הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה הודעות מהיום

חזור   הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל > Hosting ושירותים נלווים > Domains - שמות מתחם

   
|!|

השב
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
ישן 21-04-13, 20:22   # 1
Megnum
חבר וותיק
דירוג מסחר: (0)
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: May 2007
מיקום: אשד
הודעות: 1,308

Megnum לא מחובר  

בעיה עם הספקית networksolutions

שלום. הזמנתי מהאתר לפני חודש דומיין שהיה קופון מבצע עליו ב 99 סנט. הכל טוב ויפה והאישור הזמנה נשלח במייל ובוצע בפייפל חיוב של ה99 סנט! הדומיין באותו יום כבר עבד בלי בעיות. אבל משהו מוזר קרה, הם חייבו אותי לפני יומים ב 4 דולר על כלום שהדומיין עלה 99 סנט על מה ולמה? בכלל לא נכנסתי יותר מאז התקנת הדומיין לאתר שזה היה לפני כחודש לחשבון אז לא שידרגתי דבר! וגם חיפשתי מוצרים במחירים האלה אצלהם ובכלל לא מצאתי. בקיצור פתחתי קייס בפייפל.

זו תשובת נטוורקסולושיון:

Dear Aviel Lapsker,

I apologize for any inconvenience this may have caused you. With regard to your concern, our records show that the charge is an auto renewal of the nsMail account admin@GEKKOTAROPES.COM. If you wish to have this cancelled, please be advised that the mailbox and all e-mails stored to it will be deleted. You may submit a pre-authenticated "Help Ticket" to us and provide a detailed information of your concern so that I can go ahead and forward it to the proper department who will be taking care of the issue within 24 hours. You need to log into the Account Manager for the request to be authenticated. To submit a Help Ticket, please follow the instructions below:



1. Log into the Account Manager using your User ID and password.

2. Click on Help and Support button.

3. Click on the Open a Help Ticket button.

4. Fill out the form and please provide the details of your concern.

5. Click Submit.



The more complete information you provide, the more likely it is we will be able to answer it on the first try. You will receive an e-mail with a tracking number for your question shortly. One of our Customer Service Professionals will personally respond to your e-mail within 24 hours.


I hope this information has been helpful. If you have any other questions about this issue, please contact our Support Center and refer to Service Request 1-664852375. A Specialist will be happy to further assist you and ensure that we completely resolve your issue as quickly as possible.

Thank you,

EFREN001
Technical Support Specialist
Network Solutions
US/Canada: 1.866.391.4357
International: 1.570.708.8788

(c) Copyright 2013 Network Solutions, LLC. All rights reserved.
  Reply With Quote
ישן 21-04-13, 20:24   # 2
yonatan
I am root
דירוג מסחר: (0)
 
yonatan's Avatar
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: אשדוד
גיל: 39
הודעות: 3,911

yonatan לא מחובר  

לא הבנתי איפה בעיה במה שרשמו לך , ביקשו שתתחבר ותפתח כרטיס תמיכה.
__________________
אחסון אתרים - Red Hat Certified
עקבו אחרינו בטוויטר!

  Reply With Quote
ישן 21-04-13, 20:50   # 3
INFINITY
עסק רשום [?]
דירוג מסחר: (0)
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 415
שלח הודעה באמצעות AIM אל INFINITY שלח הודעה באמצעות MSN אל INFINITY

INFINITY לא מחובר  

לפי התגובה שהם ענו לך, הם בעצם רשמו לך שאתה מנוי גם לשירות דוא"ל שלהם שנקרא nsMail והחיוב שלו מתבצע בצורה אוטומטית.
במידה ואתה רוצה לבטל את השירות, אתה יכול לפתוח קריאה כמו שהם הסבירו לך.
  Reply With Quote
ישן 21-04-13, 21:33   # 4
Rhost
עסק רשום [?]
דירוג מסחר: (0)
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Jun 2011
מיקום: הוד השרון
הודעות: 571
Send a message via Skype™ to Rhost

Rhost לא מחובר  

פעם הבאה שאתה מזמין מוצר על תילחץ על כל דבר next
__________________
Global Net Access | www.Rhost.biz | Europe & USA Data Centers
Domains | Certificates | Web Hosting | VPS | Enterprise Solutions
  Reply With Quote
ישן 21-04-13, 23:18   # 5
Megnum
חבר וותיק
דירוג מסחר: (0)
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: May 2007
מיקום: אשד
הודעות: 1,308

Megnum לא מחובר  

לא עשיתי NEXT על כל דבר ואין לי בחשבון שום חשבון מייל. בדקתי אלף פעם יש לי רק דומיין ובכלל למה רק אחרי חודש ושבוע החיוב?!

Last edited by Megnum; 21-04-13 at 23:25..
  Reply With Quote
ישן 21-04-13, 23:28   # 6
yonatan
I am root
דירוג מסחר: (0)
 
yonatan's Avatar
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: אשדוד
גיל: 39
הודעות: 3,911

yonatan לא מחובר  

רק אחרי חודש התיבת דואר התחילה להתמלא כנראה ... הם מחייבים אותך על זה שהשתמשת בדואר .. הגיוני אם באמת השתמשת בזה.
__________________
אחסון אתרים - Red Hat Certified
עקבו אחרינו בטוויטר!

  Reply With Quote
ישן 22-04-13, 10:44   # 7
Megnum
חבר וותיק
דירוג מסחר: (0)
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: May 2007
מיקום: אשד
הודעות: 1,308

Megnum לא מחובר  

אין לי בחשבון תיבת מייל ולעולם לא ביקשתי. אחרי פתיחת הקייס החברה החליטה להחזיר את הכסף.
  Reply With Quote
השב

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 


חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 09:25.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ