|
||||||||||
| הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
|
|
|
|
# 1 | |
|
אחראי פורום תחזוק שרתים
דירוג מסחר: (0)
|
ציטוט:
יש מינימום אופטימפלי לכל סלוט של שחקן, שבסורס עומד על 40 קילוביט. מה שאומר שאם החומרה שלך מסוגלת להריץ נגיד 10 שרתים של נגיד 20 איש, זה אומר 200 שחקנים בשיא? זה אומר 8 מגהביט פרטי, מבחינת החומרה אני לא סגור על המעבד, אבל צריך בערך 15 מגה זכרון לכל שחקן, מה שאומר עם 4 גיגה אתה יכול להריץ קצת מעל 200 שחקנים (תשאיר זכרון למערכת הפעלה ושאר ירקות) בקיצור, מה שאני מנסה להגיד, שבכל מקרה, גם אם יש לך שרת מטורף, לא צריך יותר מ10 מגה בשביל לפוצץ אותו בשרתי משחק.
__________________
Omer Cohen
Information Security Specialist eBaY Inc |
|
|
|
# 2 | |
|
אושיית הוסטינג
דירוג מסחר: (0)
|
ציטוט:
200 שחקנים, ואתה מקציב לכל שחקן 3K[אגב, בהודעה הקודמת ציינתי שמדובר במס' רנדומלים], הפינג יהיה גבוהה, ואם יש לך 200 שחקנים, ואתה מקציב לכל שחקן 5K, הפינג שיתקבל יהיה נמוך יותר.
__________________
אבי |
|
![]() |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|