|
![]() |
# 1 |
חבר מתקדם
|
זה קורה הרבה. היית צריך לשים לב בזמן ההזמנה. לא אמורה להיות בעיה לבטל את זה דרכם (מייל/תמיכה כלשהי) ו/או דרך חברת האשראי (ואז ההזמנה תכשל).
|
![]() |
# 2 | |
חבר על
|
ציטוט:
חשוב לבטל את זה דרך מי שקנית ממנו בלבד.
__________________
בברכה, רועי |
|
![]() |
# 3 |
חבר מתקדם
|
אם אתה אומר (אני לא הכי מבין בעניין), בכל זאת שמעתי על הרבה שנקלו באותה בעיה באותה חברה שאתה קנית ממנה - לאחר שיחה קצרה עם נציג שירות לקוחות בוטל החיוב על חבילת האחסון.
|
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|