הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה הודעות מהיום

חזור   הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל > Hosting ושירותים נלווים > ניהול עסק ומודעות דרושים לעסקים רשומים בלבד

   
|!|

השב
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
ישן 04-02-08, 20:54   # 21
Hanan
משתמש - היכל התהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Sep 2006
גיל: 38
הודעות: 841

Hanan לא מחובר  

DirectAdmin, זול, פשוט, אמין, ידידותי, גאוני.
__________________
פרוייקטים: חדשות, קייטרינג, מילים לשירים, זר מתוק

בניית אתרים - Wise Group Media LTD
  Reply With Quote
ישן 04-02-08, 21:02   # 22
nanadav
הוסטסניון
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Dec 2005
גיל: 33
הודעות: 1,946

nanadav לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Hanan צפה בהודעה
DirectAdmin, זול, פשוט, אמין, ידידותי, גאוני.
מחזק.
  Reply With Quote
ישן 04-02-08, 21:07   # 23
skad
חבר בקהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Jan 2008
הודעות: 75

skad לא מחובר  

אני מעדיף את ה DA
פשוט מאוד
וממש נוח
  Reply With Quote
ישן 05-02-08, 01:15   # 24
roee-b
חבר חדש
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 18

roee-b לא מחובר  

לדעתי DA הוא הבחירה המוצלחת להיום.

הייתרון של DA (מבחינתי על כל פנים) היא שהוא לא מחייב אותך להשאר צמוד ל: "הדרך שלנו. ..או לא כלום".
cPanel הוא לוח בקרה מדהים וחזק, אבל יש איתו מספר בעיות שאני דווקא כן אפרט אותן (למה דימה לא מוכן לפרט בעיות של דיירטק אדמין? את זה לא הבנתי):

הבעיות של cPanel הן שלא ניתן לשנות בו הגדרות של אפצ'י או להוסיף בו מודולים של PHP שלא הוספו על ידי צוות cPanel.

התמיכה הטכנית של cPanel היא בשיטת ה- N-Tier כלומר יש תמיכה רמה 1, ואחרי זה אם התמיכה לא עוזרת זה מועלה לתמיכה לטכנאי רמה 2.

למה?
למה יש בעיות שדורשות שתי רמות?
אני עדיין לא שמעתי שיש בעיות שדורשות תמיכה בשתי רמות בדיירקט אדמין.

במקרה יצא לי לפני שנה וחצי להזמין תמיכה לשרת של cPanel, ופתחתי קריאה, והיא נמשכה יום וחצי כיוון שהיה צורך לתאם מתי מישהו מתמיכה רמה 2 יגיע לראות את הבעיה.
זה היה מאד מאכזב בהתחשב במחיר ששילמתי באותה תקופה על הרישיון.

לעומת זאת, בדיירקט אדמין, יש בשלב הראשון את ה KnowlegeBase שלהם שהוא מכיל פשוט כמעט כל סוג של בעיה/תקלה שאתה עשוי לראות במהלך פעילות של אחסון אתרים.
יותר מזה, כמעט כל הבעיות שקיימות במאגר מידע הזה, הן בכלל לא בעיות של דיירקט אדמין, אלא בעיות של שירותים אחרים כמו אפצ'י, או mysql או DNS או בעיות דואר. בכלל לא קשור לדיירקט אדמין, אבל יש שם הסברים על הכול! מדהים!
אין כזה דבר באף לוח בקרה.
זה מאפשר לך לוותר לגמרי על פתיחת כרטיס תקלה, כיוון שהכול מוסבר שם בצעד אחר צעד לאידיוטים מוחלטים.
הזמן שנחסך בזה שלא ממתינים לכרטיס קריאה הוא אדיר.
ייתרה מזאת, הפורום של דיירקט אדמין, פעיל בצורה חיובית ומאד יעיל.
אני הייתי פעיל בפורום של cPanel עם כל המשתמשים שם במשך 3 שנים, והכרתי שם את Chirpy ואת כל השאר, ואין מה להשוות לצערי בין הפורומים.
יש אנשים עם ה-מ-ו-ן מידע בשני הפורומים וב- cPanel בהחלט יש אחלה אנשים עם ידע מדהים, אבל נשאלת השאלה הפשוטה: למה אני צריך לשאול אותם שאלות כשיש אותם בצורה מהירה וברורה וקלה למציאה במאגר השאלות/תשובות של ה KnowledgeBase כמו שיש בדיירקט אדמין.
הייתרונות של cPanel הן לאו דווקא בצד של האחסון אתרים!
ל- cPanel יש מגוון שלם של תוכנות עזר של "התקנה אוטומטית של תוכנות" וזה מאד נחמד, וזה בהחלט גימיק, אבל עד היום, מצאתי שהיו לי 3 לקוחות בלבד שטרחו להעיף מבט בזה. מה גם שזה לא מתקין תוכנות עם עברית (שזה חשוב אם כבר לקהל בישראל).

נמשיך: כל שינוי שרוצים לבצע ב- httpd.conf של השרת הוא דבר מאד מסוכן לביצוע וזה בלי קשר ללוח הבקרה.
אבל, בדיירקט אדמין, יש המון מדריכים וסקריפטים מוכנים שמאפשרים לך לבצע שינויים על ימין ועל שמאל מתוך הקהילה, ועם פלאגינים מאד נחמדים שאתה יכול להוסיף/להוריד, ולא להיות מוטרד מה"אנחנו לא תומכים בזה ולא נוכל לתת לך תמיכה" שזאת הייתה התשובה שקיבלתי מ- cPanel.

וכן, אני גם פתחתי לא מעט קריאות של בעיות אבטחה שמצאתי בcPanel במערכת של bugtrack שלהם. בעיקר בנושא של אבטחה של לוח הבקרה וחשיפה של פרטי משתמשים.
מצד שני, אותן בעיות ו/או דומות להן נמצאו קיימות גם בדיירקט אדמין.

אז איזה עוד גימיקים יש ל- cPanel?
יש להם את הפאנל שרתי משחק! זה דווקא הפלוס החזק של cPanel. את זה אתה מקבל חינם אם אתה מפעיל לוח בקרה רשום שלהם. זה לזכותם.
ובקרוב, (טוב. הבקרוב הזה כבר נמשך שנתיים) הם יצאו עם הלוח בקרה שתואם לווינדוס.

אבל אם אנחנו חוזרים לתגובות קודמות פה, אני לא התפעלתי במיוחד מהצריכת המשאבים של cPanel מול דיירקט אדמין. מערכת הלוגים של cPanel היא דווקא מאד כבדה, אין לי מושג למה מישהו כתב קודם שהיא קלה יותר משל דיירקט אדמין.
cPanel דווקא מפעילה לוגים על כל פעילות (וזה דווקא בסדר גמור) אבל המערכת לוגים שלה היא מאד מסורבלת וקרה לי כבר מספר פעמים שהייתי צריך להפסיק אותה, ולאתחל אותה מחדש כדי שהיא תעבוד כראוי.
דיירקט אדמין אימצה חלק רב מהיכולות שהופיעו בלוחות הבקרה האחרים, אבל משום מה, בדיירקט אדמין המערכת קלילה יותר דרמטית, כמעט שקופה בפעילות השרת.

חוץ מזה, יש לי מניות בדיירקט אדמין. .. ססתתאאאם.. חחחחח.
  Reply With Quote
ישן 09-02-08, 10:51   # 25
RomeLover
עסק רשום [?]
 
RomeLover's Avatar
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
הודעות: 699
שלח הודעה באמצעות AIM אל RomeLover

RomeLover לא מחובר  

cPanel חד וחלק, מאובטח יותר, ובעל פונקציות רבות יותר למנהל האתר/שרת. וגם אולי כי אני כבר רגיל אליו ומכיר אותו כמו את כף היד שלי
__________________
פרויקט בפיתוח: LanceFusion.com אתר למציאת עבודות ופרויקטים לפרילנסרים בכל העולם. ההרשמה החינמית לבטא עכשיו פתוחה!
  Reply With Quote
ישן 12-02-08, 23:25   # 26
Ben Segal
חבר בקהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Jul 2007
הודעות: 195

Ben Segal לא מחובר  

Plesk...

אני עד לא מזמן השתמשתי בDA, אך לאחרונה התחלתי להשתמש ב-Plesk

Plesk לדעתי הוא פאנל הרבה יותר נוח ומקצועי, יש בו הרבה מאוד אפשרויות, הוא מעוצב יפה מאוד כמו ווינדוס וכו'.
__________________

Last edited by Ben Segal; 12-02-08 at 23:28..
  Reply With Quote
ישן 13-02-08, 12:02   # 27
Ender
חבר בקהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Apr 2007
הודעות: 76

Ender לא מחובר  

מהניסיון המועט שלי, מצאתי ש- DA יותר נוח...

לגבי Plesk, אכן נראה מרשים ו- "ווינדוסי" אבל מה שהציק לי זה שכדי לנהל דאטאבייסים שונים, צריך לעבור בין שניים שלושה מסכים בכל פעם.. ולא סתם בקליק דרך ה- phpMyAdmin
  Reply With Quote
השב

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 


חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 17:20.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ