|
הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
![]() |
![]() |
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
|
![]() |
# 1 | ||
אחראי פורום
|
ציטוט:
..., מה אני אמור לעשות? כי לחזור אל החברה, אני לא, והחברה מוכנה לתת פיצוי של 3 ש"ח - לטענתם, זה האחוז שהמייל נמצא באחסון. ואם לקוח יוצר עומס לא סביר על השרת, לא סביר שבעל השרת ישעה את החשבון שלו עד לבירור נוסף? בכל מקרה, כמו שאמרתי, אני לא רוצה לחזור אל החברה - גם ככה חברי הטוב כועס עליי - ובכל זאת, יש לי חצי שנה שלמה. ציטוט:
שטח איחסון 150MB תעבורה חודשית 15GB חשבונות FTP ללא הגבלה מסדי נתונים ללא הגבלה סאב דומיינים ללא הגבלה חשבונות POP3 ללא הגבלה הפניות דוא"ל ללא הגבלה PHP, CGI HTML FrontPage PERL סטטיסטיקות מערכת הפעלה Linux פאנל ניהול Direct Admin ובזה יש הפניות דוא"ל, כאשר הם לא סיפקו את השירות הזה. זה לא מספיק? |
||
![]() |
![]() |
# 2 | |
מנהל ראשי
|
ציטוט:
איפה רשום מהו אחוז הזמן בו השירות צריך להיות זמין? מה הכוונה בזמין? האם המשמעות היא שהEXIM צריך להיות למעלה? אולי הכוונה ב"זמינות שרת" היא בכלל לשרת הNAMED שלהם? כמו שאמרתי, קטנוני, אני יודע. בכל אופן, צורת המחשבה שלי אומרת שלקוח לא מרוצה - אין טעם להחזיק בו, ואם לא מחזיקים את הלקוח - אין טעם להחזיק כסף שהוא לא קיבל שירות עבורו. אבל.. כמו שאמרתי, זיכוי זו מחווה של רצון טוב- כלומר, תלוי בחברה. בית משפט? לדעתי לא שווה את הזמן והעצבים. |
|
![]() |
![]() |
# 3 | |
אחראי פורום
|
ציטוט:
גם אם זה מישהו בן 15, גם אם זה לא, ככה אני. |
|
![]() |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|