|
![]() |
# 1 |
חבר מתקדם
|
טוב לפי דעתי קודם כל להסביר מה המצב שהלקוח יידע מה קורה באמת ולא למרוח את העניין.
לגבי הפיצוי כמו שאמרת תוסיף לו תוספת, תוריד מהמחיר, תעשה מה שנראה לך שיעשה לו טוב הרי אתה מכיר אותו לא אנחנו. |
![]() |
![]() |
# 2 |
חבר וותיק
|
לא לגעת במחיר!!
פיצוי תתן מהמשאבים שלך , כמו - לקדד עיצוב בשבילו , להוסיף כמה תוספות לפי בקשתו וכדומה.. בנוסף ,אל תוסיף דברים מעבר למה שהלקוח שלך ביקש , אם הוא אינו יודע את זה וזה לוקח לך עוד יותר זמן (אתה גם ככה מתעכב) , קודם כל תסיים את המערכת לפי בקשתו ואחר כך תשאל אותו אם הוא רוצה שתוסיף כמה דברים נחמדים או תשפר כל מיני דברים כפיצוי על כך שהתעכבת זמן רב. |
![]() |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|