![]() |
# 1 |
חבר חדש
|
בקשת ביקורת בונה
הי,
בבעלותי עסק להפעלת והשכרת מכונות מזון ושולחנות משחק. כמובן שקיים גם אתר (כיוון שאני חדש כאן, איני יכול להכניס את הלינק המלא): yallamesiba.co.il האתר קיים כבר שנה וחצי אך ישנה בעיה שמציקה לי מימיו הראשונים. אני מפרסם בגוגל (ADWORDS), עבור מילים רלוונטיות ומודעות רלוונטיות אני רואה "קליקים" אך לא מקבל טלפונים בהתאם. ברור לי שלא כל מי שנכנס לאתר מיד מתקשר להזמין, אבל אשמח לקבל מכם חוות דעת על החוויה באתר בהתמקדות ל 2 דפים עיקריים: דף הבית דף שולחנות המשחק. תודה רבה, סער |
![]() |
![]() |
# 2 |
חבר חדש
|
סער, כשמדובר בקמפיין אדוורדס, אי אפשר להסתכל על הדפים בלי לבדוק את כל התהליך מנקודת המבט של אמא שרוצה לחגוג יומולדת לילד שלה.
קח בחשבון שהתחום של מסיבות יומולדת הוא סופר תחרותי ועל חלק גדול מהמונחים יש 11 מודעות בגוגל. חיפשתי "שערות סבתא לאירועים" ולא ראיתי מודעה שלך. חיפשתי "שערות סבתא" וראיתי מודעה של "השכרת מכונת סוכר". אז קודם כל קבל טיפ: תוודא שהמונח שהגולש חיפש יופיע בכותרת המודעה ורצוי גם בתוך התיאור. בשביל זה חשוב לעשות מחקר מילים (יש באדוורדס Keyword Planner) ולהכין רשימה של המונחים החשובים עם נפח חיפוש גבוה. כשיש לך רשימה כזו, אתה יכול לדאוג שמי שיחפש "מכונת סוכר להשכרה" יקבל מודעה שהמונח מופיע בה במלואו. אם הטלפונים מגיעים אליך ויצא לך לדבר עם הרבה לקוחות, תעשה לעצמך רשימה של דברים שמטרידים את הפונים אליך ותספק להם מענה בתוך הדפים. יכול להיות ששואלים אותך הרבה אם המחיר כולל הובלה לאירוע ועד לאיזה מרחק, ואולי שואלים הרבה אם המחיר הוא לאירוע ללא הגבלת שעות ואולי יש כאלה שחוששים שמדובר במכשיר כבד שלא יצליחו להעלות לגג. סתם זרקתי דוגמאות, רק אתה יכול לדעת באמת מה חשוב ללקוחות. את המידע הזה רצוי לשלב בתוך דף הנחיתה כדי להרגיע חששות. חשוב גם לשים לב לאיזה דף אתה שולח את הגולשים ושיהיה בו מה שהם חיפשו. מי שחיפש מכונת סוכר יצפה לקבל דף שמדבר על מכונת סוכר כולל תמונות ואולי גם סרטון (אין את זה בדף המבצעים) ומי שחיפש שולחנות משחק צריך להגיע ישר לדף של שולחנות משחק. עוד טיפ שמביא טלפונים: להוסיף ציטוטים של אמהות מאושרות מהמכונות, רצוי עם שם/עיר/תמונה/ההרגשה של הילדים. פשוט אחרי כל אירוע תבקש פידבק ורשות להשתמש בפידבק באתר. בהצלחה! |
![]() |
![]() |
# 3 |
חבר חדש
|
fm1 תודה רבה.
ערכתי מספר שינויים בקמפניים ומספר שינויים באתר (בעיקר בדף המבצעים) אשמח לשמוע את דעתך (אם השינויים כבר נראים אצלך, יש CACHE על חלק מהדפים) כמובן שאשמח לשמוע גם דעות נוספות. אחד הדברים שחשובים לי הוא חווית המשתמש, האם האתר ידידותי? האם קל להתמצא בו? תודה רבה, סער |
![]() |
![]() |
# 4 |
עסק רשום [?]
|
כמה יוצא לך לשלם בחודש?
__________________
![]() איציק ברבי - שירות לקוחות כתובת אתר: http://build-net.co.il/ איימל: Support@build-net.co.il טלפון: 052-3937296. |
![]() |
![]() |
# 5 |
חבר חדש
|
כמה יוצא לי לשלם על מה?
|
![]() |
![]() |
# 6 |
עסק רשום [?]
|
הפרסומות בadwords
__________________
![]() איציק ברבי - שירות לקוחות כתובת אתר: http://build-net.co.il/ איימל: Support@build-net.co.il טלפון: 052-3937296. |
![]() |
![]() |
# 7 |
חבר חדש
|
ברשותך, אני מעדיף שלא להתייחס לנתונים כספיים בפורומים.
אני מתנצל מראש. אשמח לענות על שאלות שאינן נוגעות להכנסות/הוצאות ![]() תודה |
![]() |
![]() |
# 8 |
עסק רשום [?]
|
אולי יותר כדאי לך לשלם כבר למקדם אתרים מקצועי שיעשה את העבודה במקומך.
__________________
![]() איציק ברבי - שירות לקוחות כתובת אתר: http://build-net.co.il/ איימל: Support@build-net.co.il טלפון: 052-3937296. |
![]() |
![]() |
# 9 |
חבר חדש
|
איציק,
אני לא מעוניין לשלם לצד ג ![]() אני מעדיף ללמוד ולשפר את היכולות שלי. תודה, סער |
![]() |
![]() |
# 10 |
חבר על
|
קח בחשבון שאולי לטווח הרחוק תחסוך כסף, אבל בשלב הלימוד והטעייה העצמי אתה עלול להוציא כסף רב... תחשוב על עבודה משותפת עם איש מקצוע.
אגב, מהם נתוני ההמרה של האתר?
__________________
SDesigner.co.il - עיצוב ובניית אתרים ופורומים מבוססי phpBB, מוזמנים להיכנס לאתר החדש ![]() VerySimple.co.il - בניית מערכות CMS בהתאמה אישית. מחפשים אחסון אתרים אמין וזול? |
![]() |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|