|
הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
![]() |
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
![]() |
# 7 | |||
חבר מתקדם
|
ציטוט:
2. זה לא משנה עכשיו, הדומיין כבר לא אקטואלי מבחינת החשבון. 3. אין לי באמת מה לומר לך, זה פשוט לא עבד.. 4. ציטוט שלי: ציטוט:
5. אין לי כוח וסבלנות להתחיל להסתבך עם כרטיסיות תמיכה כדי שאתה תענה לי, אני יכול להתקשר לנייד ואתה גם יכול לחזור אליי כשאתה לא עונה. ציטוט:
למה לנסות שוב? קיוויתי לצדקה, אני מאמין שלאדם מגיע הזדמנות שניה להוכיח את עצמו, אולי בפעם הראשונה באמת משהו לא הסתדר... אז בפעם השניה - בוא תצא צדיק.. למה יותר מחודש? כי חודש עלה 3 דולר, ושלושה חודשים עם ההנחה עלו 4.5 דולר, וקיוויתי לטוב אז בשביל עוד דולר לקבל עוד חודשיים... לא ציפיתי שתיפול עליי המכה. אין לי סבלנות וההחזר הכספי לא מניע אותי בנושא. שישמור את העשרה שקלים, יקנה קולה קרה בחנות YELLOW הקרובה לביתו וישתה לרווחה, אני רק רוצה שיהיה סדר בנושא. משהו לא עובד ומשהו חייב להשתנות ומהר. לגבי ההודעות בפורום: מבחינתי כל דרך שבה אותו נותן השירות בחר ליצור איתי קשר היא דרך שבה הוא מתחייב לספק את 100 אחוז השירות שלו. בכל דרך התקשרות שהיא בלי העדפה. ונכון שהמהירות לא תיהיה זהה, אבל כשהוא כבר עונה לו ואומר לו "בכיף, אני אשלח לך כתובת IP" - אתה חושב שטווח הזמן בין הרגע שהוא מבטיח לעשות משהו ועד לרגע שהוא עושה אותו צריך להיות יומיים? זה כבר זלזול, זה לא "מגבלות" או "חוסר חשיבות". ואם הוא היה עונה בטלפון מדי פעם אז אולי גם לא הייתה הביקורת הזאת כאן כיום.
__________________
|
|||
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|