![]() |
# 16 | |
עסק רשום [?]
|
ציטוט:
באם תתחיל לדבר ללקוח בטלפון/פנים מול פנים או אפילו להתכתב איתו במייל וזה לא יהיה ברמה הנכונה (שפה נאותה, רציניות וכו') אתה עלול להפסיד לא קצת לקוחות. בכל אופן, זה תלוי גם אם הלקוחות שלך הם עדיין ילדים בגילם או בנפשם ולכן יכול להיות שחלק יחשבו שלדבר באי רציניות זו רמה עבורם וחלק לא (כמוני). בנוסף, ההתחייבות ללקוח הינה קודם כל בחוזה (אלא אם כן אתם לא חותמים את הלקוח על חוזה). למשל אני חותם את הלקוח על חוזה המציין את התחייבויותי לתמיכה, לפרויקט, לו"ז וכן מצד הלקוח עבור תשלומים, זמינות, תנאים מסוימים וכו'. לדעתי קודם כל צריך להיות חוזה בין הלקוח לחברה/עסק/אדם פרטי שיכלול את כל ההתחייבויות משני הצדדים כיוון שיכול להיווצר מצב לא נעים שבו הלקוח מתלונן על משהו שאתה לא אמור לספק לו ולא אמור להתחייב אליו אך לא חתמתם על חוזה... חוזה חוסך הרבה בעיות, בעיקר בנושא ההתחייבויות. |
|
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|