נראה לך שעסק רציני מנהל מו"מ עם הלקוחות שלו על גבי פורום ועוד כזה שלא שייך לו?
אם יש לך בעיה מוצר שקנית מחובתך ליצור קשר בדרך נורמלית עם בעל העסק ולהודיע לו על הבעיה
יש באתר שלהם מגוון דרכים ליצירת קשר ואפילו מספר פלאפון שאני מנחש ששייך לבעל העסק
אם אחרי שיצרת איתם קשר טלפונית עדיין היו לך טענות היה לך סיבה להתלונן
אבל כל מה שעשית זה לרשום משהו באיזה פורום ולא משנה כמה הוא "נחשב" בתחום, זה לא רציני
אני לפעמים רואה משתמשים שיש להם בעיה עם עסק מסוים והם מתנהלים מולו דרך הפורום וזה נראה לי הזוי
יש מיילים, יש כרטיסי תמיכה, יש תוכנות מסרים, יש פלאפונים.
מעניין אותי אם היה לך בעיה עם הבנק היית שולח להם הודעה דרך הפורום וגם מחכה לתשובה?
|