הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה הודעות מהיום

חזור   הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל > Hosting ושירותים נלווים > תחזוק שרתים ושירותי רשת נוספים

   
|!|

השב
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
ישן 02-12-09, 15:16   # 1
דניאל
מנהל ראשי
דירוג מסחר: (0)
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: ראשון לציון
גיל: 40
הודעות: 6,503
שלח הודעה באמצעות MSN אל דניאל

דניאל לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Camel צפה בהודעה
דיברתי עם נציג שלהם כאשר הוא ציין את הדבר הבא:
אחסון שרת U1 בקו 10 מגה פרטי בחווה של 012 => 410 + מע"מ. (בסדר... נניח)
הוא אמר בנוסף ש.. "תחזוק השרת" (עדכונים ובלה בלה בלה) => אפשר לקנות בנק שעות של 10 שעות בעלות של 2600 ש"ח + מע"מ או תשלום חודשי של 700 + מע"מ עבור "תחזוק מלא".

מה בדיוק הם עושים ב "תחזוק המלא" הזה?
אשמח לדעת...
והאם בנאדם שבאמת בור ועם הארץ בלינוקס לא יכול לאבטח את השרת שלו בעצמו או משהו באיזור ?
בנאדם שלא מבין בלינוקס לא יכול לתחזק שרת פרודקשן,
תחזוק ואבטחת שרת מסתכמים בהרבה יותר מאשר yum update בניגוד למה שאנשים חושבים.

"מדריכים באינטרנט" (כפי שהרבה אנשים יגידו) הם לא באמת פתרון,
הם פתרון אם אתה ילד או לחלופין, אם האפליקציה שלך לא מכניסה שום כסף והחשיבות שלה בעינך היא אפסית.


ציטוט:
נכתב במקור על ידי yonatan צפה בהודעה
לא מסתדר לי שתחזוק מלא עולה יותר זול מבנק שעות, בכל מקרה המחירים האלה נשמעים סבירים במידה ואתם מדברים באותה שפה.
בהחלט מסתדר, בנק שעות לא מחייב אף אחד.. וכרגע, אם יש לך תקלה שהטיפול בה יקח 20 שעות - אתה תצטרך לשלם על ההפרש.

תשלום FIX מאפשר לך את הבטחון שלא משנה איזה תקלה יש וכמה זמן לוקח לטפל בה - התקלה תטופל ולא תידרש לשלם יותר כסף.
הייתרון? בטחון (דבר קריטי באפליקציות פרודקשן),
החסרון? אם לא היתה לך שום תקלה החודש.. "בזבזת" 700 ש"ח.
__________________
דניאל
דוא"ל:
dannyg@sPD.co.il

sPD Hosting בע"מ | אחסון אתרים | בלוג אחסון אתרים
טלפון להזמנות: 1-599-559977
  Reply With Quote
ישן 02-12-09, 20:14   # 2
yonatan
I am root
דירוג מסחר: (0)
 
yonatan's Avatar
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: אשדוד
גיל: 39
הודעות: 3,911

yonatan לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי TelecarT צפה בהודעה
בנאדם שלא מבין בלינוקס לא יכול לתחזק שרת פרודקשן,
תחזוק ואבטחת שרת מסתכמים בהרבה יותר מאשר yum update בניגוד למה שאנשים חושבים.

"מדריכים באינטרנט" (כפי שהרבה אנשים יגידו) הם לא באמת פתרון,
הם פתרון אם אתה ילד או לחלופין, אם האפליקציה שלך לא מכניסה שום כסף והחשיבות שלה בעינך היא אפסית.



בהחלט מסתדר, בנק שעות לא מחייב אף אחד.. וכרגע, אם יש לך תקלה שהטיפול בה יקח 20 שעות - אתה תצטרך לשלם על ההפרש.

תשלום FIX מאפשר לך את הבטחון שלא משנה איזה תקלה יש וכמה זמן לוקח לטפל בה - התקלה תטופל ולא תידרש לשלם יותר כסף.
הייתרון? בטחון (דבר קריטי באפליקציות פרודקשן),
החסרון? אם לא היתה לך שום תקלה החודש.. "בזבזת" 700 ש"ח.

לא חשבתי על זה ברמת התקלות ,אלה ברמת התפעול הרגיל של המערכת ( הוספת משתמשים \ הסרת משתמשים \ הגדרות מדיניות מערכת \ התקנת אפליקציות שונות ומשונות \ ניקוי ניטור לוגים קבוע .. הדברים הרגילים שאדמין בסביבת שרתים עושה ).
או שאני טועה , ויש הגדרה שונה ממה שאני חושב למהות הכוונה תחזוק -
"תקלה" זו לא המילה כהגדרתה אם כך.

בכל מקרה - אם תחזוק זה כמו שאני התכוונתי , זה נשמע לי זול ואפילו משתלם 700 שקל, ובטח אם זה כולל פתרון תקלות מקיף מעבר לתחזוק הרגיל.
בהתחשב בעובדה שעלות של טכנאי לינוקס זוטר כיום היא ה-ר-ב-ה יותר מ 700 ש"ח בחודש, נשמע אחלה דיל.
אם זה רק במקרי חירום , הייתי קורא לזה ביטוח - ממש לא פחות חשוב מתחזוק!

שוב השאלה היא מה הצרכים...
__________________
אחסון אתרים - Red Hat Certified
עקבו אחרינו בטוויטר!

  Reply With Quote
השב

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 


חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 17:51.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ