|
הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
![]() |
![]() |
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
|
![]() |
# 1 |
חבר על
|
התשדירים במדיה המסורתית לא יעלים לבהשוואה לאינטרנט בהרבה תחומים- עלות גבוהה,פרסום לא ממוקד, אין אפשרות לאמוד בצורה מדוייקת ויעילה את התגובה לפרסום.
אבל, ישנה חשיבות לפרסום במדיה המסורתית לצורך שמירת התודעה על המותג שלנו (ועוד שימושים אחרים). שימו לב שהמגמה היא להפנות יותר תקציבים לשוק האינטרנט מאשר למדיה המסורתית בעיקר אצל עסקים בינוניים. שילוב בין פרסום במידה המסורתית ובאינטרנט, זאת הנוסחה המנצחת בחלק מהמקרים. אם אין לנו תקציב גדול וכסף מיותר נרצה להפנות אותו לאפיק היעיל ביותר והוא האינטרנט. |
![]() |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|