|
הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
![]() |
![]() |
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
![]() |
# 21 |
חבר בקהילה
|
שבועיים פיצוי?
אם הייתי לקוח שלכם הייתי מכין את העורך דין.
זו בדיוק הסיבה... שלא מתעסקים עם חברות של ילדים. חברה רצינית הייתה מכינה שרת DNS חילופי (BACKUP) שהיה רץ כמו סוס. שבועיים פיצוי זו דרך לסתום לאנשים את הפה. אמרתי כבר בהודעות רבות... עד שאיזה לקוח יבוא ויכנס באיזה ילד.. רק אז נדבר. אני אישית? מחכה שזה יקרה. ולא בגלל שאני רע.. אלה בגלל שאני רוצה שתבינו שכל המשחקים שלכם יעלו לכם ביוקר. |
![]() |
# 22 |
משתמש בעל גישה מוגבלת
|
צודק ב100% ד"א לא תצליחו לתפוס את crv באיסיקיו הם בכלל לא עונים הרושם של החברה הזאת הולכת ויורדת
|
![]() |
# 23 | |
מנהל ראשי
|
ציטוט:
פלאפון? ביפר? מכשיר קשר? יונת דואר? מכתב בבקבוק? אני בטוח שיש להם יותר מאמצעי קשר אחד, אין סיבה "להדבק" דווקא לICQ. |
|
![]() |
# 24 |
חבר בקהילה
|
אי מדבר שהאתר של החברה עצמה לא עולה לי..
|
![]() |
# 25 |
הוסטסניון
|
בהצלחה.
וירידה של יום אחד זה לא טרגי לאף אחד. פיצוי טוב...
__________________
|
![]() |
# 26 | |
חבר בקהילה
|
פיצוי טוב?
ציטוט:
עכשיו במקרה, האתר הזה מכיל כניסת לקוחות ללקוחות של אותו הלקוח. בוא נניח ויש לו 200 לקוחות (למרות שבפועל מספיק 3) והם מתקשרים אליו בתלונות למה האתר לא עובד מה שהוא יגיד זה כמובן שהחברת אכסון קרסה. ואז יסתכלו עליו בצורה לא יפה בכלל. נכון שהוא הפיל את זה על מישהו אחר אבל עדיין האחריות היא שלו. עכשיו, אתה באמת חושב ששבועיים אכסון ימחקו את הכתם הזה? (שלא היה אמור להיות מראש) אז.. אולי אתה בן 14 וחושב ששבועיים פיצוי זה ליגה.. ואללה יופי, אנחנו כבר לא מדברים על עוד 10 שקל או פחות 10 שקל. תגדל תבין. |
|
![]() |
# 27 | |
הוסטסניון
|
ציטוט:
בקשר ל- Dragon man, לא תצילחו לתפוס אותם באייסיקיו? אז עם מי דיברת היום? עם הרוח שלי? חוץ מזה, אף אחד לא מחיוב להיות דביק לאייסיקיו כמו שדניאל אמר, יש פלאפון, טלפון כשתקקשר לשמה, לרוב יענו לך. ![]()
__________________
HU: Pioneer 6050 | Amp: JBL 74.5 | Comp: Morel TEMPO | RS: Morel PULSE 6X9
basssssss...... |
|
![]() |
# 28 | |
חבר בקהילה
|
לא. לא בסדר!
ציטוט:
בשביל זה יש שרת גיבוי. איפה הגיבוי!? |
|
![]() |
# 29 | ||
מנהל ראשי
|
ציטוט:
אני מזעזע כל פעם מחדש ברמת הזלזול בלקוח. הדוגמא הפשוטה ביותר: האתר שלי מפיק כל יום מפניות של לקוחות 300 שקל שרוכשים את המוצר שאני רוכש, האתר נופל ליום אחד, "הפסדתי" כרגע 300 שקל, החשבון אכסון שאני קונה שווה 30 שקל, באמת נדמה לך שפיצוי של שבועיים יגרום לי להרגיש טוב? אבל..יש אבל..כבר נגיע אליו ציטוט:
שרת יכול ליפול..יש יותר מידי גורמים שבשביל שמישהו בעולם יבטיח 100% uptime, ופתרונות שכן כוללים את זה, עולים יותר מ-30 או 100 שקל לחודש. (וגם אז, תמיד יש סיכוי תאורתי שהכול יקרוס) אבל 2: הכול תלוי בזמן הנפילה ובתדירות שלה. במידה ומדובר בנפילה של כמה שעות, אבל פעם בשנה...אני מבין שהלקוחות יוכלו לגלות הבנה, ככול שהתדירות עולה וזמן הOFF גדל...כך גם הלקוח יהיה פחות מרוצה, גם אם תתן לו פיצוי של חצי שנה. |
||
![]() |
# 30 | |
חבר בקהילה
|
ציטוט:
ואני תומך בו פעם נוספת... אני אסביר לכם את זה כמה שיותר פשוט ויפה מי שלא מסוגל להרים חברה (שהיא רשומה בע"מ) וגם יש לה מינימום 2 שרתים (אחד ראשי ואחד גיבוי), שלא יפתח "חברה בשקל" בלי שרתים או עם שרת אחד שאין לו גיבוי. סבבי? כי מה שהוא אמר נכון ביותר! 300 שקל זה במקרה הטוב.. עזבו 300 זה איך הלקוחות מסתכלים עליך לאחר מכן וזה כבר נעמד בהרבה יותר מ300 |
|
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|