|
|
# 4 | |
|
הוסטסניון
|
ציטוט:
חחחבכל אופן אצלי אם לקוח מקלל , אני אומר לו במפורש שאני לא מתעסק עם לקוחות כאלו (בד"כ אלו ילדים קטנים), לאחר מכן הוא נרגע והכל מצוין. בן אדם שמאיים, בכלל, תלוי איזה שרות הוא רכש\השכיר. לפעמים אני פשוט לא שם על מה שהוא אומר וממשיך הכל כרגיל עד שבעצם הוא כבר לא לקוח שלי (לדוגמא אחסון שהתחייב לחודש, לאחר החודש כבר אני לא מדבר איתו), או שפשוט אני מחזיר לו את הכסף פחות הוצאות כמו שאבי ודניאל אמרו, וזהו.
__________________
|
|
|
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|