|
![]() |
# 1 |
חבר וותיק
|
מנדים את ה PC שוב =\
|
![]() |
![]() |
# 2 |
חבר חדש
|
|
![]() |
![]() |
# 3 |
משתמש - היכל התהילה
עסק רשום [?] |
תכל'ס -
1. מירוצי מכוניות - אין מה לעשות - אבל הם מתאימים הרבה יותר לקונסולות. 2. בעולם כולו ובפרט במדינה שלנו, שאין בה מי יודע מה ערך לזכויות יוצרים, כשמשחק יוצא למחשב, רוב מוחלט של העותקים שלו נגנבים. לפתח משחק עולה בממוצע סביב ה 5 מיליון דולר, ואתה רוצה לפחות לקבל את ההשקעה שלך חזרה. בקונסולות יש לך יותר סיכוי לעשות את זה. אבל במקרה הזה פשוט נפלט לי בלי PC - זה יוצא גם למחשב... ![]() |
![]() |
![]() |
# 4 | |
הוסטסניון
|
ציטוט:
![]() במשחקים כאלו הפיתוח המרכזי הוא זהה לכל הקונסולות ואח"כ צריך לעשות התאמה, כל עוד ההתאמה שווה את ההוצאה לPC, הם יעשו את זה (אם לא יהיו שיקולים אחרים). במשחקים שצריך לפתח הרבה דברים מחדש (כמו GTA), לא משתלם לפתח לPC, ולכן זה גם לא יוצא. |
|
![]() |
![]() |
# 5 | |
משתמש - היכל התהילה
עסק רשום [?] |
ציטוט:
הוצאות הפורטינג למחשב מינוס : 1. מספר העותקים הפיראטייים שגרסה למחשב תגרום להם, כאשר בהפצה לקונסולות, בעיקר לאלה של הדור השלישי, אחוז הפיראטיות נמוך בצורה ניכרת. או במילים אחרות: אם ההוצאה למחשב תביא לכך שלקוח מסויים במקום לקנות את המשחק לקונסולה שלו יעתיק את המשחק למחשב - הם הפסידו מכירה. 2. לעתים החברות מקבלות "תמריצים" ממפתחות הקונסולות כדי להוציא את המשחקים לאותה קונסולה ולא למחשב כדי לעודד קניה של אותם משחקים. במקרים רבים אלה כותרים שמפתחת אותה חברה או חברת בת של יצרנית הקונסולות עצמה. דוגמאות: כותרי מריו של נינטנדו, כותרי Halo של מיקרוסופט, כותרים כמו God Of War ו Singstar של סוני. והדוגמה של פיראטיות בקונסולות איננה מחוייבת המציאות. לפחות לפי ההצהרות שלהם, ישפאר (היבואנית של סוני), במקרה של הפלייסטיישן 3, מתכוונת לפעול משפטית מול אלה שיציעו "פריצות" למכשיר. |
|
![]() |
![]() |
# 6 | |
הוסטסניון
|
ציטוט:
אבל זה לא בגלל שאין שוק. |
|
![]() |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|