ציטוט:
נכתב במקור על ידי LosNir
לדעתי, זה בסדר גמור לתת לו שגיאה עם לינק בחזרה, בעיקרון מי שאמור להשתמש בזה זה הלקוח נכון? אז הוא לא סתם ירשום בשביל לראות שגיאה, הוא יעשה את מה שצריך.
ואפילו אם קרה סתם ככה שגיאה, לא נורא אם יקח לו עוד מקס' דקה למלאות את הטופס שוב.
|
דבר ראשון דרך החשיבה שלך ממש לא טובה...אתה לא מתחשב בלקוח וזה לא טוב...
תראה בקשר לטופס...אם אתה רוצה שהלקוח לא יתבאס בכל פעם שיעשה טעות תעשה נגיד שבשליחה אתה בודק וזה...אם יש שגיאה תעשה INPUT בלתי נראה שמכיל את מה שהמשתמש רשם...בשגיאה יהיה מן קישור כזה שפשוט שולח את כל מה שהמשתמש רשם כבר לעמוד הקודם....
לדעתי ככה זה הכי טוב לעשות על מנת לא לבאס את המשתמש וזה גם ממש קל לביצוע...