הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה הודעות מהיום

חזור   הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל > Hosting ושירותים נלווים > ביקורות והמלצות > ארכיון

   
|!|

 
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
Prev הודעה קודמת   הודעה הבאה Next
ישן 01-12-05, 07:11   # 24
smart d
משתמש חדש
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
גיל: 36
הודעות: 581

smart d לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי 911fm
אוייש מערכות IBHEB פורומים או כל מערכת מוכנה אחרת מזה השטות הזאת
אז למה בכלל יש פורום תמיכה למערכות? בשביל מה יצרו אותם? בשביל ששם יקבלו תמיכה לגבי המערכת.
אני חושב שהתקנת מערכת זה מעל ומעבר מודים עיצובים מזה השטות הזאת לקוח שלא יודע לעשות את זה בד"כ לקוח שגם יהרוס תפורום ותמיד תצטרך בשלב מסויים להסביר לו מה כן לעשות, איך לתפעל את המערכת לקוח כזה הוא בד"כ הורס את המערכת בצורה כזאת או אחרת וזה נכון כמעט 99 אחוז.

התקנת הפורום או המערכת זה לדעתי מעל ומעבר וגם זה לא חובה.

לגבי תמיכה 24 שעות נו באמת אין לכם לימודים? על מי אתם עובדים בעניים יותר מיזה בן אדם צריך לישון גם לא ?
אתם יודעים מה קשה לי להאמין שגם בטלפון.

וסתם לצורך העניין השעה 3:46 לפנות בוקר

דור לא זמין אור לא זמין
סגן מנהל אין טלפון בכלל וגם לא לנציג מכירות
הלאה רן התומך לא עונה התקשרתי, וגם אביב וגם ניר לא עונים.
חלקם בכלל לא היו זמינים 3 אנשים שהתקשרתי.
אני לא בא לתומכים בהאשמה אלה למנהלים דרשתם שהתומכים שלכם יתמכו 24 שעות שמשו דוגמא לעובדים שלכם.

הלאה כמה טיפים
רשמתם בעמוד ראשי

לא מקצועי ומיותר וזה מרק מבריח לקוחות לפחות אתם לא רשומים אל תרשמו ותפרסמו את זה, זה הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות זה לא רק רושם עליכם זה פשוט מבריח לקוחות שאומרים לעצמם מזה החרטה הזה.
לגבי העיצוב לא אהבתי ממש אבל זה כבר עניין של טעם.

נעבור לגבי בין לקוחותינו
mizrahit-b
לא רשמתי בכוונה כתובת אבל הם לא מאוחסנים אצלכם הם בכלל במקום אחר.

עוד טיפ קטן לגבי התנסחות לדעתי תשנו

לא נשמע טוב אני בכלל אני לא יודע עם יש לזה משמעות בשפה העיברית אבל זה אני לא בטוח כי אני לא מומחה ללשון מה שכן נהוג לרשום מכיר רבעוני או מחיר לשלושה חודשים גם נשמע יותר נעים לאוזן.

בכל מקרה זה מה שאני חושב לגבי הנושא תהנו תפיקו לקחים וצאו לדרך צלחה

שלום לך קודם כל
נאי מודה לך על ההערות, ואני לא רוצה להתחיל בריבים אני בסך הכל רוצה להיות במצב טוב עם מי שאפשר, אז תבין אני לא אמרתי ולא מצויין בשום מקום, כולל באתר שאנחנו מספקים תמיכה 24 שעות ביימה, שים לב מה ניר כתב
ציטוט:
לאחר מספר ימים זה נמאס עלי כי הם לא ציינו שאני צריך לספק 24 שעות תמיכה

אנחנו לא מתיימרים לספק תמיכה 24 שעות ביממה ולא נעשה זאת, כולנו לומדים, כולנו ישנים, וכולנו יהודים טובים שהולכים לבית כנסת שאפשר

אני בכל זאת מודה לך על ההערות פתחת לי את העיניים לגבי כמה דברים.
אני אשמח להיות עם אחד כמוך בקשר ולקבל טיפים, אז תודה וד"א עכשיו נאי מבין מי הטריד אותי ב3 ומשהו לפנות בוקר חח

בוקר טוב לכולם, אור.
__________________
אור



ServLand.co.il לשעבר, נא לא לפנות אלי בענייני החברה יותר.

 
 

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 


חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 01:48.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ