|
![]() |
# 1 |
חבר על
|
תראה , אני אישית לא חושב שהביקורת מוצדקת
בוא נתחיל מזה שזה בא במתנה. והוא גם לא ממש אשם אתה חושב שקל לו שהלקוחות עצבניים שעוברים שרת ? . אם זה היה תלוי בו הוא לא היה עובר. בכל מקרה - תסדר איתו עניינים דבר איתו, תתקשרו למי שצריך העיקר שיחזור לעבוד במהרה. |
![]() |
# 2 |
הוסטסניון
|
מתנה שמתחייבים לתת צריך לתת. אם מחליפים שרת - שיחליפו באמצע הלילה, ושהשרת ימשיך לעבוד עד שהשרת החדש מוכן פיקס. 3 ימים זה בהחלט הרבה זמן, לדעתי מגיע לו פיצוי של לפחות עוד חודש. (3 ימים לא עובד ונזק לאתר.)
|
![]() |
# 3 | |
הנהלת הפורום לשעבר
|
ציטוט:
בוא נשאל שאלה אחרת, מי יודע אם הלקוח היה קונה אם לא היו מציעים לו את האחסון מתנה?.. "אם זה היה תלוי בו הוא לא היה עובר." מזה מעניין אותו? הוא הלקוח, הלקוח תמיד צודק. |
|
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|