האתרים שציינת מקבלים פרסומים וספונסרים רבים, בזכות כמות הילדים שגולשים בהם מידי יום.
במקום לחכות ליונת הדואר שתבשר לך חדשות טובות לגבי האתר, כדאי שתפעל לטובת האתר ותנסה להגיע אל בעלי העסקים שמעוניינים בפרסום באתרים כאלה.
לדוגמה פרסים, אתה יכול לרכוש פרסים ואתה יכול שהחברה תממן את הפרסים בעצמה. כל מיני צעצועים שהיום הולכים, הילדים יעשו הכל כדי לקבל משהו בחינם.
זה יכול להיות גם סתם כרטיסים לסרט... כמה תבזבז פה? 100 ש"ח מקסימום? אבל תקבל חשיפה גדולה כשהם ישתפו את חבריהם באתר "מגניב" בשם...
העניין הוא שאותם בעלי אתרים צריכים לקדם את המוצרים של המפרסמים שלהם, כדי שאלו יראו שאכן משתלם להמשיך ולפרסם באתרך למוצרים הבאים שלהם.
ככה שאם אתה מתכוון לשבת כל היום רגל על רגל ולא לנסות להראות ולהביא לילדים דברים חדשים בכל יום, זה יקרוס לך מהר מאוד.
(
דוגמה)
דרושה כאן עבודה גדולה מכפי שאתה אולי חושב, זה יכול להפוך לעסק בעוד שנה עם השקעה חכמה ופרסום נכון וממוקד עבור ילדים ובני נוער.
אגב, טיפו נחשב לאתר הרבה יותר גדול ממומו.