|
![]() |
# 1 |
משתמש - היכל התהילה
|
אישית אני ראיתי כמה מקרים של שירות לא משהו בכלל.
ובכל זאת, בתור אחד שיודע מה הוא אמור לקבל אני אקנה מהם,ואריב איתם אם צריך.
__________________
קו ישר, כי אפשר גם אחרת |
![]() |
![]() |
# 2 | ||
חבר וותיק
|
ציטוט:
לפותח האשכול תתרשם ממה שהאנשים רשמו פה ותחליט את ההחלטות שלך. ציטוט:
זה לא משנה על איזה סניף אתה נופל הכל צריך ליהיות אחיד, זה כמו שיהיה לך סניף של מקדונלד עם מק רויאל ובסניף השני לא יהיה לך מק רויאל.. אני מקווה שהצלחתי להסביר את עצמי כמו שאמרתי הכל צריך ליהיות אחיד.
__________________
יונתן.
אימייל: jonathan@zeierman.net Last edited by Jonathan Zeierman; 02-10-08 at 00:03.. |
||
![]() |
![]() |
# 3 | |
אקס מנהל
|
ציטוט:
השירות שאתה מקבל תלוי בדרך כלל במקום שבו נמצא הסניף, אני אישית הבנתי שהסניף של חיפה הוא בסדר גמור, כי הוא הסניף הראשי, לעומתו הסניף של אשדוד למשל הוא לא משהו בכלל. |
|
![]() |
![]() |
# 4 |
חבר וותיק
|
על השירות בחיפה לא התלוננתי, הם לא עשו בעיות כשבאנו לתקן את המחשב אבל הקטע הוא שהם מכרו לנו את המחשב בלי לוח המתאים למעבד.
__________________
יונתן.
אימייל: jonathan@zeierman.net |
![]() |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
Tags |
איבורי, ksp |
|
|