|
||||||||||
| הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
|
|
|
|
# 1 |
|
חבר על
|
אחלה של דבר,
אני חושב שכל החברות ההוסטינג בישראל צריכות ליישם את זה, רוב החברות בחו"ל עובדות בשיטת הצ'ט תמיכה - לדעתי זה מעולה שגם אתה עשית את זה. אגב זו מערכת צא'ט הכי טובה לדעתי , זו מערכת שנקראת : livezilla והכי חשוב שהיא חינמית לגמרי ועובדת על תוכנה ולא שיטה של דפדפן (זאת אומרת שמי שיושב בתמיכה עובד עם תוכנה) בקיצור שאפו לך ![]() |
|
|
|
# 2 |
|
אושיית הוסטינג
|
למה צריך להושיב תומך מול מחשב כל היום,
כאשר אפשר להשיג אותי בטלפון מתי שרוצים, מעבר לכך, במידה וקורה משהו קריטי, ישר יוצאת הודעת SMS לכל הלקוחות(טפו טפו טפו, כן?), זה סתם מציק ומעכב.
__________________
אבי |
|
![]() |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|