|
||||||||||
| הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
|||||||
|
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
|
|
# 3 |
|
חסום
|
הסיפור נמשך כבר מעל לשמונה ימים , יותר לכיון העשרה ימים .
כרגע , IPOWER מסננים אותי וטוענים לתקלה שלא קשורה אליהם , זאת בניגוד להודאה של נציג אחר בשיחה אחרת , שהודה שהתקלה בשרתים שלהם . כרגע , הלקוח שלי תקוע בלי דומיין ואני אובד עצות , בכל 5 וחצי השנים שהעסק שלי קיים - לא נתקלתי בתקלה כזו ב IPOWER , בזילזול כזה בלקוח , בחוסר האכפתיות וההתעלמות ובתקלה כה חמורה , שאין באפשרותי לתקנה ושאני חסר אונים כרגע , מכיון שהדבר לא תלוי בי . פשוט חוצפה שאין כדוגמתה , אך הפיתרון לא יאחר לבוא ואני אישית מקווה , שהוא יבוא בצורה משפטית . |
|
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| Tags |
| איי פאוור, ביקורת, ביקורת על חברת דומיינים, דומיינים, ipower |
|
|