|
![]() |
# 1 |
кто ты?
|
טל צודק, אך חלקית.
הקודים לעיל הם קוד META של HTML. מטרתם להגדיר עמוד כלשהו או את מאפייניו. הקוד הראשון מורה לכל מנועי החיפוש שמגיעים לעמוד לאנדקס את העמוד ולהמשיך לגלוש דרך קישורים המצויים בעמוד. הקוד השני ממליץ לכל מנועי החיפוש לגשת לאתר כל יום - על מנת לאנדקס את המידע החדש שנוסף לעמוד. כידוע גוגל לא מייחס חשיבות רבה לתגיות הMETA אך קיימים מנועי חיפוש אחרים אשר כן מייחסים חשיבות. קיימות וריאציות שונות ל'קוד' הראשון. אפשר להגיד למנועי חיפוש לאנדקס את העמוד אך לא להמשיך לגלוש בקישורים המופיעים באותו עמוד, או להגיד לו לא לאנדקס את העמוד, אך להמשיך לגלוש בקישורים שמופיעים, או לא זה ולא זה. חיפוש קצר במנוע החיפוש 'גוגל' יתן לך עוד תשובות בנוגע לתגית זאת [נסה: META ROBOTS]. כמו-כן קיים קוד META מקביל לקוד המטה ROBOTS שהוא מיוחד לגוגל וקוראים לו GOOGLEBOT. [כן, זה השם של המטה...] והוא יכול לקבל פרמטרים מאוד דומים לפרמטרים של תגית המטה ROBOTS.... |
![]() |
![]() |
# 2 | |
אחראי פורום Off-Topic
|
ציטוט:
גוגל מייחס חשיבות רבה לתג הMETA הנקרא DESCRIPTION, ומומלץ להשתמש בו.
__________________
אנטי וירוס חינם |
|
![]() |
![]() |
# 3 | |
кто ты?
|
ציטוט:
אך לפעמים גוגל מעדיף תיאור שהוא מצא בתוכן מאשר תג הDESCRIPTION ![]() [ כדי שהתוצאה תראה יותר רלוונטית למחפש ] |
|
![]() |
![]() |
# 4 | |
הוסטסניון
|
ציטוט:
גוגל מעדיף לבדוק את האתר ע"פ התוכן האמיתי, ולא מה בעל האתר כתב על האתר של עצמו. |
|
![]() |
![]() |
# 5 | |
אחראי פורום Off-Topic
|
ציטוט:
(אם בעל האתר לא הכניס תג DESCRIPTION, גוגל מציג חלקים נבחרים מהטקסט באותו דף). לכן, מומלץ להשתמש בתג ה-DESCRIPTION ולכתוב בו טקסט שיעניין את הגולש (שרואה את האתר שלך בתוצאות החיפוש), ובתוכו להכניס את מילות החיפוש הנבחרות.
__________________
אנטי וירוס חינם |
|
![]() |
![]() |
# 6 |
משתמש - היכל התהילה
|
הכל לא מדויק, Google עושה מה בראש שלו בלי קשר לתגים.
נכון זה יכול לעזור, אל תשכחו "נסתרות הן דרכי הGoogle". |
![]() |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|