שכר מינומום וגם להתפרנס מזה בכבוד. הם לא משחקים משחקים. |
|
![]() |
![]() |
# 2 |
משתמש - היכל התהילה
|
מי שפתח את האשכול חושב שמנהלים צריכים להתחנן שלקוחות ישארו אצלו??
אם הבעל העסק או חברה עושה הכל טוב ואין נפילות ואין תקלות כמעט אז לדעתי המנהל צריך להגיד בסגנון הבא: "לא רוצה אז בהצלחה ושלום". במידה ולקוח מעוניין לעזוב בגלל בעיה אז אפשר לתת לו פיצוי או משהו בסגנון... מנהלים לא צריכים להתחנן ללקוחות בשביל שהם ישארו ... יבגני |
![]() |
![]() |
# 3 | |
חבר מתקדם
|
ציטוט:
כמעט קרוב.. אבל.. לדעתי המנהל צריך לפחות לבקש בנימה טובה מהלוקח שרוצה לעזוב שיכתוב לו משוב או משהו בסיגנון כדי שידע איך להשתפר ולא לאבד עוד לקוחות.. |
|
![]() |
![]() |
# 4 | |
Guest / אורח
|
ציטוט:
זה ממש ככה... למה מה? הוא יתחנן... וירוויח מזה פקקט... 5 שקל בחודש. |
|
![]() |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|