|
הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
![]() |
![]() |
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
![]() |
# 1 |
חבר וותיק
דירוג מסחר: (0)
|
בעיה עם הספקית networksolutions
שלום. הזמנתי מהאתר לפני חודש דומיין שהיה קופון מבצע עליו ב 99 סנט. הכל טוב ויפה והאישור הזמנה נשלח במייל ובוצע בפייפל חיוב של ה99 סנט! הדומיין באותו יום כבר עבד בלי בעיות. אבל משהו מוזר קרה, הם חייבו אותי לפני יומים ב 4 דולר על כלום שהדומיין עלה 99 סנט על מה ולמה? בכלל לא נכנסתי יותר מאז התקנת הדומיין לאתר שזה היה לפני כחודש לחשבון אז לא שידרגתי דבר! וגם חיפשתי מוצרים במחירים האלה אצלהם ובכלל לא מצאתי. בקיצור פתחתי קייס בפייפל.
זו תשובת נטוורקסולושיון: Dear Aviel Lapsker, I apologize for any inconvenience this may have caused you. With regard to your concern, our records show that the charge is an auto renewal of the nsMail account admin@GEKKOTAROPES.COM. If you wish to have this cancelled, please be advised that the mailbox and all e-mails stored to it will be deleted. You may submit a pre-authenticated "Help Ticket" to us and provide a detailed information of your concern so that I can go ahead and forward it to the proper department who will be taking care of the issue within 24 hours. You need to log into the Account Manager for the request to be authenticated. To submit a Help Ticket, please follow the instructions below: 1. Log into the Account Manager using your User ID and password. 2. Click on Help and Support button. 3. Click on the Open a Help Ticket button. 4. Fill out the form and please provide the details of your concern. 5. Click Submit. The more complete information you provide, the more likely it is we will be able to answer it on the first try. You will receive an e-mail with a tracking number for your question shortly. One of our Customer Service Professionals will personally respond to your e-mail within 24 hours. I hope this information has been helpful. If you have any other questions about this issue, please contact our Support Center and refer to Service Request 1-664852375. A Specialist will be happy to further assist you and ensure that we completely resolve your issue as quickly as possible. Thank you, EFREN001 Technical Support Specialist Network Solutions US/Canada: 1.866.391.4357 International: 1.570.708.8788 (c) Copyright 2013 Network Solutions, LLC. All rights reserved. |
![]() |
![]() |
# 4 |
עסק רשום [?]
דירוג מסחר: (0)
|
פעם הבאה שאתה מזמין מוצר על תילחץ על כל דבר next
![]()
__________________
Global Net Access | www.Rhost.biz | Europe & USA Data Centers Domains | Certificates | Web Hosting | VPS | Enterprise Solutions |
![]() |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|