הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה הודעות מהיום

חזור   הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל > Hosting ושירותים נלווים > ניהול עסק ומודעות דרושים לעסקים רשומים בלבד

   
|!|

השב
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
ישן 03-05-08, 23:46   # 1
JoinWeb.co.il
עסק רשום [?]
 
JoinWeb.co.il's Avatar
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Nov 2005
מיקום: פתח תקווה, הסיבים 24
הודעות: 390

JoinWeb.co.il לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי onemancrew צפה בהודעה
חברת אחסון צריכה לספק תמיכה טכנית במסגרת מוגבלת. כאשר אתה רוכש מוצר כלשהו יש תמיכה טכנית מוגבל שרשום בכל חוזה. אם התמיכה הטכנית לא תהיה מוגבלת למסגרת מסויימת אז הלקוחות יקבלו תמיכה טכנית גם עבור נושאים שהם OUT OF SCOPE. זאת אומרת לדוגמא: לקוח רכש אחסון על גבי שרת שיתופי , הלקוח שואל למה אתר האינטרנט לא עולה לו , מבחינת חברת האחסון הכל תקין , אתר האינטרנט עולה (ובאמת לא קיימת בעיה , הכל מוגדר כמו שצריך מבחינת הצד של חברת האחסון) , הבעיה קשורה למחשב בו משתמש הלקוח , במקרה זה תמיכה טכנית מוגבלת נכנסת לפעולה , הלקוח לא זכאי לשום סיוע טכני לרמת המחשב שלו מחברת האחסון. זה נקרא OUT OF SCOPE. כאשר אתה רוכש מוצר כלשהו , זה שאתה יכול לעשות בו שימושים אינסופיים זה נכון מאוד אבל היצרן מגביל את התמיכה הטכנית לשימוש המקורי למוצר. המושג הגבלת תמיכה טכנית קיים בכל יצרן , ספק , משווק , וכו'. אם תמיכה טכנית אינה מוגבלת אז הלקוח יתחיל לדרוש תמיכה טכנית גם לשירותים שאותו ספק לא מספק לו. כך לדוגמא עם אתר האינטרנט שאינו פועל , חברת האחסון אינה ספק האינטרנט של אותו לקוח.
אם חברת אחסון מסוגלת לספק תמיכה טכנית גם לנושאים שהם OUT OF SCOPE אז צריך לקחת תשלום נוסף מהלקוח. חברת אחסון מספק ממשק ניהול לאחסון האתר. והתמיכה הטכנית צריכה להיות מוגבלת לרמת ממשק הניהול. כל דבר שהוא מעבר לממשק הניהול מוגדר כ OUT OF SCOPE.

ואין קשר בין חברה ישראלית לבין חברה לא ישראלית.
בשוק יש חברות שמוכרות מוצרים שנקראים LOW END , כל דבר שהוא LOW END מחושב על ידי היצרן , ספק ברמת האגורות הבודדות עקב התחרותיות בשוק. לדוגמא מוצר שהוא HIGH END (לדוגמא שרת שהוא MANAGED) , ניקח לדוגמא את חברת RACKSPACE , הם מוכרים שרתים שהם MANAGED , המוצרים שהם מוכרים מוגדרים בשוק כ HIGH END , למה ? כי להיות לקוח אצלהם מתחיל ב 500 דולר לחודש לפחות , לכן במקרים רבים הם באים לקראת הלקוח ומספקים לו גם תמיכה טכנית שהיא OUT OF SCOPE , אבל אם לקוח רוכש מוצר מחברה שמוכרת LOW END (תחרות גדולה מאוד בשוק) אז התמיכה הטכנית מוגבלת ברמות קיצוניות כי כל פסיק של שעת עבודה שאינה מוגדרת תחת ההגבלה של תמיכה טכנית מוגבלת צריכה להיות בתשלום נוסף.
מחזק , הגדרה מושלמת

בנוסף , היתי רוצה רוצה רק להוסיף,
כאשר כבר נותנים תמיכה במזגרת תמיכה טכנית צריך לתת עוד הסוף עם כל הלב ולא "עבודה בעיניים" , כמו שרושמים "תמיכה טכנית מלאה 24/7"


""
__________________
  Reply With Quote
השב

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 


חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 19:01.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ