|
![]() |
# 1 |
אחראי פורום
|
האתר שלי היה באוויר... בערך 24 שעות עד ששלחתי את ההודעה.
אני בטוח שהתקנון מכסה אותך לחלוטין וכמו שכבר ציינת גם ניסית להציע לי שדרוג של החבילה לחודש הנוכחי - מה לעשות שאין לי שום צורך בזה. אם היה שירות חליפי בחברה שהיה רלוונטי בשבילי ברור שהייתי מעדיף לסיים את העניין בכך. אבל... אתה לא מציע שום שירות שאני צריך. האם אתה חייב לתת פיצוי כספי? ברור שלא. אבל האם מתוך הוגנות מקצועית נכון במקרה המיוחד שקרה כאן לתת? לפי דעתי כן. אני בטוח שיכול להיות שהחברה שלך היא חברה מעולה ומקצועית, עם שירות מדהים, 15 אנשי תמיכה ושרתים בכל העולם. אבל העובדה שבמקרה הזה בחרת לא לתת פיצוי כספי כשברור שללקוח לא הולך להיות שימוש בחבילה בגלל נפילות ואי זמינות של השרתים שלך? הביקורת היא על השירות וההתנהלות של החברה שלך מולי. היא יכולה להיות לא נכונה, היא יכולה להיות שרלטנית, היא יכולה להיות משעשעת ואפילו אולי במקרה גם נכונה - אבל "לא תקפה"? |
![]() |
# 2 | |
עסק רשום [?]
|
ציטוט:
ובנוגע ל"הגינות מקצועית"? ממש לא, במידה והשירות אינו היה פעיל (למשך כ-72 שעות כפי שציינתי), מגיע לך פיצוי בלבד, לא מעבר. אין לי את הזמן ואת הרצון להמשיך את הדיון כאן, אבל כפי שציינתי - אין באפשרותי לשלוח את כספך חזרה, השירות פעיל ומוכן לשימוש כבר לפני כשבוע (ביום שבת). המשך יום נעים.
__________________
דניאל גולוב. |
|
![]() |
# 3 | |
חבר בקהילה
|
ציטוט:
** לנושא : אני לא מבין מה חברות קטנות מוכנות לעשות בשביל קצת כסף , עדיף לך היה להחזיר לבחור את הכסף , שהכן מגיע לו מאשר להפנות אותו לתקנון שממש לא ראוי להיות תקנון של חברת אחסון אתרים . אתה מנסה לשמור על שם הטוב שלך ואתה רק הורס אותו עם תקנון כזה . *** ראיתי שחלק דיברו על החזר הכספי של 14 יום - הכן לא ממש תקף לגבי מוצרים וירטואליים , אבל גם התקנון של אותו בחור לא תקף גם - במידה והמוצר שהלקוח רכש וקיבל משהו אחר מהמתואר ( במיוחד שהשירות לא עבד מס' ימים ) . **** המלצה לרוב החברות הקטנות היום : כמה שכואב לוותר ככה על רווחים , עדיף לכם לוותר ולתת מאשר לספוג ביקורת שהיא נכונה ולהרוס לך את השם הטוב . |
|
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|