למתחרים תיהיה כבר נקודת הובלה עלייך, מאחר שאם אתה פונה לקהל בארה"ב נניח, סביר להניח שמחפשים שם במנועי חיפוש בינלאומיים שהם באגנלית, כמו גוגל העולמי, ושם יש עדיפות לדומיינים בינלאומיים כמו COM ו-NET.
האם רואים את התוצאה הזאת שרואים בגוגל ישראל בכל העולם?
יכול להיות, אך תדע שבדר"כ מה שרואים בגוגל ישראל לא רואים בגוגל עולמי.
לגבי הדומיין לדעתי כדאי לך לרכוש דומיין com/net, ככה שתתחיל לעומת מתחריך באותה הפתיחה ולא בדומיין שונה.
בכל אופן - בהצלחה!