|
הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
![]() |
![]() |
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
![]() |
# 21 | |
חבר בקהילה
|
ציטוט:
דניאל אחראי על יחסי ציבור ומכירות בפורום השני ושמדברים איתי על נושאים מהפורום השני, על זה רק דניאל מעדכן אותי. ומכל התגובות, אני לא רואה שאני מפיל עליו תיק, אני סה"כ אומר שאם היה שגיאה של משהו והוא טעה אז נתקן את זה. יום טוב.
__________________
|
|
![]() |
![]() |
# 22 |
חבר בקהילה
|
נחמד מאוד, העיצוב טעון שיפור במידה רבה
![]() |
![]() |
![]() |
# 23 |
חבר וותיק
|
לא עובד :\
|
![]() |
![]() |
# 24 |
חבר בקהילה
|
עריכה:
טעיתי באשכול מצטער.. |
![]() |
![]() |
# 25 |
מנהל ראשי
|
אני לא מבין על מה ה"לינץ'",
עיצוב או לא עיצוב, בן 24 או בן 12, לא אלו יעשו את החברה יותר או פחות טובה, כי בשורה התחתונה.. ללקוח לא יהיה אכפת אם בעיצוב יש תמונות של xbox או של דרדסבא כל עוד השרת שלו יציב ומהיר, הרמה הטכנית עושה את החברה: כמות התקלות (שישאר מינימלי) וזמן הטיפול בכל תקלה. אבל בכל זאת יש לי מעט ביקורת על מה שמתנהל באשכול מצד הפותח שלו: דניאל עשה משהו? אח שלו עשה משהו? מה זה משנה? - אנשים הגיבו על העיצוב, התגובה באה לחברה עצמה... ולא לדניאל או לאח שלו, לא אמור לעניין את הגולשים מי עשה מה. הרושם שאני קיבלתי הוא ש"אח שלו" הוא הגורם הטכני ("סטודנט תואר ראשון במדעי המחשב, עובד בחברת הייטק") ושדניאל קיבל צעצוע (תמיכה), מה גם שרושם נוסף שמתקבל הוא שאם לאח יש כל כך הרבה דברים על הראש- מתי הוא יספיק לטפל בחברה? (כצד הטכני) לסיכום, מילים גבוהות ו"בגרות" לא יבילו אותך קדימה אלה הרמה הטכנית שתציג מול הלקוחות שלך, הנוסחא היא פשוטה - השרת לא נופל? הלקוחות ימשיכו להגיע. |
![]() |
![]() |
# 26 | |
חבר בקהילה
|
ציטוט:
לפי דעתי ואולי זו רק דעתי, העיצוב קודם כל משרה את האווירה על האתר והוא זה שנותן את הרושם הראשוני על החברה. אם העיצוב יראה כאילו הוא נעשה בוורד או משהו כזה ויראה ממש גרוע, יבינו שהם לא רציניים ויחליפו חברה מבלי לחשוב פעמיים. עכשיו, אם הלקוח רואה עיצוב יפה מקצועי, נקי שנותן את האווירה הנכונה.. הלקוח יתעניין להשאר ולראות עוד!.. וכמובן שאם לקוח בן 32 נגיד, נכנס לאתר החברה ורואה מנהל שהוא בן 12 זה עדיין לא נשמע טוב.. אני מאמין שאתה מספיק חכם להבין זאת.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
# 27 | |
חבר וותיק
|
ציטוט:
|
|
![]() |
![]() |
# 28 | |
חבר בקהילה
|
ציטוט:
אני כותב לכם כרגע מספרד, אח שלי (דניאל) אחראי על כל החלק הטכני ובנוסף גם עלהמכירות, כמובן שבזמני הפנוי אני מתפנה לעזור לו "מאחורי הקלעים" וכשיש לקוח עסקי/בוגר אני לוקח אותו על עצמי ואת כל הפגישות איתו. ובהחלט כמו שאמרת "השרת לא נופל? הלקוחות ימשיכו להגיע." כל מילה בסלע, זה בדיוק מה שקורה. תודה רבה ויום טוב.
__________________
|
|
![]() |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|