|
הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש ![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
כלים לאשכול
![]() |
תצורת הצגה
![]() |
![]() |
# 21 | |
מנהל ראשי
|
ציטוט:
אתה מתייחס ל"חוק הגנת הצרכן", מה שמצריך קודם בדיקה של ההגדרה ל"צרכן": מי שקונה נכס או מקבל שירות מעוסק במהלך עיסוקו לשימוש שעיקרו אישי, ביתי או משפחתי (כלומר, לא תקף במקרה הזה אבל.. בית עסק הוא לא צרכן) אני ממליץ לכם לקרוא לגבי חוק הגנת הצרכן והקשר שלו לאכסון אתרים, תגלו שהוא בעייתי מאוד ולא מכסה הרבה תחומים. |
|
![]() |
![]() |
# 22 | |
חסום
|
ציטוט:
בשום מקרה ולא כמו ש SITEAM ציין , אף עסק לא מחוייב לפי חוק במדינת ישראל לתת החזר כספי , לא משנה במה הוא עוסק , כי החוק לא מחייב החזר כספי אלא זיכוי לרכישת מוצר אחר . לפיכך , תסכים איתי שעל מכונת כביסה מקולקלת , במידהו תחזיר אותה באריזתה( או לא באריזתה) תוך 14 ימים - יינתן לך זיכוי כלשהוא אך במידה והתקלקלה מעבר ל-14 הימים האלו - יש אחריות מתאימה . רוב החברות נותנות מינימום שנה שלמה של אחריות למוצר . מבחינתך - החברה שמספקת לך את השירות - צריכה לקחת אחריות . במקום לאיים בעורכי דין , בתביעות ולזרוק באוויר - דרוש פיצוי , דרוש תוספת זמן , דרוש את המגיע לך . זה הרבה יותר פשוט מללכת לתבוע אדם , כי אתה לא תראה את המיילים שלך שוב וסביר להניח שבית המשפט ידחה את תביעתך מפאת חוסר ביסוס לתביעה , אבל את זה רק השופט יכול לקבוע ... מה שאני מציע - פנה לחברת האיחסון שעשתה את הטעות ובקש פיצוי בהתאם . במידה ולא יסכימו - אל תעבוד איתם לאחר השנה הזו . אם היית אומר לי שיש לך חוזה חתום ושהם התחייבו על דברים שלא קיימו , לא הייתי מהסס ואומר לך ללכת לעו"ד כי אתה בטוח תזכה , אבל במקרה שלך - אתה 95 אחוז לא תזכה בתיק , אז חבל על הזמן והכסף שלך . מקווה שהבנת על מה אני מדבר ואני אישית מקווה שאותה חברת איחסון תתפקח ותפצה אותך בהתאם , כדי שלא תצא לקוח לא מרוצה ... |
|
![]() |
![]() |
# 23 |
חבר בקהילה
|
אותי מעצבן הנושא הזה של רצון לקבל פיצוים הקשורים לנזקים כלכליים. לא רק במקרה הזה אלה בכלל. אם בגלל תקלות או דברים שונים, שקרו באשמת חברה מסוימת ,קבלת הפסד כספי. במקרה זה חייבים להחזיר לך את הכסף שהפסדת או לפחות חלק מהם, נכון? עכשיו, לפי ההיגיון הזה, אם לדוגמה בזכות האיכות בטובה של השירות לא הספדת שום דבר אלה רק הרווחת, לפי היגיון הזה יוצא שאתה חייב לתת את הכסף שהרווחת או לפחות אחוז מסוים מהכספים לחברה שספקה לך את השירות הטוב, כי בזכותם הרווחת את הכסף?
בשוק האחסון( לא כמו בשוק של ספקי תוכן טלוויזיוני, למשל, שיש שם רק את יס והוט) יש הרבה חברות, יש תחרות. אפשר לבחור חברה לפחות יחסית טובה ואמינה. אבל לא, אנשי עסקים שלנו, שללא שום ספק אנשים רציניים שכל דקה ושנייה עושים כסף ובשבילם כל דקה ושנייה,שלא נדבר על שבוע או חודש, של downtime של שרתי דואר או WEB זה קריטי, הולכים וקונים אחסון ב 20 שח לחודש. על החוזה הם לא חותמים. בטח כי הם עסוקים ואין להם זמן. אחרי זה, אם קורה משהו והשירות הוא לא כזה איכותי כמו שהאיש עסקים שלנו רצה הוא מתחיל לכועס ולצעוק. אני ממש לא רוצה להעליב אף אחד רק ביטאתי את דעתי לגבי כל הסיטואציות מסוג זה. |
![]() |
![]() |
# 24 |
חבר חדש
|
כלכך הרבה שטויות בפוסט אחד
קודם כל אם החברה מכרה שרות היא צריכה לספק שרות הוגן, השופט יחליט אם זה הוגן או לא, אני חושב שהלקוח יקבל פיצוי ואף הולם אם תהיה לו הסבלנות להגיש תביעה, לפי התאוריות של כולכם, החברה גם לא צריכה לספק אחסון, אלא רק בכאילו, תתבע ופרק אותם, אתה תזכה, כל אותם חברה פה שענו עוסקים בחברות לאחסון ואני בטוח שיש להם אינטרס כזה או אחר!
|
![]() |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|