|
הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
![]() |
![]() |
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
![]() |
# 11 | |
חסום
|
ציטוט:
אתה טועה. |
|
![]() |
![]() |
# 12 |
הוסטסניון
|
אמרתי את זה מנסיון חביבי ... אז אתה טועה
![]() |
![]() |
![]() |
# 13 |
חסום
|
|
![]() |
![]() |
# 14 |
חסום
|
הסדרנו את זה בנינו אפשר לנעול
|
![]() |
![]() |
# 15 |
עסק רשום [?]
|
אני רואה שהסדרתם את זה בינכם וזה הכי טוב שיכול לקרות, אפילו פאיפל מעדיפים שתסגרו קודם בינכם ורק אם לא תגיעו להסדר הם יתערבו.
רק שתדעו שקשה מאוד לקבל כסף חזרה אם התשלום היה עבור שירות, אם התשלום עבור מוצר אז הרבה יותר קל להוכיח מי הצודק בתשלום עבור שירות זה כבר סיפור ארוך יותר וקשה. בכל מקרה אין כאן תשובה חד משמעית וכל מי שכתב כאן מנסיון כזה או אחר אז כנראה שהנסיון מבוסס על מקרה אחד, אי אפשר לקבוע חד משמעית אם יש החזרים או אין. יש צוות מקצועי בפאיפל (שד"א לפעמים גם עושה טעויות בשיפוט) שבודק את כל התלונות וכל המסמכים והפרטים שתעלו ורק אז לוקח החלטה, אני מכיר המון מקרים שבהם הלקוח יוצא צודק ומקרים אחרים בהם הספק יוצא צודק גם בעסקאות שירות וגם מוצרים. KUCHI לגבי מה שאתה רשמת, לפי מה שאני יודע בפאיפל ניתן לפתוח תלונה פעם אחת על כל עסקה.. אם היום ניתן לפתוח יותר מפעם אחת זה גרוע..
__________________
שעוני דיפ בלו - שעוני צלילה יוקרתיים!
http://www.deepbluewatches.co.il ניתן להשיג בכרונו 7\24 והמשווקים המורשים |
![]() |
![]() |
# 16 |
חבר בקהילה
|
להבא,
לא עושים עסקאות עם אנשים וירטואלים שלא מספקים לא קבלות לא חוזים ולא תוצאות. |
![]() |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|