|
![]() |
# 1 |
חבר בקהילה
|
יש לי בעיה עם לקוח
שלום אני נציג חברת Pc-Dev בזמן האחרון השרת של המאחסן שלנו קרס הרבה פעמים
יש לנו לקוח שעושה בעיות מתחיל לשלוח לי אלף ואחת הודעות על החברה כמו למשל למה אני לא מצליח להכנס לאתר או למה יש Too many connection בניסיון להתחבר לדאטאבייס והוא רוצה להמחק וצורח עליי ואומר תסדר את זה למראת שאני מסביר לו שאני לא יכול לגעת בזה כי אנחנו על ריסלייר וההוא ממשיך מה לעשות בנידון??? נ.ב. אני תומך טכני בחברה שזה אומר שאני עוזר לאנשים עם בעיות כמו לעלות גיבוי של מסד נתונים ושינוי של דברים בחשבונות של היוזרים לא יותר מזה... ואסור לי למחוק משתמשים בלי אישור של המנהל אשמח לעצות בנוגע לעניין
__________________
![]() שומשום ולא אחרת! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
# 2 |
חבר מתקדם
|
אז תפנה אותו למנכל החברה ונגמר העניין
|
![]() |
![]() |
# 3 |
חבר בקהילה
|
כן אבל המנכ"ל לא עונה לא באייסיקיו ולא בפלאפון...
__________________
![]() שומשום ולא אחרת! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
# 4 |
תודה על תרומתך.
|
lol
למנכ"ל?? אתה בטוח?? אתם מנכל"י מיקרוסופט עם משרדים ומניות? ![]() ![]() איזה ילדים מצחיקים. דברו נורמלי, ואז אני אחשוב להגיב נורמלי. |
![]() |
![]() |
# 5 |
מנהל קהילה ומנהל כללי בדימוס
|
יש לך 24 שעות, יש לך 24 שעות לערוך את הנושא ולכתוב את שם החברה,
אתה לא חברה, ולא עסק (מורשה לפחות בהוסטס) |
![]() |
![]() |
# 6 |
מנהל פורום, עסק רשום
|
אישית, במידה והלקוח צורח עליך הייתי פשוט אומר לו שאני לא מוכן לדבר איתו בכאלה טונים וכאשר ירגע שיחזור אליי.
תסביר לו שאתה רק תומכ טכני ואם יש לו בעיה והוא מעוניין לבטל את החשבון שיפנה להנהלה. |
![]() |
![]() |
# 7 |
הקדוש ברוך ה' =]
|
פשוט מאוד תגיד לי תעניין,ותגיד לו שהוא יפוצה כפול.
__________________
רוצים לקבל לנייד שלכם בדיחות ? שלח את המילה "חבלז" למספר 3636 ותקבלו בדיחה יומית. www.prasms.com הרשמו עוד עכשיו! יצירת קשר: איימיל- admin AT prasms.com ICQ: 128783 MSn- idan@idan.co.il |
![]() |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|