|
![]() |
# 1 | |
הוסטסניון
דירוג מסחר: (0)
|
ציטוט:
3 ימים הוא לא עבד רצוף וזה היה הדבר ששבר אותי, במשך החודש האחרון שהייתי אצלך השרת לא הפסיק ליפול ולהיות איטי. השירות של העלאת קבצים פעל ואתה ידעת על הפעלתו במשך כל הזמן שהוא היה באוויר וזה היה במשך שישה חודשים, ובנוסף לזה לא צויין מעולם על כך שאסור להפעיל שירותי העלאות קבצים, אולי אתה המצאת סעיף שכזה לאחר מכן ולא הודעת אבל מה זה משנה.. נשחק בקקי? הרי אתה ידעת שהשירות פועל, וכל עוד אני שילמתי לך כסף אתה התעלמת מזה לחלוטין ולא אמרת לי אפילו חצי דבר בנוגע לזה אז תעשה לי טובה... ועזוב את זה שסגרת את הריסיילר שלי עוד בתקופת האחסון שאני שילמתי עליה ועוד בנוסף בלי התראה אלא במשך שיחה במסנג'ר פתאום תפסת קריז וסגרת את השרת כמו כל ילד קטן פה שמנהל אחסון, אז איפה פה האנשים שאומרים שאתה אמין, אמין יותר מאחרים ושווה לשלם לך יותר מהשוק כיום? ובוא אני ישאל אותך שאלה בלי קשר לזה שהיית מנהל האחסון, אם 5/6 חודשים השרת פעל פיקס ואני הייתי מרוצה עד השמים, למה שאני יעזוב לחברה שעולה לי יותר מפי שתיים? ועוד כל הטיטור של המעבר.. למה אם היית כל כך טוב וסיפקת שירות מעולה? אני מקווה שהבהרתי את הנקודה. |
|
![]() |
![]() |
# 2 | |
מ מנ מנה מנהל בהוסטס
עסק רשום [ ? ] דירוג מסחר: (0)
|
ציטוט:
אם היית טורח לקרוא את תנאי ההתקשרות עם החברה היית רואה שאסור להריץ שירות העלאות מכיוון שזה פותח מקום להעלאת תכנים בלתי חוקיים לשרת. בנוגע לסיום ההודעה שלך זה לא שעזבת חברה ועברת לשלם פי 2 יותר, אני ניתקתי לך את החשבון ולכן עברת לחברה אחרת, לא חטפתי שום קריז פשוט מאוד לא הסכמת לבטל את שירות העלאת הקבצים ולכן נסגר לך במיידית החשבון וכמובן כל הגיבויים נתנו לך.
__________________
בברכה, פרידמן אסף. אקסייט תקשורת [ נייד: 050-764-0009 ][ טלפון 073-7972444 ][ פקס 073-7972443 ] [ מייל admin@xsc.co.il ]
|
|
![]() |
![]() |
# 3 | |
הוסטסניון
דירוג מסחר: (0)
|
ציטוט:
כשסגרת לי את החשבון לא התנאת את זה בשום סגירה ובשום תנאי, אתה קבעת עובדה בשטח תוך כדי שהיית בעצבים. התנאי התקשרות או איך שתקרא לזה, לא פורסמו באתר, לא הוזכרו באתר, לא הוזכרו כאשר סגרנו את העיסקה, אתה יכול להמשיך לברבר על תנאי התקשרות, בפועל אני דיברתי איתך על השירות הזה מאות פעמים, אף פעם לא הערתי לי ולו חצי הערה כלפי השירות הזה, וכלפי בעיותו ולא הבעת ולו בחצי משפט איזשהי בקשה לסגור אותו (להזכיר לך שהשירות פעל שישה חודשים, בהם היית מודע ב100% על קיומו?), ולמרות שהובטח לי על ידך שכל סגירה של החשבון בכל סיבה שהיא תיהיה תתבצע רק לאחר הודעה והתראה של שבוע לפני הסגירה, אבל כמובן היית בעצבים, ראית שממני לא תראה עוד שקל מכיוון שלא הייתי מרוצה וידעת שאתה לא יכול לספק שירות כמו שצריך, וכמו כל ישראלי טיפוסי כשהוא בעצבים - מותר לו הכל, גם אם הלקוח הזה הוא לקוח של כמעט שנה, וגם אם הוא משלם פי שתיים מהשוק כיום. Last edited by Alon.R; 11-07-07 at 18:56.. |
|
![]() |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|