View Single Post
ישן 22-01-06, 18:27   # 24
IgalSt
מנהל פורום, עסק רשום
 
IgalSt's Avatar
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: המרכז
גיל: 38
הודעות: 1,432
Send a message via Skype™ to IgalSt

IgalSt לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי View
זה יותר מדי לחרטט בשכל , עד שתעשה את כל השלבים האלה תקבל Ignore (או שלא...), אבל אני לא ממש מסכים. להוריד את המחיר בלי שום סיבה, זה טפשי וחובבני - יוצא מכך שלקוח אחד משלם, מחיר כזה ואחר מחיר אחר על אותה חבילה. כשהלקוח ששילם יותר יגלה (אם יגלה...) הוא יתעצבן ויעזוב...
יוצא שהתחננת ועוד הפסדת....
זה לא סוד שחברות כמו HOT, YES, NETVISION, Smile, 012.net וכו' נוהגות במדיניות דומה. כשאתה מתקשר ומבקש להתנתק אומרים לך שיחזרו אליך תוך כמה ימים ממחלקת קשרי/שימור לקוחות(או מעבירים אותך ישירות למחלקה). שם אתה מקבל הצעות הרבה יותר טובות. יתרה מזאת, אפשר ואף מומלץ להתמקח איתם ולא להסכים מיידית להצעה שלהם. יש סיכוי גדול מאוד שתוכל להוציא מהם מבצע יותר טוב מההצעה הראשונית שלהם.

כך שעם כל הכבוד, אתה לא יכול להגיד שזה חובבני.
עם זאת, אני לא מסכים עם השיטה הזאת בעולם ההוסטים.
  Reply With Quote