![]() |
יש לי בעיה עם לקוח
שלום אני נציג חברת Pc-Dev בזמן האחרון השרת של המאחסן שלנו קרס הרבה פעמים
יש לנו לקוח שעושה בעיות מתחיל לשלוח לי אלף ואחת הודעות על החברה כמו למשל למה אני לא מצליח להכנס לאתר או למה יש Too many connection בניסיון להתחבר לדאטאבייס והוא רוצה להמחק וצורח עליי ואומר תסדר את זה למראת שאני מסביר לו שאני לא יכול לגעת בזה כי אנחנו על ריסלייר וההוא ממשיך מה לעשות בנידון??? נ.ב. אני תומך טכני בחברה שזה אומר שאני עוזר לאנשים עם בעיות כמו לעלות גיבוי של מסד נתונים ושינוי של דברים בחשבונות של היוזרים לא יותר מזה... ואסור לי למחוק משתמשים בלי אישור של המנהל אשמח לעצות בנוגע לעניין |
אז תפנה אותו למנכל החברה ונגמר העניין
|
כן אבל המנכ"ל לא עונה לא באייסיקיו ולא בפלאפון...
|
lol
למנכ"ל?? אתה בטוח?? אתם מנכל"י מיקרוסופט עם משרדים ומניות? :D:D איזה ילדים מצחיקים. דברו נורמלי, ואז אני אחשוב להגיב נורמלי. |
יש לך 24 שעות, יש לך 24 שעות לערוך את הנושא ולכתוב את שם החברה,
אתה לא חברה, ולא עסק (מורשה לפחות בהוסטס) |
אישית, במידה והלקוח צורח עליך הייתי פשוט אומר לו שאני לא מוכן לדבר איתו בכאלה טונים וכאשר ירגע שיחזור אליי.
תסביר לו שאתה רק תומכ טכני ואם יש לו בעיה והוא מעוניין לבטל את החשבון שיפנה להנהלה. |
פשוט מאוד תגיד לי תעניין,ותגיד לו שהוא יפוצה כפול.
|
כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 18:13. |
מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ