![]() |
# 9 |
משתמש - היכל התהילה
|
זה לא מעניין כמה גולשים יש לך. אלא כמה אתה יכול להכניס לאתר.. כמה לחיצות על הבאנר.
גם אם יהיה לך 8 מיליון צפיות בבאנר, אבל 10 קליקים על הבאנר... זה לא שווה שקל. יכולות פרסום של באנר מתבטא ביכולות של אותו אתר להכניס תנועה לאתר המפרסם. בוא נגיד שעל כל לחיצה זה יוצא בסביבות ה 5 שקל. תכפיל בכמות הקליקים שאתה יכול להביא על הפרסום + עמלה עבור הצפיות וזה המחיר שכדאי לך לקחת לחודש. אין מחיר קבוע לחודש, זה משתנה בהתאם לתנועה כל יום ויום וכמות הקליקים על הפרסומות. ובמידה ויש לך מפרסם ואתה רוצה להיות יותר חכם, תבנה מערכת באנרים עם COUNTER יחודיות ולא יחודיות ותמכור לדוגמה כל לחיצה ב X שקלים מסויימים, שוב, זה מתבטא בנושא של האתר השני. לדוגמה, אם מפרסמים אצלך רשת חברתית, ואצלך התנועה היא גם חבר'ה שבאים להכיר, לחיצה תהיה שווה 5-15 שקלים. אבל אם אתר משחקים מפרסם אצלך והרי ידוע שאצלך באתר אין עניין במשחקים, אתה תיקח מקסימום 2-3 שקלים ללחיצה. יום מצויין.
__________________
פרוייקטים: חדשות, קייטרינג, מילים לשירים, זר מתוק בניית אתרים - Wise Group Media LTD
|
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|