![]() |
# 1 |
кто ты?
|
[ביקורת - שלילית] פרש סרב
זה כבר התבשל אצלי הרבה זמן...
כל פעם מחדש נתן לי גיא סיבה להיות מאוכזב בגללה. אני לקוח של פרש סרב - התחייבתי לשנה מראש. פשוט אי אפשר להסביר את מה שעבר עליי, כל יום מחדש הייתי צריך באמת לבדוק שהאתר שלי זמין... ה UPTIME שפרש סרב כל כך מתגאים בו, שישימו אחד על החשבון שלי ונראה אז כמה UPTIME יש !! הא אופס, שחכתי לציין שמחקו לי את החשבון כליל, נכון? זה פשוט זוועה מה שקרה לי, התייחסו אליי כמו אל זבל, אני הייתי צריך לחפש את גיא ימים ולילות, ודברים כמו להודיע על סגירת החשבון הוא לא יכול. טלפון אחד - אחד - לא הרימו עליי כל הזמן הזה, אחד !!! הדבר היחידי שקיבלתי מגיא היה SMS וזה היה בנוגע לבעיה שאני טילפנתי לספר לו עליה. למשהו תמיד לי (לא יודע מה בנוגע לשאר) היה כל מיני שטויות בחשבון כמו סאב דומיינים ששכחו לעבוד וכדומה... ועוד לא אמרתי כלום על התמיכה, היום כשהיה לי זמן לגלות שהחשבון שלי נמחק, נכנסתי אל האתר של פרש סרב [ שכמובן היה זמין לעומת שלי ] עברתי אל דף התמיכה וחייגתי טלפון - טלפון, עברתי מנציג לנציג, ובכל הטלפונים "זכיתי" לשמוע שאני מועבר לתא הקולי... זה פשוט לא יאומן - איך דווקא ברגעים שאתה הכי זקוק להם - להבטחות שלהם - הם לא שם ! אשמח לשמוע מה אתם חושבים בנושא... |
![]() |
# 2 |
חבר וותיק
|
ככה זה גיא, יודע רק לתת ביקורות על אחרים, אז שהייתה לי חברה, והוא התגאה כל כך ב UPTIME שלו למרות שהייתי עובד על אתרים עם מתכנתים בשרת שלו וכל שתי דקות השרת היה יורד הוא היה מתגאה על ה UPTIME, בזמנו שהייתה לי את החברה הוא כל הזמן ניסה להוציא אותי לא צודק בקשר לתמיכה מסביב לשעון שנתתי(24/7) שהוא אמר שזה לא הגיוני שהוא רוצה לנסות הכל הוא ניסה בשביל להכשיל אותי.
אבל הנה גיא, הגלגל מסתובב, ככה זה הולך! עכשיו אתה למטה ואני למעלה, לכל הלקוחות מצטער בשבלכם אבל לא יודע למה בחרתם בחברה הזו. |
![]() |
# 3 |
חבר על
|
חבל מאוד לשמוע.
|
![]() |
# 4 |
הוסטסניון
|
אין מצב בעולם.. אתם לא יודעים כמה גיא משקיע את הנשמה שלו ללקוחות, לדעתי זה אי הבנה ואני בטוח שזה יטופל.
בהצלחה.
__________________
![]() |
![]() |
# 5 |
הוסטסניון
|
אני לא יודע מה איתכם מנהלים אבל אני אישית הייתי סוגר את הפורום הזה ליום השואה בלבד ולאחר מכן להמשיך את כל ה"מריבות" האלו...
ואני לא אגיב כרגע, סליחה ויום טוב. |
![]() |
# 6 | |
אחראי פורום
|
היי,
מה קורה? שנזכיר את זה שאני מחפש אותך כבר שבוע? לפחות 4 הודעות שלחתי במסנג'ר...2 טלפונים...? בין היתר כל הלקוחות שלי יכולים להעיד על הזמינות שלי לאורך חופשת הפסח (לפחות 3 שעות ביום בתוכנות המסרים). אגב, מייל שלחת? (כשהזכרתי לך מזה זמן רב שזו התמיכה הראשית אצלי לאחר פלאפון - כאשר אם היית משאיר הודעה במענה הקולי/SMS היית מקבל תשובה). לא קרה לי עד היום (אולי פרט לפעם אחת) שמישהו השאיר לי הודעה במענה הקולי ולא חזרתי אליו. ציטוט:
נתחיל בכך שכולם יודעים מה קרה לאחרונה בעסק, מה שיכול לקרות לכל עסק כיום שמבוסס לינוקס (בין היתר בגלל זה העלתי את המערך של 3 השרתים בחינם לכל הלקוחות הקיימים). נוסיף ונאמר שאני מתחייב ל95% אפטיים ולא החזר כספי לאותו החודש ללקוח...תזכיר לי, התחייבת להחזר כספי במידה ואתה לא עונה על השירות של 24/7? לא נראה לי... סתם לדוגמא, על הנפילה האחרונה (בגלל הבעיה הקשה), כל הלקוחות קיבלו כפיצוי 25 ימים כתוספת לחשבון (שלא נדבר על זה שכמעט כל הזמן היה שרת חלופי זמין). פותח האשכול אתה מוזמן לדבר איתי כרגע במסנג'ר. נ.ב הבטחתי כמובן שכל הלקוחות יקבלו טלפון בסיום השדרוגים...שזה אומר עוד שבוע +-.
__________________
אתר העסק ושירותיו: אחסון אתרים מקצועיים, שרת רדיו איכותי וגם ריסלר שרתי משחק מהיר. אי-מייל: admin at freshserv.net. |
|
![]() |
# 7 |
Permanently Banned
|
אין סיכוי..
בטח ובטח אי הבנה.. |
![]() |
# 8 |
הוסטסניון
|
קשה לאמין =\
נחכה לתגובה של גיא
__________________
|
![]() |
# 9 |
מנהל ראשי בדימוס
|
האשכול ננעל לבקשת פותח האשכול.
דימה צור איתי קשר. |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|