הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה הודעות מהיום

חזור   הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל > Hosting ושירותים נלווים > עסקים מורשים - הודעות ושירות

   
|!|

סגור את ההודעה
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
ישן 28-10-06, 13:27   # 21
Camel
חבר בקהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Dec 2005
מיקום: קרית ביאליק
גיל: 38
הודעות: 267
שלח הודעה באמצעות ICO אל Camel

Camel לא מחובר  

שבועיים פיצוי?

אם הייתי לקוח שלכם הייתי מכין את העורך דין.
זו בדיוק הסיבה... שלא מתעסקים עם חברות של ילדים.
חברה רצינית הייתה מכינה שרת DNS חילופי (BACKUP) שהיה רץ כמו סוס.

שבועיים פיצוי זו דרך לסתום לאנשים את הפה.
אמרתי כבר בהודעות רבות... עד שאיזה לקוח יבוא ויכנס באיזה ילד.. רק אז נדבר.
אני אישית? מחכה שזה יקרה. ולא בגלל שאני רע.. אלה בגלל שאני רוצה שתבינו
שכל המשחקים שלכם יעלו לכם ביוקר.
 
ישן 28-10-06, 13:30   # 22
dragon-man
משתמש בעל גישה מוגבלת
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Dec 2005
הודעות: 15

dragon-man לא מחובר  

צודק ב100% ד"א לא תצליחו לתפוס את crv באיסיקיו הם בכלל לא עונים הרושם של החברה הזאת הולכת ויורדת
 
ישן 28-10-06, 13:48   # 23
דניאל
מנהל ראשי
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: ראשון לציון
גיל: 39
הודעות: 6,503
שלח הודעה באמצעות MSN אל דניאל

דניאל לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי dragon-man
צודק ב100% ד"א לא תצליחו לתפוס את crv באיסיקיו הם בכלל לא עונים הרושם של החברה הזאת הולכת ויורדת
טלפון?
פלאפון?
ביפר?
מכשיר קשר?
יונת דואר?
מכתב בבקבוק?

אני בטוח שיש להם יותר מאמצעי קשר אחד,
אין סיבה "להדבק" דווקא לICQ.
__________________
דניאל
דוא"ל:
dannyg@sPD.co.il

sPD Hosting בע"מ | אחסון אתרים | בלוג אחסון אתרים
טלפון להזמנות: 1-599-559977
 
ישן 28-10-06, 13:54   # 24
ChelseaFan
חבר בקהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2006
הודעות: 121

ChelseaFan לא מחובר  

אי מדבר שהאתר של החברה עצמה לא עולה לי..
 
ישן 28-10-06, 14:25   # 25
OldMega
הוסטסניון
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: אשקלון
הודעות: 1,908

OldMega לא מחובר  

בהצלחה.
וירידה של יום אחד זה לא טרגי לאף אחד.
פיצוי טוב...
 
ישן 28-10-06, 14:56   # 26
Camel
חבר בקהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Dec 2005
מיקום: קרית ביאליק
גיל: 38
הודעות: 267
שלח הודעה באמצעות ICO אל Camel

Camel לא מחובר  

פיצוי טוב?

ציטוט:
נכתב במקור על ידי BarMan
בהצלחה.
וירידה של יום אחד זה לא טרגי לאף אחד.
פיצוי טוב...
תגיד את זה ללקוח שיש לו אתר שם.
עכשיו במקרה, האתר הזה מכיל כניסת לקוחות ללקוחות של אותו הלקוח.
בוא נניח ויש לו 200 לקוחות (למרות שבפועל מספיק 3) והם מתקשרים אליו בתלונות למה האתר לא עובד
מה שהוא יגיד זה כמובן שהחברת אכסון קרסה. ואז יסתכלו עליו בצורה לא יפה בכלל. נכון שהוא הפיל את זה על מישהו אחר אבל עדיין האחריות היא שלו. עכשיו, אתה באמת חושב ששבועיים אכסון ימחקו את הכתם הזה? (שלא היה אמור להיות מראש)

אז.. אולי אתה בן 14 וחושב ששבועיים פיצוי זה ליגה..
ואללה יופי, אנחנו כבר לא מדברים על עוד 10 שקל או פחות 10 שקל.
תגדל תבין.
 
ישן 28-10-06, 15:14   # 27
ikkon8
הוסטסניון
 
ikkon8's Avatar
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: לוד
גיל: 34
הודעות: 3,724

ikkon8 לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Camel
תגיד את זה ללקוח שיש לו אתר שם.
עכשיו במקרה, האתר הזה מכיל כניסת לקוחות ללקוחות של אותו הלקוח.
בוא נניח ויש לו 200 לקוחות (למרות שבפועל מספיק 3) והם מתקשרים אליו בתלונות למה האתר לא עובד
מה שהוא יגיד זה כמובן שהחברת אכסון קרסה. ואז יסתכלו עליו בצורה לא יפה בכלל. נכון שהוא הפיל את זה על מישהו אחר אבל עדיין האחריות היא שלו. עכשיו, אתה באמת חושב ששבועיים אכסון ימחקו את הכתם הזה? (שלא היה אמור להיות מראש)

אז.. אולי אתה בן 14 וחושב ששבועיים פיצוי זה ליגה..
ואללה יופי, אנחנו כבר לא מדברים על עוד 10 שקל או פחות 10 שקל.
תגדל תבין.
בסדר, אז קורה שיש תקלות בשרת? אף אחד לא יכול להתחייב לך פה שהשרת שלא לא יפול בחיים

בקשר ל- Dragon man, לא תצילחו לתפוס אותם באייסיקיו? אז עם מי דיברת היום? עם הרוח שלי?
חוץ מזה, אף אחד לא מחיוב להיות דביק לאייסיקיו כמו שדניאל אמר,
יש פלאפון, טלפון כשתקקשר לשמה, לרוב יענו לך.
__________________
HU: Pioneer 6050 | Amp: JBL 74.5 | Comp: Morel TEMPO | RS: Morel PULSE 6X9
basssssss......
 
ישן 28-10-06, 15:55   # 28
Camel
חבר בקהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Dec 2005
מיקום: קרית ביאליק
גיל: 38
הודעות: 267
שלח הודעה באמצעות ICO אל Camel

Camel לא מחובר  

לא. לא בסדר!

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Niko
בסדר, אז קורה שיש תקלות בשרת? אף אחד לא יכול להתחייב לך פה שהשרת שלא לא יפול בחיים

בקשר ל- Dragon man, לא תצילחו לתפוס אותם באייסיקיו? אז עם מי דיברת היום? עם הרוח שלי?
חוץ מזה, אף אחד לא מחיוב להיות דביק לאייסיקיו כמו שדניאל אמר,
יש פלאפון, טלפון כשתקקשר לשמה, לרוב יענו לך.
אל תגיד לי קורה.
בשביל זה יש שרת גיבוי.
איפה הגיבוי!?
 
ישן 28-10-06, 16:02   # 29
דניאל
מנהל ראשי
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: ראשון לציון
גיל: 39
הודעות: 6,503
שלח הודעה באמצעות MSN אל דניאל

דניאל לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי BarMan
בהצלחה.
וירידה של יום אחד זה לא טרגי לאף אחד.
פיצוי טוב...
הא?!
אני מזעזע כל פעם מחדש ברמת הזלזול בלקוח.

הדוגמא הפשוטה ביותר:
האתר שלי מפיק כל יום מפניות של לקוחות 300 שקל שרוכשים את המוצר שאני רוכש,
האתר נופל ליום אחד, "הפסדתי" כרגע 300 שקל,
החשבון אכסון שאני קונה שווה 30 שקל, באמת נדמה לך שפיצוי של שבועיים יגרום לי להרגיש טוב?

אבל..יש אבל..כבר נגיע אליו

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Niko
בסדר, אז קורה שיש תקלות בשרת? אף אחד לא יכול להתחייב לך פה שהשרת שלא לא יפול בחיים
וזה בדיוק ה"אבל",
שרת יכול ליפול..יש יותר מידי גורמים שבשביל שמישהו בעולם יבטיח 100% uptime,
ופתרונות שכן כוללים את זה, עולים יותר מ-30 או 100 שקל לחודש.
(וגם אז, תמיד יש סיכוי תאורתי שהכול יקרוס)

אבל 2:
הכול תלוי בזמן הנפילה ובתדירות שלה.
במידה ומדובר בנפילה של כמה שעות, אבל פעם בשנה...אני מבין שהלקוחות יוכלו לגלות הבנה,
ככול שהתדירות עולה וזמן הOFF גדל...כך גם הלקוח יהיה פחות מרוצה, גם אם תתן לו פיצוי של חצי שנה.
__________________
דניאל
דוא"ל:
dannyg@sPD.co.il

sPD Hosting בע"מ | אחסון אתרים | בלוג אחסון אתרים
טלפון להזמנות: 1-599-559977
 
ישן 28-10-06, 16:04   # 30
Camel
חבר בקהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Dec 2005
מיקום: קרית ביאליק
גיל: 38
הודעות: 267
שלח הודעה באמצעות ICO אל Camel

Camel לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי TelecarT
הא?!
אני מזעזע כל פעם מחדש ברמת הזלזול בלקוח.

הדוגמא הפשוטה ביותר:
האתר שלי מפיק כל יום מפניות של לקוחות 300 שקל שרוכשים את המוצר שאני רוכש,
האתר נופל ליום אחד, "הפסדתי" כרגע 300 שקל,
החשבון אכסון שאני קונה שווה 30 שקל, באמת נדמה לך שפיצוי של שבועיים יגרום לי להרגיש טוב?

אבל..יש אבל..כבר נגיע אליו


וזה בדיוק ה"אבל",
שרת יכול ליפול..יש יותר מידי גורמים שבשביל שמישהו בעולם יבטיח 100% uptime,
ופתרונות שכן כוללים את זה, עולים יותר מ-30 או 100 שקל לחודש.
(וגם אז, תמיד יש סיכוי תאורתי שהכול יקרוס)

אבל 2:
הכול תלוי בזמן הנפילה ובתדירות שלה.
במידה ומדובר בנפילה של כמה שעות, אבל פעם בשנה...אני מבין שהלקוחות יוכלו לגלות הבנה,
ככול שהתדירות עולה וזמן הOFF גדל...כך גם הלקוח יהיה פחות מרוצה, גם אם תתן לו פיצוי של חצי שנה.

ואני תומך בו
פעם נוספת... אני אסביר לכם את זה כמה שיותר פשוט ויפה
מי שלא מסוגל להרים חברה (שהיא רשומה בע"מ) וגם יש לה מינימום 2 שרתים (אחד ראשי ואחד גיבוי), שלא יפתח "חברה בשקל" בלי שרתים או עם שרת אחד שאין לו גיבוי.
סבבי? כי מה שהוא אמר נכון ביותר!
300 שקל זה במקרה הטוב.. עזבו 300
זה איך הלקוחות מסתכלים עליך לאחר מכן
וזה כבר נעמד בהרבה יותר מ300
 
סגור את ההודעה

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 


חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 13:23.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ