|
![]() |
# 1 | |
עסק רשום [?]
|
ציטוט:
זה שהוא לא קיבל קבלה זה בגלל שהוא לא קיבל. פתאום יום בהיר אחד, אדון ארתור החליט לבקש קבלות, אמרתי לו שזה יקח קצת זמן.(בכל מקרה החיים לא סובבים סביב ארתור.. יש לי גם עיסוקים נוספים) מבחינתי הנושא סגור. במידה וארתור ירצה להמשיך את השיחה איתי,שיצור קשר דרך האימייל לגבי דימה: כמובן שאני מודה. אף פעם לא אמרתי אחרת.. פשוט התעכב קצת מחוסר זמן.. ברגע שהוא ביקש (וקיבל) החזר כספי. הוא לא נחשב לקוח מבחינתי והוא יכול לחכות עד שיהיה לי זמן לשלוח לו ערב טוב
__________________
שם: גיא חדד טלפון: 077-2110302 אימייל: Guy@Special-Serv.co.il www.Special-Serv.Co.il |
|
![]() |
# 2 | |
חבר בקהילה
|
ציטוט:
"החיים לא סובבים סביב ארתור.. יש לי גם עיסוקים נוספים". ברגע שפתחת עסק התחייבת לטפל בכל לקוח שלך.. זה כמו שתלך לבוס שלך ותגיד לו עם כל הכבוד לעסק שלך אני עכשיו בטלפון אז לך חפש ת'חברים שלך.. אתה עשית את ההחלטה שפתחת חברה ואתה צריך לעמוד בדברים שאתה מבטיח. כל עוד יש לך התחייבויות ללקוח (גם אם החזרת לו את הכסף.. הוא ביקש קבלה אתה צריך להחזיר לו קבלה.. הוא לא צריך לחכות עד שיבוא לך להתקשר לסבתא של העורך דין שלך .) תתנהג כמו החברות הגדולות פעם הבאה.. תשלח בעת פתיחת החשבון את הקבלה למייל ובכך תפתור את הבעיות האלה "הוא לא נחשב לקוח מבחינתי והוא יכול לחכות עד שיהיה לי זמן לשלוח לו" אתה הורס לעצמך את השם עם כל משפט שאתה אומר.. חבל |
|
![]() |
# 3 | |
עסק רשום [?]
|
ציטוט:
אני מוכן להביא לו קבלות, לא אמרתי בשום מקום שלא, העניין שאין לי את הזמן הזה כרגע. כשיהיה לי את הזמן אני יעביר לו את הקבלות וויתרתי על המון לקוחות עקב כך שאין לי זמן לשלוח קבלות, ואין מה לעשות. אני מצהיר ואין זמן לשלוח מעניין שבהתחלה הוא לא דיבר איתי על קבלות בכלל! ואחרי כמה חודשים הוא פתאום נזכר
__________________
שם: גיא חדד טלפון: 077-2110302 אימייל: Guy@Special-Serv.co.il www.Special-Serv.Co.il |
|
![]() |
# 4 | |
חבר על
|
ציטוט:
איזה מין שטויות אלה? כ-ל ואני חוזר שוב פעם כ-ל חברה שרכשתי ממנה שירות לקחה ממני כתובת ותוך שבוע הגיעה אליי קבלה למרות שלא ביקשתי \ לא הייתי צריך. זה כמו שאתה הולך לסופר, הקופאית מוציאה לך את החשבון, אתה יכול לבחור אם לקחת אותו או לזרוק אותו שם -> אבל הקופאית חייבת להביא לך אותו, כנ"ל אתה, עולה 1.80 שקל בול לכל הארץ, גם אם לקוח קונה ממני ב25 שקל אני שולח לו קבלה. זה לא משנה מה הסכום בתור עוסק בישראל אתה חייב להוציא קבלה בכל מקרה לא רק אם הלקוח ביקש ממך.
__________________
בברכה, גיל רונן. |
|
![]() |
# 5 | |
עסק רשום [?]
|
ציטוט:
גיל רונן.. קיבלת פה תשובה משותפת עם ארתור כנ"ל לגבי יוני.. אין מה לעשות אין לי אפשרות כל יום לצאת לשלוח קבלות לאנשים שפתאום נזכרו שהם שחכו לבקש לפני שלושה חודשים עדיין ארתור מעניין אותי לדעת למה נשארת אצלי אם היה כל כך גרוע במשך החודשים ההם? אני חוזר שוב הקבלה אצלי, לא זרקתי אותה.. ארתור יקבל את הקבלה שלו כשאני יצא לסידורים ובזה העניין יגמר
__________________
שם: גיא חדד טלפון: 077-2110302 אימייל: Guy@Special-Serv.co.il www.Special-Serv.Co.il Last edited by special-serv; 05-06-09 at 12:59.. |
|
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|